Media Markt in Makro Sint Pieters Leeuw sluit!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

ub4b schreef:Wat nen zever voor een fles van 11 euro. Tijdswinst snelkassa LOL
Dat is toch bij zowat elke zelfscan? In Delhaize geraak ik ook nooit buiten zonder minstens 1 keer assistentie te moeten krijgen. :bang:
ub4b schreef:Wat een idiote maatregel gezien je om een Makro kaart aan te vragen volwassen moet zijn. Heb er een stevige opmerking over gemaakt.
En de tienerzoon/dochter kan die kaart niet gebruiken?
Volgens mij is deze extra check zelfs wettelijk nodig.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

cadsite schreef: Volgens mij is deze extra check zelfs wettelijk nodig.
Delhaize doet dat helemaal niet. Staat enkel op het scherm dat je minimum 16 jaar moet zijn en dat zal wel volstaan. Als een minderjarige het dan koopt is het zijn schuld want hij heeft de instructie op het scherm niet gevolgd, Delhaize wijst alle verantwoordelijkheid af.
Boombastic
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 dec 2015, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

fiestaboyke schreef:
Boombastic schreef:Makro is aan het doodbloeden… al jaren! Dit is 1 van de laatste stuiptrekkingen

Zou niet weten waarom dit een laatste stuiptrekking zou zijn ... MM staat TOTAAL los van Makro... En de (weinige) mensen die ik over de vloer zien komen zijn echt geen potentiele klanten voor MM :wink:
Klopt maar er komt daar toch veel minder volk dan vroeger ;) als je kijkt bv op de parking hoe weinig wagens daar staan in vergelijking met vroeger... toen moest je echt zoeken naar een plaats. En een Makro zonder elektro afdeling? Wees er maar zeker van er zal nog minder volk komen... en de Makro zelf is al jaren verlieslatend.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik weet nog dat ieder einde jaar er een mooie auto werd verloot,men moest toen kaarten met zegels die men kreeg bij aankoop volplakken en hopen dat je getrokken werd,iedereen kwam bij het binnenkomen langs de wagen,die op een soort stelling was uitgestald wat een moment van zaligheid teweeg bracht.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

DarkV schreef:Toch bizar... iedereen koopt online en als het een euro minder kan aan de andere kant van de wereld... en dan verbaast zijn dat winkels hier sluiten :roll:
Als het een euro was...
Het verschil is vaak 50-100% duurder hier dan online.
Voor 5 euro doe je dan nog geen moeite.
Maar voor dingen van 50-100-200-... euro, wel, tis crisis he.

Onnozel klein vb:
Router online 55 euro, zelfde model in lokale speciaalzaak: 85 euro.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Om dan nog te zwijgen over de befaamde service van de winkels.

Mijn ex kocht een AEG accu stofzuiger. Ze betaalde extra voor 3 jaar ipv 2 jaar garantie.

Na 6 maand doet het ding niets meer. Binnen gebracht bij Krefel 2 maand geleden en nog altijd geen vervanging. Sterker nog, ze dreigen er met 'waarschijnlijk is het jouw fout, dus zal je geen recht hebben op garantie'.
Dat terwijl er gewoon niets te zien is aan het toestel.

Bij een online shop had ze binnen de week een andere, zonder gezever.
datakiller
Premium Member
Premium Member
Berichten: 639
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 27 keer

ITnetadmin schreef: Onnozel klein vb:
Router online 55 euro, zelfde model in lokale speciaalzaak: 85 euro.
Hier vandaag hue lampen gezien, in de winkel +20euro voor 1 lamp, dat telt snel op als je er meerdere wil.

Of een beltransformator, 38 in de winkel 28 online. (Naar een andere geweest en een betere gehaald voor 28, dus hangt ook af van de winkel, prijs online bijna gelijk)
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

datakiller schreef:38 in de winkel 28 online.
Een winkel uitbaten (huur, personeel, voorraad, ...) kost nu eenmaal geld... maar aangezien de meeste mensen puur nog kopen op basis van prijs zullen fysieke winkels stilaan verdwijnen. Langs de andere kant is het niet enkel de consument z'n fout, vaak zijn winkels ook niet meer dan pure box-movers zonder toegevoede waarde.
Yator
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 sep 2021, 10:17
Bedankt: 2 keer

DarkV schreef: Een winkel uitbaten (huur, personeel, voorraad, ...) kost nu eenmaal geld...


Een magazijn uitbaten en de logistieke keten organiseren om levering op enkele dagen tijd te behalen kost ook geld
DarkV schreef: vaak zijn winkels ook niet meer dan pure box-movers zonder toegevoede waarde.
Dat is het probleem!
Hun product kennis is zo goed als onbestaande
deels door de snel evoluerende technologie maar grotendeels door de onkunde van uitbaters en personeel
datakiller
Premium Member
Premium Member
Berichten: 639
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 27 keer

DarkV schreef:Een winkel uitbaten (huur, personeel, voorraad, ...) kost nu eenmaal geld...
Klopt, maar dan heb je een groothandel een straat verder die het altijd goedkoper dan webshops hebben. (Die 38euro was ook een soort groothandel, degene die ik nodig had hadden ze niet meer liggen bij de andere)

Al mijn automaten(om maar een voorbeeld te geven) goedkoper dan online gekocht (ander merk enz) maar makkelijker, geen levertijden, advies indien nodig, ...

Bij die dure groothandel staan vaak minder/evenveel mensen als bij de kleine groothandel (met goedkopere prijzen).
Ooit eens wat daar besteld, na 4 maanden hadden ze het (printer). Dus voor service betaal je niet extra daar.
Ze hebben daar wel veel wasmachines/etc staan (maar geen idee of ze die ook achteraan hebben staan of dat ze die moeten bestellen)
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Yator schreef:
DarkV schreef:vaak zijn winkels ook niet meer dan pure box-movers zonder toegevoede waarde.
Dat is het probleem!
Hun product kennis is zo goed als onbestaande
deels door de snel evoluerende technologie maar grotendeels door de onkunde van uitbaters en personeel
In mijn vb was het een speciaalzaak.
Maar als het over IT gaat heb ik zelden een speciaalzaak nodig.
De keren dat ik ze wel nodig heb, ga ik er uiteraard naartoe.
En als ik pakweg iets van electronica nodig heb, dan ga ik naar de speciaalzaak uit de buurt want dat is mijn specialiteit niet.

In het algemeen heb je echter gelijk; de meeste winkels en ketens hebben weinig toegevoegde waarde.
Kleding en schoenenwinkels heb ik nog graag omdat ik graag kleren pas voor ik ze koop.
Maar om een router in een doosje te kopen moet ik geen fysieke winkel hebben.
Als er dan nog een testmodel zou staan waar ik ns in de settings kon gaan prullen, bv.

De twee toegevoegde waarden van brick&mortar shops zijn:
1) De kans om de aankoop te testen (voelen, passen, echt testen)
2) Opgeleid personeel om je vragen te beantwoorden

Voor sommige producten kan 1 al niet (bv bluetooth oortjes hebben ze nooit een testmodel van, en ik heb nogal snel pijn aan mijn oren van die dingen, dus een goeie fit is echt wel een must).
Je mag vaak de spullen niet uitpakken, laat staan testen.
Hoe kan je nu bv een stofzuiger kopen in een winkel, als je hem niet kan aanzetten?
Dan heb je nul komma nul aan zo'n fysieke winkel.

Personeel met ervaring is vaak ook een ramp.
Ik heb al regelmatig verkopers over IT de domste dingen horen zeggen tegen hun klanten.
Zo erg zelfs dat ik er moet tussen komen.
Je kan dan zeggen "tja, het zijn verkopers, daar zijn ze niet voor opgeleid", maar *da's net het probleem*.

Of het technisch geschoold personeel heeft weinig tot geen zin om u te helpen.
Ik weet niet of je Metaleuven kent, een doe het zelver zaak met technisch aangelegd personeel?
Ik ben totaal geen doe het zelver, en voel me nergens vuiler bekeken als wanneer ik een vraag stel in die winkel.
Tis altijd teveel moeite voor dat personeel, en ik moet regelmatig ns mijn stem verheffen en me kwaad maken daar omdat ze geen zin hebben, of ambetant doen.
Je mag daar bv dingen uit een doosje kopen per stuk; maar als je te weinig stuks pakt kan hun weegschaal het niet meten. Tja, als ik er 4 moet hebben ga ik er geen 30 kopen he.
Maar intussen bekeek de kassier mij alsof ik een stuk vuil onder zijn schoen was.
Die zaak is een zegen voor de expert, maar als niet-kenner moet je daar echt niet binnen wandelen.

Verkopers zijn vaak niet technisch geschoold, en techisch geschoolden zijn vaak echt niet graag verkoper.

Zolang de fysieke winkels niet op die sterktes gaan spelen, gaan ze verder blijven uitsterven vrees ik.
Maar vaak zijn ze idd gewoon verkopers van voorverpakte dozen.
Dat kunnen ze beter doen in hun webwinkels met levering, maar daar doen de meesten ook niet aan mee.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

ITnetadmin schreef: In het algemeen heb je echter gelijk; de meeste winkels en ketens hebben weinig toegevoegde waarde.
Kleding en schoenenwinkels heb ik nog graag omdat ik graag kleren pas voor ik ze koop.
Maar om een router in een doosje te kopen moet ik geen fysieke winkel hebben.
Als er dan nog een testmodel zou staan waar ik ns in de settings kon gaan prullen, bv.

De twee toegevoegde waarden van brick&mortar shops zijn:
1) De kans om de aankoop te testen (voelen, passen, echt testen)
2) Opgeleid personeel om je vragen te beantwoorden
Het probleem is dat dit niet voor alle klanten loont. Er zijn genoeg kledingwinkels die klagen dat mensen kleren/schoenen komen passen, en als ze een model & merk vinden dat hen past, dan kopen ze die online goedkoper bij de concurrentie.
Als een winkel al zou willen investeren in testmodellen van routers waarmee je in de settings kan prullen, dan weten ze dat heel wat mensen bij hun komen testen en die dan nadien elders online kopen(waarschijnlijk nog meer dan bij kleding/schoenen, wegens een technischer doelpubliek).
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

DarkV schreef:Toch bizar... iedereen koopt online en als het een euro minder kan aan de andere kant van de wereld... en dan verbaast zijn dat winkels hier sluiten :roll:
Makro is vooral vergelijkbaar met een grote Delhaize of Colruyt. Daarenboven bieden ze ook kleding en elektronica aan.
Als de food-afdeling ook zowat leeg is, zal dat niet te "danken" zijn aan online shoppen hé...

Als ik langs de Makro in Machelen rijd, staat de parking er altijd leeg.
Kom ik nadien voorbij de Colruyt in Mechelen (waar er ook een DATS is), moet je zoeken naar parkeerplaats.

@online
Een vaatwasser bij de lokale elektroboer was €250 duurder dan online. Geloof me, dat moedigt niet bepaald aan om nog veel bij de elektroboer te kopen.
En service? De elektroboer kan onmogelijk alle merken en toestellen vanbinnen & vanbuiten kennen. Want hij verkoopt ook OLED, LCD, QLED, broodmachines, stereoketens, epileermachines, tandenborstels, ...
Wacht tot er iets mis is... Dan begint de winkelnachtmerrie pas echt. Je hebt dus eerst al een fortuin meer betaald dan online, je hebt geen of middelmatige uitleg gekregen en als er dan iets mis is? Tja. Dan heb je gewoon pech.

Misschien is mijn beeld wat vertekend door de prima service van Amzon.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Een paar maanden geleden kocht ik een tuner.
Voordat ik kocht heb ik online gezocht. Uiteindelijk viel mijn oog op een toestel van €175 verkocht via bol.

Net voor ik op 'bestel' klikte zag ik dat de tuner verkocht werd via bol, maar door een lokale elektro zaak. Aangezien ik ongeduldig van aard ben en transport niet echt vertrouw ben ik naar de zaak gereden.
Aan de kassa kreeg ik een rekening van €220 onder mijn neus. :roll:

Als ik dan zei dat ze diezelfde tuner via bol verkopen en opsturen voor €175 moest hij even overleggen met zijn overste en rara, plots kon het ook aan de kassa aan €175.

Dat hou je toch niet voor mogelijk?
Versturen kost geld, Bol zal er ook zijn %'tje van achter houden. En toch online hetzelfde verkopen aan €45 minder! En dan versteld staan dat mensen online kopen. :bang:
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 874
Lid geworden op: 09 mar 2011, 16:04
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 70 keer

Electro etc kopen in fysieke winkels is snel iets aan het worden voor mensen die online hun weg niet vinden en die worden er naar mijn mening gewoon opgelegd en krijgen een premium aangerekend.

Op die manier is het natuurlijk ook een self fulfilling prophecy.
Boombastic
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 dec 2015, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

Belgische Makro- en Metro-winkels in de etalage

https://www.hln.be/economie/belgische-m ... ~ace19014/
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Zeer jammer,maar het kon eigenlijk niet blijven duren in Eke staat de bovenverdieping,na het verdwijnen van Media Markt al een hele tijd gewoon leeg dan weet je al dat dit niet goed meer kan aflopen.
Boombastic
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 dec 2015, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

fluppie schreef:Zeer jammer,maar het kon eigenlijk niet blijven duren in Eke staat de bovenverdieping,na het verdwijnen van Media Markt al een hele tijd gewoon leeg dan weet je al dat dit niet goed meer kan aflopen.
idd zeer jammer maar had het al gezegd in september 2021 in dit topic. Makro zal denk ik definitief sluiten. Ik zou begot niet weten welke winkelketen zo'n winkel wil overnemen.
De Metro groothandels die zullen wel overgenomen worden want die doen het financieel nog niet zo slecht als Makro zelf.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Nog ene die sneuvelt : https://www.hln.be/binnenland/mediamark ... ~a17753ed/ .

Nu ja, nooit gesnapt waarom ze zo'n concept introduceerden. Paar keer in Eke geweest, je moest dus eerst je Makro kaart scannen om überhaupt binnen te geraken, dan een halve Makro doorlopen om met roltrap naar MediaMarkt boven te gaan, en daarna roltrap naar beneden en weer een halve Makro doorlopen om buiten te geraken.

Aanbod was ook bedroevend. Vorig jaar nog eens gekeken voor nieuwe gaming headset voor de zoon. Er stonden bijna geen modellen en ook niets uitgestald. De uitleg was dat dit door Corona was en ze niet mochten. Enkele dagen later in MediaMarkt in Brugge en stonden er daar zeker minstens 20 modellen uitgestald die je naar hartelust kon opzetten.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Waarom een MM in de makro?
Terwijl een klein aantal km's verder er een grote MM is?
Dat was gewoon zinloos omdat je een beetjen verder in de grote MM meer keuze hebt ook en ook leuker om er rond te lopen.
Er was veelal maar weinig volk ook in Eke.

De reden wrm de makro minder volk heeft is omdat er dichterbij huis meer en meer winkels komen of winkelparken. Zoals electro en kleding en schoenen, is hier dichterbij allemaal nieuw jijgekomen de laatste jaren dusja...
Boombastic
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 dec 2015, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

Was ook niet slim van Mediamarkt om in winkels dat al jaren slecht draaien een Mediamarkt winkel te openen... ik gok tegen september dat de Makro op z'n einde loopt in Belgie.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Is gewoon een soort kostenbesparing geweest want Media Markt is gewoon ook van de Metro Group.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Het is tweeledig, kostenbesparing is één, een ander is om volk in de Makro te krijgen.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik vraag mij af of iedereen zomaar die Makro winkels in Belgie mag kopen,stel dat er een vastgoed ontwikkelaar is,die het ziet zitten om alles af te breken,en daarna er appartementen op te zetten,zou dit mogen??
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

dat hangt van de bestemming op het gewestplan af he.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Voor zover ik weet zijn Makro vestigingen hoofdzakelijk gelegen op industriegebieden(vandaar dat je oorspronkelijk zelfstandige moest zijn, het was immers geen "winkel" maar een "zelfbedieningsgroothandel" voor "professionelen"). Nu is België in het verleden wel laks omgesprongen met Ruimtelijke ordening(vandaar dat Makro België als een van de weinigen(enigste?) de verplichting om zelfstandige te zijn geschrapt heeft).

Maar daar zomaar appartementen op zetten zal waarschijnlijk een brug te ver zijn.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Stroper schreef:Voor zover ik weet zijn Makro vestigingen hoofdzakelijk gelegen op industriegebieden(vandaar dat je oorspronkelijk zelfstandige moest zijn, het was immers geen "winkel" maar een "zelfbedieningsgroothandel" voor "professionelen"). Nu is België in het verleden wel laks omgesprongen met Ruimtelijke ordening(vandaar dat Makro België als een van de weinigen(enigste?) de verplichting om zelfstandige te zijn geschrapt heeft).
Ik ga wel vaker op industriegebieden winkelen, maar ik ben geen zelfstandige.
Volgens mij was hun vroegere vereiste rond "zelfstandige" eerder om hun producten enkel aan horeca (etc) te verkopen en niet aan consumenten/burgers. Hetzelfde wat ze nu opnieuw doen met Metro.
Maar daar zomaar appartementen op zetten zal waarschijnlijk een brug te ver zijn.
Vlaanderen heeft beslist dat beslissingen over vergunningen en bestemmingen terug naar de gemeenten gaan. En gemeenten zijn typisch héél beïnvloedbaar, wat betekent dat "alles kan" terug van toepassing is op de ruimtelijke ordening.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3395
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

cadsite schreef:Om dan nog te zwijgen over de befaamde service van de winkels.
Na 6 maand doet het ding niets meer. Binnen gebracht bij Krefel 2 maand geleden en nog altijd geen vervanging. Sterker nog, ze dreigen er met 'waarschijnlijk is het jouw fout, dus zal je geen recht hebben op garantie'.
Dat terwijl er gewoon niets te zien is aan het toestel.

Bij een online shop had ze binnen de week een andere, zonder gezever.
ook al voorgehad
na 2 maand brengt ge hier iets in de winkel terug binnen en krijgt ge te horen dat ge wel iets verkeerd gedaan zult hebben = geen garantie

naar bol.com gewoon een mailtje en die storten dat zonder zever terug zodat ge gewoon een alternatief kunt kopen. Ook waar ge wilt want geen gezeik met bonnekes die ge alleen bij hen moogt gebruiken

als het dan bij hen dan nog eens 20 à 30% goedkoper is ...
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik moet zeggen de laatste keren dat ik naar Makro (Eke)ben geweest waren eigenlijk voor kleding,of schoenen,daar zijn ze m.i. nog altijd zeer sterk in,hun huismerk jeans(Moscovic) is ook zeer goed,maar ze hadden mijn maat(een veel gevraagde maat) van het merk Lee niet meer in voorraad,heb ze wel betaald voor de promo voorwaarden te hebben,en enkele weken nadien verwittigd dat ze terug in voorraad waren.

Ik zal Makro missen vooral dan voor die kleding en schoenen afdeling.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”