Support - als het goed is zeggen we het ook
-
- Elite Poster
- Berichten: 1374
- Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 105 keer
Ik heb gisterenavond om 19u32 via mail contact opgenomen met Scarlet ivm een facturatieprobleempje. Om 19u41 had ik een (correct) antwoord. Ik was behoorlijk onder de indruk van hun mailsupport
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Heb ik al eens zoiets voorgehad. Bericht naar MobileVikings verzonden. Laat op de avond, mogelijk een zaterdag of zondag. En dan zeer snel inhoudelijke reactie. Was zeer verbaast.
- Belgissschenaap
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 50 keer
Dat zijn altijd aangename verrassingen
Vroeger, en misschien nu nog altijd, kreeg je bij de universiteit van Gent sneller antwoord van de ICT dienst als je de mail markeerde met lage prioriteit. In tegenstelling tot mail met hoge prioriteit.
Dat was mogelijks omdat de lage prioriteit een andere mailbox was die door iemand anders behandeld werd. En rarara, die mailbox ontving dus amper vrgane want iedereen denkt dat zijn probleem prioritair is.
Vroeger, en misschien nu nog altijd, kreeg je bij de universiteit van Gent sneller antwoord van de ICT dienst als je de mail markeerde met lage prioriteit. In tegenstelling tot mail met hoge prioriteit.
Dat was mogelijks omdat de lage prioriteit een andere mailbox was die door iemand anders behandeld werd. En rarara, die mailbox ontving dus amper vrgane want iedereen denkt dat zijn probleem prioritair is.