Support - als het goed is zeggen we het ook

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1374
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 105 keer

Ik heb gisterenavond om 19u32 via mail contact opgenomen met Scarlet ivm een facturatieprobleempje. Om 19u41 had ik een (correct) antwoord. Ik was behoorlijk onder de indruk van hun mailsupport :)
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Heb ik al eens zoiets voorgehad. Bericht naar MobileVikings verzonden. Laat op de avond, mogelijk een zaterdag of zondag. En dan zeer snel inhoudelijke reactie. Was zeer verbaast.
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Pro Member
Pro Member
Berichten: 352
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 50 keer

Dat zijn altijd aangename verrassingen :)

Vroeger, en misschien nu nog altijd, kreeg je bij de universiteit van Gent sneller antwoord van de ICT dienst als je de mail markeerde met lage prioriteit. In tegenstelling tot mail met hoge prioriteit.

Dat was mogelijks omdat de lage prioriteit een andere mailbox was die door iemand anders behandeld werd. En rarara, die mailbox ontving dus amper vrgane want iedereen denkt dat zijn probleem prioritair is.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”