1.2. ONE(up) geldt uitsluitend voor privégebruik. Je ontvangt een digitale aanrekening (geen factuur) waarop alle diensten inbegrepen in ONE(up) worden aangerekend. Voor professioneel gebruik dient een Telenet Business product te worden afgesloten.
Zowel via Whatsapp, Twitter als via telefoon werd mij ook dezelfde uitleg gegeven en wouden/konden ze mij geen OneUp aanbieden. Dit kon enkel als ik het zou afnemen als particulier.
Een vennootschap heeft recht op het ontvangen van een factuur. Ik zou ook denken dat een vennootschap dezelfde producten kan afnemen als een particulier. Het is Telenet die ervoor kiest om het ene product te bestempelen als 'particulier' of 'business', maar dat lijkt me los te staan van de keuze die men als individu of vennotschap wil maken. Dat je bij het afnemen van een product door Telenet bestempelt als 'particulier' dan als venootschap niet kan genieten van 'business' troeven zoals snellere service/support is uiteraard een logisch gevolg.
Ik vraag me dus af of Telenet hier geen overtreding maakt door een product te weigeren te verkopen aan een vennootschap? Alsof het een zwarte bijklusser is die niet op factuur wil verkopen.
![Nono :nono:](./images/smilies/icon_nono.gif)