Zijn er nog mensen die zich afvragen of/wanneer de volgende scarlet factuur volgt?
--------------
Context:
-Zoals geweten factureert Scarlet het abbonnement tot +- 11/2020 vóór je verbruiksperiode. Nadien zullen ze dit achteraf aanrekenen. Zie: https://www.scarlet.be/help/faq/1132/59 ... it-normaal
Ik heb echter :
-de laatste "oude" factuur op datum 10/11/2020 (verbuiksperiode 07/11-06/12) => daarna niets meer
-op de overzichtspagina vind ik: "Buitenbundelverbruik van de huidige periode: € 9 Details" => details geeft me "Een bedrag van € 9 zal aan je volgende factuur op 07/02/2021 toegevoegd worden" De 9€ is correct maar ik ben zeker dat tot voor kort daar "volgende factuur op 07/01/2021" stond.
----------
Ik vraag me dus stilaan af:
-waarom ik +- 10/12/2020 geen pro forma (lege) factuur kreeg
-of er met de factuur van +- 07/01/2021 ook iets mis liep.
-----------
Scarlet's nieuwe online account voor klanten lijkt me een beetje te vroeg is gereleased: bevat nog redelijk wat slordigheden en je merkt dat functionaliteiten bedoeld zijn die nog ontbreken.
Nieuwe facturatiecyclus scarlet
-
- Elite Poster
- Berichten: 2759
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Hier verliep het normaal:
-- Factuur email op 29 oktober (Rekening 10/2020) voor periode 28/10 tot 27/11
-- Factuur email op 29 december (Rekening 12/2020) voor periode 28/11 tot 27/12
De titel van de email is wel anders: vroeger "Rekening - datum" en nu is het "Je Scarlet aanrekening - datum" dus als je een email filter hebt ingesteld, kan dat misschien een email gemist hebben?
Alle facturen staan hier ook in de klantenzone opgelijst -- de verbruikte internetdata is eigenlijk het enige dat ik mis, al zie ik de 500GB progressbar wel. Mogelijk staan het verbruik weer ongelimiteerd (Scarlet One hier) of is dat een Covid maatregel. (Niet dat ik erom treur want 't was unlimited)
-- Factuur email op 29 oktober (Rekening 10/2020) voor periode 28/10 tot 27/11
-- Factuur email op 29 december (Rekening 12/2020) voor periode 28/11 tot 27/12
De titel van de email is wel anders: vroeger "Rekening - datum" en nu is het "Je Scarlet aanrekening - datum" dus als je een email filter hebt ingesteld, kan dat misschien een email gemist hebben?
Alle facturen staan hier ook in de klantenzone opgelijst -- de verbruikte internetdata is eigenlijk het enige dat ik mis, al zie ik de 500GB progressbar wel. Mogelijk staan het verbruik weer ongelimiteerd (Scarlet One hier) of is dat een Covid maatregel. (Niet dat ik erom treur want 't was unlimited)
-
- Premium Member
- Berichten: 524
- Lid geworden op: 03 aug 2010, 14:43
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 82 keer
Bedankt voor de antwoorden hierboven.
Vandaag arriveerde er dan toch nog een factuur.
Dat betekend dus:
- 1 maandelijkse factuur word inderdaad geheel niet opgesteld als je geen verbruikskosten had.
- de nieuwe factuur komt (soms) ietsje later dan vroeger
Titel email: is inderdaad anders, maar ik had er geen gemist
Vandaag arriveerde er dan toch nog een factuur.
Dat betekend dus:
- 1 maandelijkse factuur word inderdaad geheel niet opgesteld als je geen verbruikskosten had.
- de nieuwe factuur komt (soms) ietsje later dan vroeger
Titel email: is inderdaad anders, maar ik had er geen gemist