Geen abonnement meer om van België naar buitenland te bellen?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
streulma
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 34 keer

Vroeger had Orange het abonnement Arend Premium, waarin een aantal minuten in zaten om van België naar het buitenland te bellen.

Met de nieuwe Go Unlimited formule kan dat niet meer, er bestaat geen hoger abonnement waarin die minuten inbegrepen zitten.

Ik ben zelf geen Orange klant maar het viel me wel op dat dit een soort prijsstijging is.
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Je kunt dit nog altijd via een extra optie / travel pass voor gebruik IN of naar het buitenland.
Eenmalig of maandelijks.

Voordeel nu: je kunt dit ook op het goedkoopste abonnement activeren. Fijn dat ze het nu modulair maken.

https://www.orange.be/nl/opties-en-dien ... al-roaming

Kost €20 en noemt “ EU + Best Destinations” is qua (Internationale) inhoud gelijk aan het Arend premium abonnement van vroeger.
FRDDP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 359
Lid geworden op: 25 aug 2015, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 29 keer

streulma schreef:Vroeger had Orange het abonnement Arend Premium, waarin een aantal minuten in zaten om van België naar het buitenland te bellen.

Met de nieuwe Go Unlimited formule kan dat niet meer, er bestaat geen hoger abonnement waarin die minuten inbegrepen zitten.

Ik ben zelf geen Orange klant maar het viel me wel op dat dit een soort prijsstijging is.
Niks te prijsstijging dus, wel integendeel.
Zoals hierboven aangehaald, het is nu een losse optie met dezelfde inhoud.

Je kan het als maandelijkse optie nemen maar ook als pass die je activeert wanneer nodig, 40 dagen geldig.

20 EUR dus voor 1000 min, 1000 sms en 1GB best destinations en naar EU.

Vroeger:
Arend premium = 61 EUR/maand
Onbeperkt met vertraging na 20GB, onbeperkt bellen en sms/mms + best destinations.

Als je nu het exacte equivalent wilt:
Go unlimited + best destinations plus = 60 EUR/maand
Onbeperkt met vertraging na 30GB, onbeperkt bellen en sms/mms + best destinations.

Kortom, zelfs in maximum configuratie iets goedkoper voor eigenlijk meer.
En inderdaad nu ook mogelijk met het laagste abonnement zelfs.
We kwamen maar al te vaak tegen dat iemand met een Koala die onbeperkte data niet nodig had maar wel de internationale minuten. Die moest dan ofwel 61 EUR betalen ofwel andere oplossing zoeken. Nu is die maar liefst 21 EUR goedkoper af.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”