Panne bij Orange Belgium in volle eindejaarsperiode

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

http://www.standaard.be/cnt/dmf20181206 ... Y3GzvsPwUI
Orange slaagt er al meer dan een week niet in om nieuwe mobiele klanten te activeren. De panne heeft te maken met een storing in het activatiesysteem.

De panne bij Orange sleept al aan van begin vorige week. Ze komt voor Orange op een ongelegen moment, omdat Orange momenteel een scherpe promotie voert. De formule onbeperkt bellen en surfen wordt aan 20 euro in de markt gezet. Het gaat om een promotiecampagne van het product Arend, die drie maanden geldig is.

De instroom van nieuwe klanten levert Orange echter geen inkomsten op omdat de simkaarten van de klanten niet geactiveerd kunnen worden. Daardoor blijven ze langer hangen bij hun oude operator. Bij de klantendienst heeft men geen idee hoelang het probleem nog zal aanslepen. Klanten kunnen rekenen op een compensatie, klinkt het.

Op de persdienst luidt het anders. ‘De problemen zijn sinds gisteren van de baan, we werken nog een kleine achterstand weg. Het gaat om een beperkt aantal klanten', heet het. Orange zegt de geleden schade te bekijken en in functie daarvan al dan niet een vergoeding toe te kennen.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Ja zo zal ik ook nog een paar dagen mogen wachten voor de overdracht enzo.... hopelijk nog dit jaar ;)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Onbeperkt surfen EN bellen voor 20 euro? Kan ik echt nergens vinden op de website :s
Wel onbeperkt bellen en 4GB internet voor 20 euro/maand...

EDIT : gevonden : https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... nten/arend

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1728
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer

krisken schreef:Onbeperkt surfen EN bellen voor 20 euro? Kan ik echt nergens vinden op de website :s
Wel onbeperkt bellen en 4GB internet voor 20 euro/maand...

EDIT : gevonden : https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... nten/arend

Is wel maar voor 3 maanden, daarna is het weer 40 hé

Doet me altijd denken aan die mega promoties iphone zoveel voor maar 9 euro.

En dan betaal je 24 maand xx euro, waardoor je uiteindelijk nog meer betaalt dan bij cash aankoop EN zit je 24 maand vast aan een abonnement.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Klopt, dat had ik gelezen. Staat ook in het eerste bericht van satsurfer : "Het gaat om een promotiecampagne van het product Arend, die drie maanden geldig is."

Goh, een iPhone bezien vele mensen nog steeds als een soort statussymbool hoor. En dan geven ze er graag wat geld voor uit. Zeker als het in 24 termijnen kan dan valt dit, in hun hoofd, goedkoper uit dan in één keer de volle pot.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Waarom moet die iPhone er weer bij gehaald worden?? Er zijn toch meer merken met smartphones aan dezelfde prijzen...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
levi1700
Member
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 02 okt 2013, 09:20
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 5 keer

Ten eerste zal het over koala gaan, €20 onbeperkt bellen en smsen + 4 gb. Arend kost €40/maand, maar heb je wel onbeperkt data (wel beperkte snelheid na 20gb)
En ten tweede, die IPhone aan €9, kan je gewoon nemen bij een dier abonnement met verbintenis van 12 of 24 maanden, en je betaalt dan je telefoon af aan 0% jkp.
Je krijgt hierbij dan nog een korting afhankelijk van het abonnement je neemt. En je zit niet 24 maanden vast met een dier smartphone abonnement.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1728
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer

levi1700 schreef:En je zit niet 24 maanden vast met een dier smartphone abonnement.
Natuurlijk niet, dat ligt wettelijk vast.

Maar als je na pakweg 3 maanden je "dier" abonnement stopt, dan betaal je wel de restwaarde van die iphone. Dus wég voordeel :wave:
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Zou het kunnen dat de "My Orange" app er ook last van heeft? Laatste bijwerking bij mij is van 07/12...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

gisteren 10 eur herladen op tempo gigakaart.
data verviel vandaag. Dus ik herlaad altijd daags voordien.

kwam gn herlading door id app

Vandaag nog niets....

Toen ik inlogde op profiel van mijn zoon. stond er 'wendy' [emoji3].

De 10 eur is erbijgekomen, maar mijn 9,8 gb en 11800 sms'en zijn foetsie.

Gaan ze dezelfde toer op als MV?

Update 10/12: 10 eur belkrediet staat er nu op en de bonus, wel bestaande data en sms weg.
Dit mogen ze terug-/rechtzetten!
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”