Handleiding VOIP: OVH
-
- Elite Poster
- Berichten: 7538
- Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
- Locatie: Dendermonde
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Volgens mij gaat er dan ook geen betaling meer uitgevoerd worden als je je kredietkaart weer verwijderd hebt.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Berichten: 1279
- Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 101 keer
Ik heb een PP waar mijn visa alsook mijn gewone bankrekening aan gekoppeld zitten.
Als ik iets moet betalen via PP (al dan niet automatisch) staat deze ingesteld op 1) saldo, 2) bankrekening, 3) visa, meestal dus het tweede (gebeurd maar bitter weinig dat ik saldo heb staan).
Bij OVH betalen via PP heb je geen optie om voor bankrekening te kiezen, het gaat dus tussen saldo en visa.
Ontvangende partij kan dit blijkbaar uitschakelen.
Visa-kaart koppelen en nadien verwijderen is dus geen optie.
Wat wel een optie kan zijn, is om je PP saldo op te laden, en zo maandelijks te betalen, via https://www.paypal-opladen.be/nl/opwaarderen .
(Ja, die site is van paypal zelf)
Dan wordt er niet aan je visa gekomen.
Of je laat het gewoon zo, en ziet maandelijks dan die 1,20 die via PP, via visa, via domiciliëring van je rekening gaat.
Als ik iets moet betalen via PP (al dan niet automatisch) staat deze ingesteld op 1) saldo, 2) bankrekening, 3) visa, meestal dus het tweede (gebeurd maar bitter weinig dat ik saldo heb staan).
Bij OVH betalen via PP heb je geen optie om voor bankrekening te kiezen, het gaat dus tussen saldo en visa.
Ontvangende partij kan dit blijkbaar uitschakelen.
Visa-kaart koppelen en nadien verwijderen is dus geen optie.
Wat wel een optie kan zijn, is om je PP saldo op te laden, en zo maandelijks te betalen, via https://www.paypal-opladen.be/nl/opwaarderen .
(Ja, die site is van paypal zelf)
Dan wordt er niet aan je visa gekomen.
Of je laat het gewoon zo, en ziet maandelijks dan die 1,20 die via PP, via visa, via domiciliëring van je rekening gaat.
- diepvries
- Plus Member
- Berichten: 174
- Lid geworden op: 03 jan 2017, 13:40
- Locatie: W-VL
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 6 keer
Ik heb voldoende saldo staan op mijn PP en had het liefst gewoon elke maand daar automatisch 1,20 laten afgaan.
Dan zorg ik er zelf wel voor dat er altijd voldoende saldo op PP staat, zo nooit geen problemen.
Maar aangezien ik de PP gewoon weg niet kan koppelen lijkt het mij niet mogelijk om het zo te doen...
Ik zal nog eens een request sturen naar OVH zelf, misschien krijg ik het zo wel voor mekaar.
Alternatief zal ik de rekening maandelijks wel overschrijven, ik neem aan dat dit wel zal gaan?
Dan zorg ik er zelf wel voor dat er altijd voldoende saldo op PP staat, zo nooit geen problemen.
Maar aangezien ik de PP gewoon weg niet kan koppelen lijkt het mij niet mogelijk om het zo te doen...
Ik zal nog eens een request sturen naar OVH zelf, misschien krijg ik het zo wel voor mekaar.
Alternatief zal ik de rekening maandelijks wel overschrijven, ik neem aan dat dit wel zal gaan?
Orange LOVE 100Mbps
OVH VOIP + Gigaset C530IP
iPhone XR 64GB (1) - Proximus Zen
iPhone XR 64GB (2) - Orange Dolfijn
OVH VOIP + Gigaset C530IP
iPhone XR 64GB (1) - Proximus Zen
iPhone XR 64GB (2) - Orange Dolfijn
-
- Plus Member
- Berichten: 181
- Lid geworden op: 06 feb 2013, 15:07
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Tijdje geleden dat ik hier nog reageerde...
Ik gebruik nog steeds OVH met een ata adapter en een analoge lijn
Nu heeft die analoge telefoon het begeven
ik moet dus een nieuwe kopen
vraag is, koop ik terug een analoge lijn of iets anders?
Ik had graag 2 toestellen (1 boven en 1 beneden)
Weet ook dat ik met een alarm zit die een telefoonlijn nodig heeft.. geen idee of dit ter zake doet
Ik gebruik nog steeds OVH met een ata adapter en een analoge lijn
Nu heeft die analoge telefoon het begeven
ik moet dus een nieuwe kopen
vraag is, koop ik terug een analoge lijn of iets anders?
Ik had graag 2 toestellen (1 boven en 1 beneden)
Weet ook dat ik met een alarm zit die een telefoonlijn nodig heeft.. geen idee of dit ter zake doet
-
- Elite Poster
- Berichten: 7538
- Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
- Locatie: Dendermonde
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Volgens mij heb je voor een alarm een analoge lijn nodig.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Berichten: 7538
- Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
- Locatie: Dendermonde
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Ik heb zelf mijn DECT toestellen (Medion, 3 stuks) te koop gezet en ben overgestapt op Fritz!Fon C5 omdat ik een Fritzbox als VDSL modem heb. Mijn persoonlijke advies: heb je een Fritzbox, neem dan de Fritzfon. Heb je een non-Fritzbox modem, dan maakt het niet zoveel uit denk ik.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Blijkbaar nu geen mogelijkheid meer om dit via paypal te laten lopen, maar moet direct een bankkaart (?) of bankrekeningnummer opgeven.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Ik zit met hetzelfde 'alarmprobleem'.skank schreef:Is dit ok?
https://www.decttelefoonshop.nl/product ... zwart.html
Ik heb nu vaste lijn telenet gekoppeld aan mijn alarm. Als dat afgaat, wordt er automatisch gebeld naar mijn gsm en hoor ik het 'alarm report' bandje.
Nu ben ik aan het overwegen om van provider te veranderen en geen vaste lijn meer te houden. Is er een mogelijkheid om mijn alarm via het internet te laten bellen? Iemand hier ervaring mee?
Ik kan ook een gsmmodule laten plaatsen, maar da's nogal duur en dan zit ik met een machine to machine simkaart die mijn installateur wil dat ik neem. Dat is nog eens een jaarlijkse kost.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ja, gewoon een VoIP ATA aanschaffen... hierop kan je dus een analoge lijn aansluiten.sanderl schreef:Is er een mogelijkheid om mijn alarm via het internet te laten bellen?
- diepvries
- Plus Member
- Berichten: 174
- Lid geworden op: 03 jan 2017, 13:40
- Locatie: W-VL
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 6 keer
Sinds enkele weken klagen mijn inkomende bellers over een krakend geluid, zelf merk ik er niets van.
Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Orange LOVE 100Mbps
OVH VOIP + Gigaset C530IP
iPhone XR 64GB (1) - Proximus Zen
iPhone XR 64GB (2) - Orange Dolfijn
OVH VOIP + Gigaset C530IP
iPhone XR 64GB (1) - Proximus Zen
iPhone XR 64GB (2) - Orange Dolfijn
-
- Elite Poster
- Berichten: 805
- Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 37 keer
- Contacteer:
Welk dect toestel dat OVH aanbiedt zouden jullie aanraadden?
En welke android-app werkt beste met OVH. In verleden toch wat problème gehad oP VOIP-app voor iPhone.
Sent from my Pixel 2 using Tapatalk
En welke android-app werkt beste met OVH. In verleden toch wat problème gehad oP VOIP-app voor iPhone.
Sent from my Pixel 2 using Tapatalk
-
- Elite Poster
- Berichten: 911
- Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Geen van alle, bij de gateway was het zo dat je geen login gegevens krijgt als je die bij hun neemt. Dus ik neem aan dat het met de telefoons ook zo werkt. Als je dan wil troubleshooten wat er mis is ... Tenzij het toestel bij hun goedkoper is. Dan neem je gewoon de lijn met het toestel en zeg je de lijn op. Waarna je er terug eentje neemt zonder toestel.
En Zoiper werkt gewoon op Android.
Maar je kan wel maar op 1 toestel zijn ingelogd, dus ofwel een vaste lijn ofwel op Android. Tenzij je voor hun duurdere oplossingen gaat IIRC.
En Zoiper werkt gewoon op Android.
Maar je kan wel maar op 1 toestel zijn ingelogd, dus ofwel een vaste lijn ofwel op Android. Tenzij je voor hun duurdere oplossingen gaat IIRC.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
Alle oproepen worden steevast door OVH doorgestuurd naar mijn smartphone/Tempo Easy simkaart (ca 3 cent/minuut). Uitbellen doe ik met Csipsimple, Zoiper of Linphone. Werkt hier al jarenlang zonder enige zorg!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Berichten: 805
- Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 37 keer
- Contacteer:
Iemand die me kan helpen.
Als ik de Push aanzet van Zoiper dan kan die bij OVH niet registreren.
Bij OVH geen meldingen in de logs.
Google heeft ook niet echt antwoorden
Sent from my Pixel 2 using Tapatalk
Als ik de Push aanzet van Zoiper dan kan die bij OVH niet registreren.
Bij OVH geen meldingen in de logs.
Google heeft ook niet echt antwoorden
Sent from my Pixel 2 using Tapatalk
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Ik heb een nieuwe lijn aangevraagd: maar bij de configuratie moet ik iets aanduiden, wat ? (moet een simpele DID zijn):
Geen functionaliteit
Redirection met supervisie
Redirection met het tonen van dit nummer op mijn SIP lijn of mijn Trunk (Ddi)
Conference
Interactive voice response
Interactive vocal response (expert modus) in VXML
Contact Center Solution
Contact Center Solution (mode expert)
Wachtrij voor oproepen
Wachtrij voor oproepen (expert modus)
Easy PABX
Mini PABX
Geen functionaliteit
Redirection met supervisie
Redirection met het tonen van dit nummer op mijn SIP lijn of mijn Trunk (Ddi)
Conference
Interactive voice response
Interactive vocal response (expert modus) in VXML
Contact Center Solution
Contact Center Solution (mode expert)
Wachtrij voor oproepen
Wachtrij voor oproepen (expert modus)
Easy PABX
Mini PABX
-
- Pro Member
- Berichten: 374
- Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 15 keer
Dat ga je nu zeker veranderen met de nieuwe prijs van Weepee?AfAX schreef:Ik bel anoniem uit met OVH naar de vaste lijnen. Iemand die me nodig heeft belt gewoon op mijn GSM of vaste post (Weepee).
Gebruiken jullie ook nog Betamax accounts om uit te bellen of alleen OVH?
-
- Premium Member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 25 keer
Sorry voor het late antwoord, had deze gemist.marzman schreef: Dat ga je nu zeker veranderen met de nieuwe prijs van Weepee?
Gebruiken jullie ook nog Betamax accounts om uit te bellen of alleen OVH?
Zit intss met het Weepee nr. idd bij OVH.
Ik geef het getransfereerde nummer nu ook weer door ipv anoniem. Dit voor vaste lijnen.
Om van thuis te bellen naar GSM's gaat het inderdaad via een Betamax. Hierbij geef ik het nr. van mijn GSM door. Dit kan je instellen via de Betamax site.
zou er een up-to-date pagina bestaan om over te schakelen naar OVH ?
ik ben helaas de franse taal niet machtig, ik heb geprobeerd om ligne sip te bestellen maar ik krijg dan een melding ''chargement'' en het blijft maar draaien
zou er iemand mij kunnen helpen om over te schakelen van weepee naar ovh ?
ik ben helaas de franse taal niet machtig, ik heb geprobeerd om ligne sip te bestellen maar ik krijg dan een melding ''chargement'' en het blijft maar draaien
zou er iemand mij kunnen helpen om over te schakelen van weepee naar ovh ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
@Bartje
Dat bestelproces bij OVH luistert erg nauw, terwijl de door hen gebruikte termen niet allemaal in gebruik zijn bij ons. Ook opletten bij zonenummer aanduiding bijvoorbeeld. Alles moet kloppen, zoniet blijf je bufferen zonder een stap verder te geraken. Haal er desnoods iemand bij die frans verstaat. Succes...
Dat bestelproces bij OVH luistert erg nauw, terwijl de door hen gebruikte termen niet allemaal in gebruik zijn bij ons. Ook opletten bij zonenummer aanduiding bijvoorbeeld. Alles moet kloppen, zoniet blijf je bufferen zonder een stap verder te geraken. Haal er desnoods iemand bij die frans verstaat. Succes...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Overdracht bij bestelling kan niet, klopt dat?
Sent from my Lenovo TB-X304F using Tapatalk
Sent from my Lenovo TB-X304F using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Premium Member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 25 keer
Geen idee. Ik had een nummer bij hen toen ik mijn Weepee nummer bij hen overgedragen had.
Indien het niet lukt kan je nog steeds een nr. bij hen aanvragen en nadien je eigen nr. overdragen. Maandelijkse kost blijft dezelfde.
Indien het niet lukt kan je nog steeds een nr. bij hen aanvragen en nadien je eigen nr. overdragen. Maandelijkse kost blijft dezelfde.
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Ondertussen VOIP box ontvangen, works like a charm. Wel in de firewall ingesteld dat enkel traffic komende van 91.121.128.0-91.121.129.255 binnen mag, wat blijkbaar het segment is dat OVH heeft geallocceerd voor 'network infrastructure' volgens RIPE: https://apps.db.ripe.net/db-web-ui/#/qu ... 121.129.29
Iemand enig idee of er een kleinere range is waar ik mag van uitgaan? In de OVH console staat sip5.ovh.be, maar ik veronderstel dat dit wel eens zou kunnen veranderen en cours de route.
Iemand enig idee of er een kleinere range is waar ik mag van uitgaan? In de OVH console staat sip5.ovh.be, maar ik veronderstel dat dit wel eens zou kunnen veranderen en cours de route.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- lacer
- Elite Poster
- Berichten: 2635
- Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Ja, 60 min aan één stuk bellen, als je erover gaat betaal je extra.
truc is neer te leggen aan 59 min en opnieuw bellen.
Ook slechts 99 verschillende nummers per maand, erboven betaal je bij.
truc is neer te leggen aan 59 min en opnieuw bellen.
Ook slechts 99 verschillende nummers per maand, erboven betaal je bij.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
https://www.ovhtelecom.fr/telephonie/vo ... uverte.xml - zowel onderaan (kleine lettertjes) als hier en daar in de tekst als je wat rondklikt op de verschillende stukken.glda19 schreef:@ lancer
Sorry man dat is geen antwoord op de vraag maar herhaling van eerder post.
De vraag is waar is dat te vinden op de site van ovh
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Premium Member
- Berichten: 544
- Lid geworden op: 22 aug 2006, 01:41
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 9 keer
wie heeft er ervaring mee ?
Dus versta ik het goed:
Je betaalt 1 x voor het gewenste type telefoon
en maandelijks 1.19 € inclusief btw
En dan kan je 99 x 60 min bellen naar vaste toestellen
of zijn het 99 verschillende nummers .
Is dit correct
Dus versta ik het goed:
Je betaalt 1 x voor het gewenste type telefoon
en maandelijks 1.19 € inclusief btw
En dan kan je 99 x 60 min bellen naar vaste toestellen
of zijn het 99 verschillende nummers .
Is dit correct
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Inclus vers 99 numéros différents par ligne et par mois, au-delà les appels sont facturés à la seconde (voir les tarifs). Dans la limite de 60 minutes de communication par appel, au-delà le temps de communication supplémentaire est facturé à la seconde (voir les tarifs). Appels inclus vers : Allemagne, Argentine, Australie, Autriche, Belgique, Brésil, Canada, Chili, Chine, Chypre, Colombie, Danemark, Espagne, France métropolitaine, Royaume Uni, Grèce, Hong-Kong, Hongrie, Irlande, Israël, Italie, Kazakhstan, Luxembourg, Malaisie, Mexique, Norvège, Nouvelle Zélande, Panama, Pays Bas, Pologne, Portugal, Pérou, Russie, Singapour, Slovaquie, Suisse, Suède, Taïwan, Thaïlande, USA, Vénézuela.
Inbegrepen tot 99 verschillende nummers per lijn en per maand, daarna worden de gesprekken per seconde in rekening gebracht (zie tarieven). Binnen de limiet van 60 minuten bellen per gesprek, daarna wordt per seconde extra beltijd in rekening gebracht (zie tarieven). Oproepen naar Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada, Chili, China, Colombia, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongkong, Hongarije, Ierland, Israël, Italië, Kazachstan, Luxemburg, Maleisië, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Panama, Oostenrijk, Polen, Portugal, Peru, Rusland, Singapore, Slowakije, Spanje, Spanje, Zwitserland, Taiwan, Thailand, Thailand, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten van Amerika, Venezuela en Zweden.
Vertaald met www.DeepL.com/Translator
Inbegrepen tot 99 verschillende nummers per lijn en per maand, daarna worden de gesprekken per seconde in rekening gebracht (zie tarieven). Binnen de limiet van 60 minuten bellen per gesprek, daarna wordt per seconde extra beltijd in rekening gebracht (zie tarieven). Oproepen naar Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada, Chili, China, Colombia, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongkong, Hongarije, Ierland, Israël, Italië, Kazachstan, Luxemburg, Maleisië, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Panama, Oostenrijk, Polen, Portugal, Peru, Rusland, Singapore, Slowakije, Spanje, Spanje, Zwitserland, Taiwan, Thailand, Thailand, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten van Amerika, Venezuela en Zweden.
Vertaald met www.DeepL.com/Translator
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Neen. Je krijgt per maand gratis telefonie naar 99 verschillende nummers vaste lijn. Je mag dus 500 keer naar 1 nummer bellen en 200 naar een ander.
Daarnaast mag elk telefoongesprek maximaal 60 minuten duren. Daarna betaal je per seconde.
Daarnaast mag elk telefoongesprek maximaal 60 minuten duren. Daarna betaal je per seconde.
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Al meer dan 7 jaar ervaring:
- 1,20 euro/maand abonnementsprijs
- je kan de telefoonlijn bestellen mét of zonder telefoontoestel.
- bellen naar GSM kost 3,1 eurocent/minuut, getarifeerd per seconde
- bellen naar 99 verschillende vaste lijnen met telkens opnieuw een gratis gespreksduur van 1 uur
- gesprekken langer dan 1 uur kosten vanaf de 61ste minuut 1,8 eurocent/minuut, getarifeerd per seconde
- nummeroverdracht bestaand nummer mogelijk nadat je lijn eerst is opgeleverd met een nieuw OVH-nummer
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
In de praktijk bel ik uit naar gsm met betamax en met ovh voor de rest. Nog maar 1 keer op vele jaren meer dan 1,2 euro moeten betalen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Lees hier. Vervang weepee door ovh in die tutorial en je bent mee https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=35&t=31605.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken