gezien mijn erg slechte ervaring met scarlet beslis ik na 10 tal jaar klant te zijn bij hun weg te gaan.
hun amateuristisch gedoe en hun amateuristische helpdesk zonder kennis ben ik moe.
Ik dacht dus over te stappen op United Telecom.
Ik stelde hun de vraag om klant te worden om wat info in te winnen en ik kreeg gisteren een email dat ze binnen 2 dagen gaan antwoorden?
is dat de gangbare periode ...2 dagen ?
Stel dat ik een technisch probleem heb...moet ik dan ook 2 dagen wachten ?
Met andere woorden...wie heeft er goede of slechte ervaring met United Telecom ?
bedankt,
Stefaan
Ervaring met United Telecom
-
- Elite Poster
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Er loopt al een gelijkaardig topic:
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=54&t=46797
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=54&t=46797
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli