Na installatie modem voor telenet expressnet+ Telemeter nul?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 mar 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

Ik heb al jaar en dag het gewone abonnement maar vanaf maandag komt er iemand langs voor mijn modem te veranderen voor het expressnet+ dat ik had besteld van telenet.
Nu is men vraag gaat men limiet terug op nul staan na installatie van die nieuwe modem?
Alsook heb ik al lang altijd 5 volume blokke bijgekocht, zouden die ook terug op nul worden gezet sinds er 5 volumeblokken zijn inbegrepen in dit abonnement, althans toch 5 extra gig download limiet.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Als Telenet helpdesker ga hier ik wel antoord op kunnen geven:

1. Je telemeter verbruik gaat niet op nul (deze gaat gewoon blijven doortellen), het basisvolume gaat wel naar 15 GIG
2. Neen, je gaat deze zelf moeten uitschakelen via mijn telenet (dus bij overschakeling sta je op 20 gig)

Nog vragen ? 070/696969 :P
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 mar 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

ditCh schreef:Als Telenet helpdesker ga hier ik wel antoord op kunnen geven:

1. Je telemeter verbruik gaat niet op nul (deze gaat gewoon blijven doortellen), het basisvolume gaat wel naar 15 GIG
2. Neen, je gaat deze zelf moeten uitschakelen via mijn telenet (dus bij overschakeling sta je op 20 gig)

Nog vragen ? 070/696969 :P


LoL bedankt voor de snelle pro. hulp ;)
Telenet service zelfs snel tot mijn dienst als ik mij er niet direct tot richt :) toch wel knap ;) hehe

spijtig van die limiet, had ff gehoopt dat die per modem zou worden bijgehouden :D hehe
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

ditCh schreef:Nog vragen ? 070/696969 :P

Altijd geweten dat de Telenet-helpdeskers vetzakskes waren :P
Afbeelding
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

en voor al uw satanistische uitspattingen kan u terecht op 015/666666 (autoamtische modemtest, facturatie, telefonie, ... :p)
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”