skynetbbs schreef:- De Sagem modem leeft in het jaar 2003... en geeft ook dhcp leases uit die geldig zijn in 2003
Kan je daar dan nergens de klok instellen of een NTP server opgeven ?
skynetbbs schreef:- De Sagem modem leeft in het jaar 2003... en geeft ook dhcp leases uit die geldig zijn in 2003
dancorave schreef:Al meer dan 2 maanden wacht ik op een aansluiting van Snow.
Bij de bestelling van Snow, werd er afgesproken voor een technieker die ging langskomen. 1 dag voor datum werd ik gebeld door een helpdeskmedewerker van Belgacom dat de technieker niet kon komen en dat ik nog gecontacteerd ging worden door Snow voor een nieuwe afspraak.
Inderdaad, ik werd 2 dagen later gecontacteerd door Snow om te zeggen dat de aansluiting niet is kunnen doorgaan. En dat er mij nog eens iemand ging bellen voor een nieuwe afspraak.
Na 3 weken zonder iets te horen, heb ik zelf maar gebeld. Medewerker kwam met de uitleg, het ligt bij Belgacom en ik moest nog even geduld hebben.
1 Week later, nog maar eens gebeld, terug: het ligt bij Belgacom.
Kan ik dan tenminste een reden krijgen waarom mijn aansluiting niet is kunnen doorgaan?
Nee, dat konden ze met niet geven.
Kan er dan een status opgevraagd worden van mijn aansluiting bij Belgacom?
Nee, dat ligt bij Belgacom en kunnen we niet nazien. Nog even geduld aub...
Dus, er wordt verondersteld dat ik gewoon blijf wachten op mijn aansluiting, waarschijnlijk totdat mijn probleem ergens diep in een database komt te staan als een onopgeloste ticket, dat niemand wil openen. En hopen dat het dan vanzelf maar verdwijnt.
Mijn abonnement is dan ook vanaf vandaag opgezegd.
skynetbbs schreef:Afgelopen maandag geen digitale tv meer van snow bij m'n ouders... de snowbox bleek stuk... chance dat telenet het "analoge" signaal nog niet is komen uitzetten... dus we konden nog even "overleven"
Vandaag installateur langsgeweest... snowbox vervangen...
we vroegen achter die *2*de snowbox (we hebben nl 3 televisies in huis) en overal reeds een "netwerkkabel" gelegd...
maar dat ging niet te weinig kastjes en nog teveel kinderziektes
kasjes moeten regelmatig vervangen worden
deze installateur gaat nog een jaar wachten om snow te zetten bij hem thuis wegens de vele kinderziektes
hmm...
sha4096 schreef:Van een filmpje heb ik geen weet, maar voor zover ik zie kan je er maar 1 uitzending mee opnemen en geen "hele reeks".
Toch ook nog even vermelden dat er géén email account inbegrepen is (bvb @snow.be). Persoonlijk geen gemis.
edit 11/9/2013: meerdere afleveringen opnemen werkt nu wel correct.
Fluppeke schreef:Hoeveel streams neemt de snowbox simultaan op?En is het dan nog mogelijk een 3de tekijken? Of werken ze ook met nPVR zoals belgacom/scarlet?
pauwelyn schreef:Heb je de inloggegevens van Snow gekregen? Bij mij kwam de Sagem al ingesteld, en heb ik geen inlog gegevens.
Splitter schreef:ik heb er hier anders wel nog eentje in de aanbieding voor - laat ons zeggen - 50 euro ?
( en als ik de sagem nog terug zou vinden gooi ik die er gratis bij )