Lancering Weepee TV

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
Gautier
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 31 dec 2012, 17:33
Locatie: Frankrijk / VK
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 94 keer

Als het goed is, zeggen we het ook. Duidelijk één van de missing links in het aanbod.

Als ze nu werk gaan maken van de technologie op alles wat niet van bij Apple komt (zoals de gewone flasplayer bijvoorbeeld), dan zijn we dik content.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik vind dit een goede evolutie,die Nederlandse zenders zijn trouwens voor iedereen verstaanbaar,en ik kijk er nu af en toe ook naar,soms zijn er daar wel intresante programma's te zien.Mochten ze ertoe kunnen komen, alle Vlaamse zenders aan te bieden,zou dit een heel volwassen aanbod zijn.VT4 en VIJF hebben te kampen met tegenvallende kijkcijfers,mss gaan die wel hun akoord geven.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Als men alle Vlaamse zenders in het pakket stopt, dan is er al niet veel keuze meer over om de resterende vrije kanalen te vullen. Als ze er dan nog Discovery en Nat Geo bij nemen dan gaan er al veel mensen vloeken. Het "gedoe" met kanalen kiezen en wisselen...
weepeechris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 80 keer

@Gautier Het werkt prima in Chrome en Firefox hoor :) Zelfs op Ubuntu. Op Android hangt alles af van de versie, maar de 2 beschikbare apps gemaakt door de community werken op bijna elk Android-toestel.

@Fluppie Wij willen zelf ook graag zoveel mogelijk Vlaamse zenders aanbieden. Maar alle zenders die wij aanbieden, hebben ook een contract met ons. En dat is vaak onvoorspelbaar.

@Slafes Daarom kan je elke dag opnieuw kiezen he. Je kiest 10 zenders vrij uit het aanbod. Eigenlijk maak je zo een pakket op eigen maat.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Chris, dat heb je al enkele keren gezegd, ik blijf het gewoon een "gedoe" vinden om zenders te kiezen en dan 24u te moeten wachten om weer een andere zender te kiezen, ook al kijk ik maar sporadisch naar andere zenders. Op den duur moet je al behoorlijk gaan "plannen" wat je waar wil gaan zien.

Ik kan me niet voorstellen dat jullie populaire kanalen niet op een andere manier kunnen berekenen. De bandbreedte per klant blijft toch hetzelfde?

15 permanente zenders is gewoon krap in mijn opinie, als er nog enkele vlaamse zenders permanent en vast worden toegevoegd is er erg weinig keuze.

Misschien valt daar over de toekomst over na te denken om dit aan te passen naarmate er zenders bijkomen.
cyberbozzo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 727
Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 25 keer

weepeechris schreef:@Gautier Het werkt prima in Chrome en Firefox hoor :) Zelfs op Ubuntu. Op Android hangt alles af van de versie, maar de 2 beschikbare apps gemaakt door de community werken op bijna elk Android-toestel.

@Fluppie Wij willen zelf ook graag zoveel mogelijk Vlaamse zenders aanbieden. Maar alle zenders die wij aanbieden, hebben ook een contract met ons. En dat is vaak onvoorspelbaar.

@Slafes Daarom kan je elke dag opnieuw kiezen he. Je kiest 10 zenders vrij uit het aanbod. Eigenlijk maak je zo een pakket op eigen maat.


Chris,

Krijgen we ooit ondersteuning voor opname en een EPG? Ik dacht dat jullie een akkoord hadden met de zenders om zeker en vast geen opnames mogelijk te maken?
Is dit zo? Of heb ik dit verkeerd begrepen?

Voor mij een vrij belangrijke vraag, daarvan zal het afhangen of jullie hier ooit in huis komen of niet...
weepeechris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 80 keer

@Slafes Kennlijk kijkt quasi niemand naar alle 15 zenders. Voor de meeste WeepeeTV-klanten is het dus geen issue. Nu, we zullen zien of dat zo blijft nadat er wat extra kanalen bijkomen. Ik sluit niet uit dat er een ander abonnement komt waarbij mensen onbeperkte zenders hebben, of dat men kanaalslots zal kunnen bijkopen.

@cyberbozzo de EPG komt er en dat zal niet zo lang meer duren. Developers zijn eraan bezig (en we hebben ondertussen extra mensen aan boord). Wat opnemen betreft: wij bieden dat op dit ogenblik niet aan maar dat zal waarschijnlijk veranderen in de nabije toekomst. Onwaarschijnlijk dat het nog dit jaar zal zijn.
Gautier
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 31 dec 2012, 17:33
Locatie: Frankrijk / VK
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 94 keer

weepeechris schreef:@Gautier Het werkt prima in Chrome en Firefox hoor :) Zelfs op Ubuntu. Op Android hangt alles af van de versie, maar de 2 beschikbare apps gemaakt door de community werken op bijna elk Android-toestel.


Bedankt Weepeechris, maar een paar maanden terug was er nogal veel sprake van bufferen by WeepeeTV™ op alles wat niet van bij Apple kwam. Is dat dan veranderd? Zijn er andere Userbasers die dit kunnen bevestigen?
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Aan het einde van mijn abo had ik dat probleem niet meer, of toch veel minder (misschien 1 keer op een avond).
weepeechris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 80 keer

@Gautier zou nu al veel beter moeten zijn. (er zijn ook de apps natuurlijk)
Misschien wil je eens testen? Als je een accountje aanmaakt, maar geen betaalperiode kiest, krijg je een login en wachtwoord per mail. Log daarmee in op http://mijn.weepee.tv en je kan een dag gratis testen.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

weepeechris schreef:@Slafes Kennlijk kijkt quasi niemand naar alle 15 zenders. Voor de meeste WeepeeTV-klanten is het dus geen issue. Nu, we zullen zien of dat zo blijft nadat er wat extra kanalen bijkomen. Ik sluit niet uit dat er een ander abonnement komt waarbij mensen onbeperkte zenders hebben, of dat men kanaalslots zal kunnen bijkopen..


Dat geloof ik best, er zijn immers weinig zenders die de moeite waard zijn... :|

Dat zal wel veranderen eens er ook nog Vier/Vijf, Nat Geo en Discovery zouden bijkomen.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

NGC en discovery alleen voor mij voor een paar euro per maand kan ook :p De rest bezie ik toch niet meer.

Continu herhalingen...
Continu realitysh*t
Continu kooksh*t
Tv kijken naar onze eigen vlaamse zenders is frustrerend tegenwoordig :( ... Kwaliteit van de programma's is ver zoek en ze stoppen met goede series omwille dat de mensen de reclame doorspoelen... m.a.w mensen die alleen naar zulke zenders kijken zouden zeeeeer blij zijn dat dit mee in het aanbod zit.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Euhm op discovery en natgeo heb je ook herhalingen hoor :) Zeker met zaken als mythbusters, dirty jobs, ... :)
Maar goed, het zijn interessante herhalingen, laten we het daar bij houden :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Klopt, maar het zit em daar soms in de details die je mist, en bij een herhaling heb ik zoiets van da heb ik vorige keer gemist. En bij bijvoorbeeld de 1000ste herhaling van kotmadam weet je blindelings wat volgt. Maar snap uw punt :beerchug:
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
cyberbozzo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 727
Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 25 keer

Inderdaad, er wordt geen goede tv meer gemaakt op de traditionele zenders.
Zie naar de VRT waar ze nu weer herhalingen van de Kampioenen aan het uitzenden zijn, de hoeveelste keer zou dat weeral zijn?
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Gaan we ook hier niet te veel offtopic? :)

Ik vraag me vaak af of ik de enige ben die zich wat "ambetant" voelt met de 15 kanalen regeling waar al een aantal vaste zenders in zitten en met het geschuif systeem van 1 keer per 24u. Uiteindelijk kan je stellen dat weepeetv per kanaal erg duur is in vergelijking met andere providers.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Goh,
Hetgeen ik wou aanhalen vooral, is dat ik echt geen 15 kanalen nodig heb, de argumenten die we aanhaalde was waarom we eventueel geen 15 kanalen ingevuld krijgen. Ik zou het liefst weepeeTV met minder zenders en lager abonnementsprijs en met de zenders die mij bekoren. Niet de 5 verplichte zenders waar een boel herhalingen opzitten en geen interessante programma's meer op zijn.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Dat is uw keuze natuurlijk, maar het merendeel van de mensen kijkt wel naar VMMA/SBS/VRT zenders. Feit is dat Weepee kan opteren voor een goedkoper pakket waar je bvb 5 zenders vrij kan kiezen. Ik zou dan eerder gaan naar een light pakket van 5 zenders voor 6 euro de maand en een vrij pakket met al de zenders voor 12 euro per maand. Uiteindelijk, ik blijf het herhalen, is weepee tv per zender het duurst van allemaal.
weepeechris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 80 keer

@Slafes in theorie is zo'n abonnement mogelijk, maar dan met welke zenders?
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1308
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 69 keer

@weepeechris

een vrt-kinderboeket
één/canvas/ketnet/vtmkzoom/vitaya

of

een commerciëel-kinder boeket
voor
vtm/2be/ketnet/kzoom/vitaya

of

... bedenk maar wat. In 5 zenders krijg je echt wel een basisaanbod in.
En die 10 euro op jaarbasis, kan dan 3à4 euro worden (wishfull thinking) en dan zit ik op het oorspronkelijke bedrag wat ik zou betalen voor een gelijkaardige dienst.

Pasop, ik ben niet te beroerd om meer uit te geven, ik ben ondertussen Bhaalu-klant, maar voor zo'n bedrag (3à4 euro) zou ik een bovenstaand boeket er durven bijnemen, al was het maar voor het gemakt om die zenders overal te hebben. Maar ik ben Bhaalu klant geworden omwille van "het anders tv-kijken", niet omwille van de prijs.

Voor ik Bhaalu werd (en er van gehoord had) wilde ik nooit meer dan 5 euro uitgeven aan een gelijkaardige TV dienst, en nu nog steeds niet. Dat ik Bhaalu-klant ben geworden is enkel omdat het een totaal andere insteek heeft.

Conclusie, ook al ben ik al klant ergens anders, dan nog zou ik perfect voor die prijs ook bij jullie klant willen worden. Het ene sluit voor mij het andere niet uit.

Yves
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Jack3770
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 06 apr 2011, 16:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Ik denk er aan om misschien WeepeeTV eens te proberen.
Ik zou dit echter willen laten werken via mijn Raspberry Pi met Raspbmc op.
Is dit mogelijk via Mythtv of TvHeadend, waarbij de Raspberry zowel als frontend als backend zou moeten fungeren.

Iemand die daar een noob guide voor kan en wil schrijven?
Ik ken niks van linux,...
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

weepeechris schreef:@Slafes in theorie is zo'n abonnement mogelijk, maar dan met welke zenders?


Wel, de klant kiest 5 zenders uit het aanbod, en kan deze aanpassen, maar dan bvb niet elke 24u, maar wekelijks of maandelijks of met een x aantal wissels van kanalen per maand. Daarnaast zou je de bestaande klanten die een full abo hebben iets meer kunnen geven.

Aan de andere kant, weepeetv moet ook "makkelijk" blijven, dus geen 5 abo's die je kan combineren met nog 7 andere opties.

Maar zoals je al gezien hebt, er zijn al enkele mensen die hun ogen beginnen te fonkelen. :)
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Ik ga nu niet alles doorlezen maar

Kan je tegelijk op een windows en android kijken naar 2 verschillende zenders?
Dat zijn dan 2 verschillende ips vast en 3G. En op 1 ip?
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
weepeechris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 80 keer

@jack3770 ik vermoed van niet. Maar test het gerust eens. Als je een accountje aanmaakt, maar niet betaalt, krijg je toch logins via mail. Daarmee kan je inloggen op http://mijn.weepee.tv en een dag gratis kijken/testen.

@slafes het probleem is dat kanalen niet allemaal gelijk zijn :) Sommige zouden voor zoiets open staan, andere niet. Dus moeten we sowieso al gaan beperken dan.

@q-tec nee, het werkt met één gelijktijdige stream.
Damastaer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 20 mei 2004, 23:38
Locatie: Brussel, België
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb om te proberen een accountje aangemaakt, en ook onmiddellijk 12€ gestort. Ik zie wel potentieel in Weepee TV.

Nu enkele opmerkingen:

- De manier van abbo te kiezen/te verlengen en de betaling is wat vreemd. Je kan als je kiest voor overschrijving, niet op ok of bevestigen of iets dergelijks klikken, je moet eigenlijk gewoon storten, je krijgt niet eerst een bevestigingsmailtje met de gegevens in enzo; niet wijst erop dat je de keuze hebt gemaakt voor betaling via overschrijving... (+ is het niet mogelijk om andere betalingswijzen toe te voegen? Op zijn minst Bancontact.

- Je moet 2 maal inloggen voor je tv kan kijken (toch de eerste keer) en aangezien je je username niet kunt kiezen/aanpassen, is dit zeer lastig, zeker op een smartphone.

- Er staat bitterweinig info over Weepee TV zelf (contact, info,...), dat lijkt mij niet echt professioneel.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Als je op weepee.tv helemaal naar beneden scrolt dan zie je daar een link "contacteer ons".
https://weepee.tv/contact

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Is geo-restriction tegenwoordig volledig actief voor WeePeetv? (en niet enkel de VRT)
Gautier
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 31 dec 2012, 17:33
Locatie: Frankrijk / VK
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 94 keer

VRT+Ned, de rest werkt
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Van WeePeeChris gaan we niet veel nieuws meer krijgen denk ik, tenzij de account is doorgegeven. Is me zonet opgevallen dat hij ontslag heeft genomen bij WeePee (al bijna een maand zelfs)
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Is WeePeeChris weg ? Jammer.

Zolang ik mijn internet lijn niet 100% stabiel krijg, begin ik niet aan streaming TV (of het nu bij Belgacom, WeePee, etc is). Hopelijk krijg ik dit zelf ooit opgelost. Sinds ik huisvader geworden ben, heb ik niet zoveel tijd meer voor dit alles. Ik mis het wel een beetje, maar bon :-(

WeePee TV biedt blijkbaar nog steeds geen HD content aan.
Dat is ook nog altijd jammer.

Groetjes,
Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Idd jammer! Het was iemand die intern bij weepee wel aan de kar kon trekken bij tickets die niet beantwoord / opgevolgd werden heb ik gemerkt. Hopelijk blijft weepee actief op dit forum & twitter!
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Jep, dit kwam ik tegen toen ik een vraag wou stellen aan hem over WeePee. Dus dan toch maar een mail naar het officiële kanaal gezonden :)
WeePeeChris.PNG
WeePeeChris
(45.36 KiB) 34 keer gedownload
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Op zijn blog staat het ook, hij verhuist dus meteen naar Gent ook :)
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
weepeechris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 80 keer

Even corrigeren, je mag me nog altijd vragen stellen over Weepee hoor :)
Ik volg sociale media (en natuurlijk userbase) voorlopig wel nog verder op.
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Met de komst van Netflix moest ik terugdenken aan Weepee TV..

Al bijna 2 maanden geen reacties meer in dit topic, beloofde features die voor zover ik weet er nooit zijn gekomen (setupbox, goede native android app, meer zenders, ...) doen me besluiten dat dit product min of meer geflopt is.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

bij mij was het al geflopt, voor het op de markt kwam :eek: ....Yelo Tv (gratis inbegrepen in uw tv-abbo), Stievie,..Ze hebben een lagere prijs en véél meer mogelijkheden :-(
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Voor het kijkcijferprogramma zijn men accounts nog niet terug geactiveerd, er zal volgende week niet veel gemeten worden vrees ik!
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

satsurfer schreef:bij mij was het al geflopt, voor het op de markt kwam :eek: ....Yelo Tv (gratis inbegrepen in uw tv-abbo), Stievie,..Ze hebben een lagere prijs en véél meer mogelijkheden :-(
is de prijs van stievie dan al bekend!?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

en yelo is ook alleen maar voor de telenetklant. Stevie werkt voorlopig alleen op apple...
Dan zie ik meer concurentie in bhaalu... waar je voor 5€ alles kan zien... ook dingen uit het verleden.
de koe zegt boe
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Je bent wel verplicht een tv-abbo erbij te nemen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”