Kijk, moest koekie nu enkel onbeschoft zijn tot daar aan toe, maar hij lokt het in de laatste topics ook nog eens zelf uit... tja, dan krijg je van die "ongelukkige" duimpjes van mensen die niet meer tegen u kunnen en op alles wat je schrijft je een negatief duimpje gaan geven... Moet je dat goed praten ? Nee, maar ik kan ze ook geen ongelijk geven
Je kan een probleem hier rustig voorleggen zonder in de details te treden, maar laat die toon van "ik ga er niet verder op ingaan" uit je eerste post dan weg, en ga dan niet direct zitten dissen om de eerste die je hulp bied. (Hulp die niet in je kraam past is ook hulp trouwens)
Verder ga je hier op dit forum altijd pro TN en Pro BGC users hebben, daar is niks mis mee, ik zal altijd de eerste zijn om ze tegen te spreken, ttz enkel als ze ongelijk hebben.
Ook al zijn ze 100% pro TN of PRO BGC, het zijn juist die mensen die hier eerst te hulp schieten wanneer er een probleem is dat niet direct opgelost geraakt.
Zwijg, leer & wees dankbaar, enkel dan ga je hier ook wat respect kunnen afdwingen, zoals je nu bezig bent ga je dat van niemand krijgen.