Aan al die mensen die blijven twijfelen, het is eigenlijk vrij simpel om te zien of het aan a2f ligt of niet....
Als het aan a2f zou liggen, waarom heeft latribu die ook ongelimiteerd heeft ook problemen? Zou al moeten lukken dat die even hard knoeien als a2f eh, twee providers die dus niets om hun klanten zouden geven en ook geen moeite willen doen, allebij net die twee die op het scarlet netwerk zitten.
Ik denk dat als je een beetje logisch nadenkt en ziet dat latribu ook problemen heeft dat het duidelijk aan het scarlet netwerk ligt...
Scarlet (isp) gebruikers op het scarlet netwerk hebben natuurlijk wel goede verbinding, eigen klanten eerst... ze zullen dat natuurlijk ontkennen maar is gewoon zo... Hopelijk doet SCARLET er snel iets aan
so stop blaming a2f djeezes, hoe zoude u zelf voelen, ge probeerd als eerste (samen met latribu) iets op te starten dat nieuw is in belgie, dat is dus zeker niet simpel en al een hele uitdaging, en als je dan problemen hebt waar je zelfs niet aan kunt doen en iedereen reageerd die op u af ook al kunde er zelf niet veel aan doen. Ze proberen al heel lang met scarlet te babbelen over die problemen maar a2f heeft niet de uiteindelijke macht om die problemen even weg te zuiveren, dat ligt aan SCARLET.
Dus ik denk ipv hen af te breken, nog meer last te bezorgen met ombudsmannen en testaankoop enz... zou je dat beter eens naar je ombudsman gaan om scarlet te checken ja !
En dan mag je nog zeggen ik betaal bij a2f dus die moeten het oplossen is dikke bullshit, ik kan daar inkomen dat je zo denkt, maar als ze nu niet anders kunnen door macht van bovenhand (scarlet) dan kunnen zij ook niet toveren !! dan mag je nog zo hard zitten zagen en blijten dat zal niet gaan, je moet bij de juiste meneer (scarlet) gaan blijten en zagen !!!
So think before you act !
Greetz
Sander
Scarlet DUIDELIJK schuldige NIET a2f
-
- Pro Member
- Berichten: 335
- Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
vergelijk A2F & LaTribu
-> allebei ongelimiteerd
-> meeby niet Scarlet maar het hele idee omtrent "no limits" in belgië gewoon atm onhaalbaar
je vergelijking gaat niet op imo ...wat als beide provi...err resellers het geld niet hebben om de nodige bandbreedte te betalen die er voor "unlimited" nodig is dan krijg je ook een identieke situatie
speculaas !
-> allebei ongelimiteerd
-> meeby niet Scarlet maar het hele idee omtrent "no limits" in belgië gewoon atm onhaalbaar
je vergelijking gaat niet op imo ...wat als beide provi...err resellers het geld niet hebben om de nodige bandbreedte te betalen die er voor "unlimited" nodig is dan krijg je ook een identieke situatie
speculaas !
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Erin blijven geloven... Scarlet is de schuldige
Dat men voor de rest hemel en aarde verkoopt bij A2F (terwijl men zelf maar een kluit aarde bestelt), zich niets aantrekt van alle ellende die hun gebruikers hebben, en het zelfs maar vertikt van enige melding te maken van deze problemen, of deftig te reageren op TTs... och da's normaal voor iemand die iets nieuws probeerd ?
De enige echte bekentenis die ik tot hiertoe heb gezien is van Paul welke duidelijk aangeeft dat de zware leechers het probleem zijn, en men deze duidelijk onderschat heeft. Buiten het invoeren van limieten was het duidelijk dat hij geen enkele concreten oplossing zag (en het feit dat dit zijn persoonlijk visie was staat hier volledig los van).
Dat men voor de rest hemel en aarde verkoopt bij A2F (terwijl men zelf maar een kluit aarde bestelt), zich niets aantrekt van alle ellende die hun gebruikers hebben, en het zelfs maar vertikt van enige melding te maken van deze problemen, of deftig te reageren op TTs... och da's normaal voor iemand die iets nieuws probeerd ?
De enige echte bekentenis die ik tot hiertoe heb gezien is van Paul welke duidelijk aangeeft dat de zware leechers het probleem zijn, en men deze duidelijk onderschat heeft. Buiten het invoeren van limieten was het duidelijk dat hij geen enkele concreten oplossing zag (en het feit dat dit zijn persoonlijk visie was staat hier volledig los van).
-
- Starter Plus
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 10 feb 2004, 14:41
- Locatie: Antwerpen
en als beiden wel willen betalen maar het niet krijgen,...
idd, zelfde resultaat again en zo blijven we allemaal in een kringetje lopen
greetz,
vroenkie
idd, zelfde resultaat again en zo blijven we allemaal in een kringetje lopen
greetz,
vroenkie
Light in the absence of eyes illuminates nothing
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
vroenkiewoenkie schreef:en als beiden wel willen betalen maar het niet krijgen,...
En met wat gaat A2F dat betalen... met die enkele eurootjes die het vraagt, wetende dat daar eerst nog een aantal andere dingen mee gevuld moeten geraken. (beperkte eigen infrastructuur, lonen, ...).
Ik heb persoonlijk altijd lastiger geweest omwille van het feit dat ze spreekwoordelijk struisvogel spelen (kop in't zand) dan omwille van de snelheid en stabiliteit van de verbinding ...
En da kunt ge ni ontkennen ... communicatie is 6 maand nihil geweest, en zelfs nu komen ze nog af met zaken die er niks mee te maken hebben.
Dat de snelheidsproblemen misschien niet hun probleem zijn is best mogelijk en dat wil ik dan ook geloven.
De behandeling van de klanten is 100% hun winkel en daar zijn ze in tekort geschoten.
Maar nogmaals: laten we hopen dat er verandering in komt ... mijn contract loopt bijna ten einde ... mijn geduld is dat al lang. Als er niks wezenlijks verandert tegen dat mijn jaar om is ben ik weg.
En da kunt ge ni ontkennen ... communicatie is 6 maand nihil geweest, en zelfs nu komen ze nog af met zaken die er niks mee te maken hebben.
Dat de snelheidsproblemen misschien niet hun probleem zijn is best mogelijk en dat wil ik dan ook geloven.
De behandeling van de klanten is 100% hun winkel en daar zijn ze in tekort geschoten.
Maar nogmaals: laten we hopen dat er verandering in komt ... mijn contract loopt bijna ten einde ... mijn geduld is dat al lang. Als er niks wezenlijks verandert tegen dat mijn jaar om is ben ik weg.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
-
- Starter Plus
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 10 feb 2004, 14:41
- Locatie: Antwerpen
r2504 schreef:En met wat gaat A2F dat betalen... met die enkele eurootjes die het vraagt, wetende dat daar eerst nog een aantal andere dingen mee gevuld moeten geraken. (beperkte eigen infrastructuur, lonen, ...).
(dat quote-gedoe is me nog nie helemaal duidelijk) )
Ah, r2504, ge weet er blijkbaar meer van dan ik dacht; de hele balans van webvisie ligt waarschijnlijk bij u thuis of zo,...
Hoort dat dan niet thuis in de categorie "ongefundeerd" en "speculatie"???
of ken je de financiële toestand van A2F/webvisie dan zo goed?
t is een gewone doch ietwat sarcastiscvh ingekleede vraag
greets
vroenkie
[mod="Sub Zero"]Ik ken wel iets van quoten [/mod]
Light in the absence of eyes illuminates nothing
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 3 keer
de communicatie vind ik ook niet goed, maar je moet ook begrijpen naar zo'n bedrijf die kan moeilijk langs alle kanten gaan zeggen van: bij ons werkt het niet goed, ze zullen nogal klanten krijgen, is ergens ook wel logisch dat ze dat niet heel de tijd zitten te zeggen wat er mis is
Het zou wel moeten eh dat zeg ik niet, maar vanuit verkoopstandpunt is dat niet echt....
Ik denk dat no limit wel haalbaar is in belgie maar tijd nodig heeft. En hier ga ik mijzelf dan ook even tegenspreken, die kerels dat > 100 gb en meer per maand downloaden sorry maar dat vind ik ook overdreven. Een limiet van 100gb vind ik nog altijd no limit, die 100gb zorg je er dan enkel voor dat je tenminste ALLE ANDERE gebruikers de kans kan geven om op een normale wijze NO LIMIT te doen en niet te overdrijven.
Dan willen we eindelijk van die klote limieten af endan komt er iemand met een oplossing en jah wat doen ze dan, leechen en sharen a vollonte en verknoeien ze het voor al de rest...
Ik geloof niet dat a2f en latribu te weinig geld hebben om bandbreedte etc te betalen maar ik geloof wel dat scarlet niet meewerkt om het netwerk te verbeteren. Ze zijn misschien stillaan toch aan het "beginnen" mee te werken maar dit hadden ze een jaar geleden mee moeten beginnen...
Sander
Het zou wel moeten eh dat zeg ik niet, maar vanuit verkoopstandpunt is dat niet echt....
Ik denk dat no limit wel haalbaar is in belgie maar tijd nodig heeft. En hier ga ik mijzelf dan ook even tegenspreken, die kerels dat > 100 gb en meer per maand downloaden sorry maar dat vind ik ook overdreven. Een limiet van 100gb vind ik nog altijd no limit, die 100gb zorg je er dan enkel voor dat je tenminste ALLE ANDERE gebruikers de kans kan geven om op een normale wijze NO LIMIT te doen en niet te overdrijven.
Dan willen we eindelijk van die klote limieten af endan komt er iemand met een oplossing en jah wat doen ze dan, leechen en sharen a vollonte en verknoeien ze het voor al de rest...
Ik geloof niet dat a2f en latribu te weinig geld hebben om bandbreedte etc te betalen maar ik geloof wel dat scarlet niet meewerkt om het netwerk te verbeteren. Ze zijn misschien stillaan toch aan het "beginnen" mee te werken maar dit hadden ze een jaar geleden mee moeten beginnen...
Sander
sander19 schreef:En dan mag je nog zeggen ik betaal bij a2f dus die moeten het oplossen is dikke bullshit, ik kan daar inkomen dat je zo denkt, maar als ze nu niet anders kunnen door macht van bovenhand (scarlet) dan kunnen zij ook niet toveren !! dan mag je nog zo hard zitten zagen en blijten dat zal niet gaan, je moet bij de juiste meneer (scarlet) gaan blijten en zagen !!!
Wij betalen aan a2f ik denk dat dit voor iedereen duidelijk is. Mij maakt het geen bal uit wie er schuldig is voor de problemen. Het is aan a2f om de juiste beslissingen te nemen en de zaak op te lossen. Dat ze verdikke beginnen om gaan nieuwe klanten aan te nemen. Als ze iets of wat van verstand hebben dan hadden ze goeie SLA's afgesloten met Scarlet. Als a2f weet dat ze geen extra bandbreedte krijgen moeten ze verdikke de gebruikers niet meer in het zak zetten door nieuwe abbo's aan te nemen
Kom dus niet af dat we a2f niet mogen lastigvallen. Trouwens nog een detail ... die ombudsman of ombudsdienst gaat wel naar scarlet.
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 3 keer
Kan best zijn dat je bij a2f betaald maar het heeft geen zin om bij hun te klagen en te zagen als zij niet de macht hebben om het op te lossen...
Die klanten niet meer laten aannemen daar is wel iets van waar, dat zouden ze beter even stopzetten tot alles in orde is... maar ik denk dat hierbij ook komt kijken als scarlet elke keer beloofd binnen twee weken is het in orde, dan denkt a2f ook van ah oke dan ist goed endan gaan ze dat ook niet doen. Als ze weten van het duurt nog een half jaar eer alles terug behoorlijk werkt dan (hoop ik) dat ze inderdaad even een halt toeroepen aan nieuwe klanten...
The point is dak gewoon wil zeggen dat ik denk dat ze genoeg kritiek emme te verduren gekregen en het tijd is dat iedereen inziet dat niet a2f er iets aan kan doen maar wel scarlet.
Die klanten niet meer laten aannemen daar is wel iets van waar, dat zouden ze beter even stopzetten tot alles in orde is... maar ik denk dat hierbij ook komt kijken als scarlet elke keer beloofd binnen twee weken is het in orde, dan denkt a2f ook van ah oke dan ist goed endan gaan ze dat ook niet doen. Als ze weten van het duurt nog een half jaar eer alles terug behoorlijk werkt dan (hoop ik) dat ze inderdaad even een halt toeroepen aan nieuwe klanten...
The point is dak gewoon wil zeggen dat ik denk dat ze genoeg kritiek emme te verduren gekregen en het tijd is dat iedereen inziet dat niet a2f er iets aan kan doen maar wel scarlet.
Zou het dan niet eens tijd worden dat ze ook naar de klanten open kaart spelen en eindelijk eens een deftige, eerlijke communicatie doen naar de klant? Werkt het niet dan werkt het niet, dat ze dan tenminste hun fout herkennen en de klanten zelf laten beslissen om het contract te verbreken.
Je mag ook niet vergeten dat buiten dat maandelijks bedrag we ook nog moesten betalen om aan te sluiten. Ze moeten niet komen zagen over dat verbreken van het contract en over de kosten. Wij betalen hier voor een zak lucht.
Je mag ook niet vergeten dat buiten dat maandelijks bedrag we ook nog moesten betalen om aan te sluiten. Ze moeten niet komen zagen over dat verbreken van het contract en over de kosten. Wij betalen hier voor een zak lucht.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
sander19 schreef:het tijd is dat iedereen inziet dat niet a2f er iets aan kan doen maar wel scarlet.
Man, man... en dan beschuldig je mij van "ongefundeerd" en "speculatie"
Het is dat Webvisie ons zoveel vertrouwen geeft dat we hun berichtgeving die via via dit forum bereikt zomaar moeten slikken. Dan begrijp ik echt niet dat Paul op IRC moet gaan vertellen dat ze de leechers onderschat hebben.
Laatst gewijzigd door ubremoved_539 14 apr 2004, 14:26, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik geef je 100% gelijk dat de communicatie niet geweldig is, nu hun fout toegeven, het is niet hun fout eh, scarlet is de schuldige en dat hebben ze hier ook al komen zeggen...
Ze hebben duidelijk gezegt dat er problemen zijn BIJ SCARLET, dus ze hebben de fouten toegegeven...
Als je absoluut je contract wilt verbreken moet je dat doen... niets houdt u tegen, zelfs niet dat uw jaar nog niet om is, als jij dat wilt verbreken moet je dat doen.
Ze hebben duidelijk gezegt dat er problemen zijn BIJ SCARLET, dus ze hebben de fouten toegegeven...
Als je absoluut je contract wilt verbreken moet je dat doen... niets houdt u tegen, zelfs niet dat uw jaar nog niet om is, als jij dat wilt verbreken moet je dat doen.
-
- Pro Member
- Berichten: 335
- Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
wat is de waarde van userbase thread : " Webvisie's antwoord op de huidige problemen "
ondanks de moeite die erin is gegaan vanuit dit forum & mods niet veel & nogmaals waarom posten ze het dan niet op statuspagina ?
vingertje wijzen naar Scarlet != bewijzen
ondanks de moeite die erin is gegaan vanuit dit forum & mods niet veel & nogmaals waarom posten ze het dan niet op statuspagina ?
vingertje wijzen naar Scarlet != bewijzen
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
sander19 schreef:Ze hebben duidelijk gezegt dat er problemen zijn BIJ SCARLET, dus ze hebben de fouten toegegeven...
Huh... dan weet jij meer als ik.... of oh jaaa, je bedoelt de geruchten die ze hier via via laten circuleren maar waar verder nul komma nul bewijs is van te vinden.
Volgens mij geloof jij nog in Sinterklaas ook
- Styno
- Elite Poster
- Berichten: 1440
- Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
- Locatie: Somewhere over the rainbow....
sander19 schreef:Geef jij dan eens een deftig bewijs dat sinterklaas dan niet zou bestaan ?
En ik vraag me af waarom ik deze tread tot hier gelezen heb...
zucht.. Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
toen ik deze post las toverde je een spontane glimlach op mijn gezicht, bedankt daarvoor in deze dagen, weken, maanden van ellende die ik zie bij webvisie!
enkele opmerkingen (sorry maar ik ga geen quotes gebruiken maar aanhalingstekens)
"Als het aan a2f zou liggen"
==> je begint al met een veronderstelling
"Ik denk dat als je een beetje logisch nadenkt "
"Dus ik denk ipv hen af te breken"
"Ik denk dat no limit wel haalbaar is in belgie "
"maar ik denk dat hierbij ook komt kijken "
"The point is dak gewoon wil zeggen dat ik denk "
==> ik denk dat ik jou ga vragen om mijn abonnementsgeld te betalen
"Ze proberen al heel lang met scarlet te babbelen over die problemen maar a2f heeft niet de uiteindelijke macht om die problemen even weg te zuiveren, dat ligt aan SCARLET. "
==> ken jij de communicatie tussen webvisie en scarlet? zoja, verschaf ons eens wat info aub.
"En dan mag je nog zeggen ik betaal bij a2f dus die moeten het oplossen is dikke bullshit"
==> waarvoor worden zijn dan betaald? om niks te doen?
"je moet bij de juiste meneer (scarlet) gaan blijten en zagen !!! "
==> aan wie betaal jij? scarlet of webvisie? met wie heb je contract lopen?
"Dan willen we eindelijk van die klote limieten af endan komt er iemand met een oplossing en jah wat doen ze dan, leechen en sharen a vollonte en verknoeien ze het voor al de rest... "
==> Download er op los! staat letterlijk in hun reclame ...
"maar ik denk dat hierbij ook komt kijken als scarlet elke keer beloofd binnen twee weken is het in orde"
==> ben benieuwd naar die communicatie, toon me eens waar scarlet dat zegt aub ...
"scarlet is de schuldige en dat hebben ze hier ook al komen zeggen...
Ze hebben duidelijk gezegt dat er problemen zijn BIJ SCARLET, dus ze hebben de fouten toegegeven... "
==> waar zeggen ze dat ze schuldig zijn en aan wat? Welke fouten geven ze toe?
"Ik geloof niet dat a2f en latribu te weinig geld hebben om bandbreedte etc te betalen maar ik geloof wel dat scarlet niet meewerkt om het netwerk te verbeteren."
==> zolang webvisie mij geen officiële uitleg geeft wat er nu aan de hand is geloof ik geen bal van wat ze de mensen proberen wijs te maken. Het enige wat ze tot nu toe gedaan hebben is telkens de schuld van hen afgewezen naar iedereen die ze maar konden met name de gebruikers, scarlet en belgacom. Het gebruikte medium hiervoor toont ook aan hoe "professioneel" ze zijn. Op Mirc wilde uitspraken komen doen ... .
'k wou je gewoon maar tonen hoe DUIDELIJK de situatie is ...
enkele opmerkingen (sorry maar ik ga geen quotes gebruiken maar aanhalingstekens)
"Als het aan a2f zou liggen"
==> je begint al met een veronderstelling
"Ik denk dat als je een beetje logisch nadenkt "
"Dus ik denk ipv hen af te breken"
"Ik denk dat no limit wel haalbaar is in belgie "
"maar ik denk dat hierbij ook komt kijken "
"The point is dak gewoon wil zeggen dat ik denk "
==> ik denk dat ik jou ga vragen om mijn abonnementsgeld te betalen
"Ze proberen al heel lang met scarlet te babbelen over die problemen maar a2f heeft niet de uiteindelijke macht om die problemen even weg te zuiveren, dat ligt aan SCARLET. "
==> ken jij de communicatie tussen webvisie en scarlet? zoja, verschaf ons eens wat info aub.
"En dan mag je nog zeggen ik betaal bij a2f dus die moeten het oplossen is dikke bullshit"
==> waarvoor worden zijn dan betaald? om niks te doen?
"je moet bij de juiste meneer (scarlet) gaan blijten en zagen !!! "
==> aan wie betaal jij? scarlet of webvisie? met wie heb je contract lopen?
"Dan willen we eindelijk van die klote limieten af endan komt er iemand met een oplossing en jah wat doen ze dan, leechen en sharen a vollonte en verknoeien ze het voor al de rest... "
==> Download er op los! staat letterlijk in hun reclame ...
"maar ik denk dat hierbij ook komt kijken als scarlet elke keer beloofd binnen twee weken is het in orde"
==> ben benieuwd naar die communicatie, toon me eens waar scarlet dat zegt aub ...
"scarlet is de schuldige en dat hebben ze hier ook al komen zeggen...
Ze hebben duidelijk gezegt dat er problemen zijn BIJ SCARLET, dus ze hebben de fouten toegegeven... "
==> waar zeggen ze dat ze schuldig zijn en aan wat? Welke fouten geven ze toe?
"Ik geloof niet dat a2f en latribu te weinig geld hebben om bandbreedte etc te betalen maar ik geloof wel dat scarlet niet meewerkt om het netwerk te verbeteren."
==> zolang webvisie mij geen officiële uitleg geeft wat er nu aan de hand is geloof ik geen bal van wat ze de mensen proberen wijs te maken. Het enige wat ze tot nu toe gedaan hebben is telkens de schuld van hen afgewezen naar iedereen die ze maar konden met name de gebruikers, scarlet en belgacom. Het gebruikte medium hiervoor toont ook aan hoe "professioneel" ze zijn. Op Mirc wilde uitspraken komen doen ... .
'k wou je gewoon maar tonen hoe DUIDELIJK de situatie is ...
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 3 keer
Ach ja, ieder zijn mening Ik ga niet blijven discusseren want eigenlijk "I dont give a f***" ieder heeft zijn mening hierover en er is niemand dat zijn standpunt voor 100% kan bewijzen.
Ik geloof hierin, jij in dat van jou, zo simpel is het...
@styno hoe wil je nu dat ne mens op redelijk niveau blijft spreken als je van die reacties krijgt van "jij gelooft nog in sinterklaas ook zeker" je zou voor minder... Als ik die userbase hier bekijk (de post over a2f enheel de zever) ligt het niveau zo laag, dat het sinterklaas gehalte nog behoorlijk hoog is.
en nu stoooooooop ik ermee
Ik geloof hierin, jij in dat van jou, zo simpel is het...
@styno hoe wil je nu dat ne mens op redelijk niveau blijft spreken als je van die reacties krijgt van "jij gelooft nog in sinterklaas ook zeker" je zou voor minder... Als ik die userbase hier bekijk (de post over a2f enheel de zever) ligt het niveau zo laag, dat het sinterklaas gehalte nog behoorlijk hoog is.
en nu stoooooooop ik ermee
- Styno
- Elite Poster
- Berichten: 1440
- Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
- Locatie: Somewhere over the rainbow....
Sander19,
wat probeer je hiermee eigenlijk te bereiken? Je had je natuurlijk kunnen verwachten aan zo een uitspraken.
4Mbit gebruikers: al meer dan een half jaar lastig op hun provider
8Mbit gebruikers (waarvan ik er 1tje ben) : al meer dan een half jaar dubbel zo lastig op hun provider
En de problemen aankaarten bij Scarlet zeg je? Heb je als a2f gebruiker al eens naar Scarlet gebeld? Ik raad je aan om dat op te nemen op mp3, dan kunnen we toch nog eens lachen met onze problematiek.
En laten we hier inderdaad maar over ophouden, tot nu toe is het enkel een over-en-t-weer-flamen geweest.
Styno
wat probeer je hiermee eigenlijk te bereiken? Je had je natuurlijk kunnen verwachten aan zo een uitspraken.
4Mbit gebruikers: al meer dan een half jaar lastig op hun provider
8Mbit gebruikers (waarvan ik er 1tje ben) : al meer dan een half jaar dubbel zo lastig op hun provider
En de problemen aankaarten bij Scarlet zeg je? Heb je als a2f gebruiker al eens naar Scarlet gebeld? Ik raad je aan om dat op te nemen op mp3, dan kunnen we toch nog eens lachen met onze problematiek.
En laten we hier inderdaad maar over ophouden, tot nu toe is het enkel een over-en-t-weer-flamen geweest.
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc