mobistar MY10 abonnement

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
samsung2000
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 feb 2010, 14:10

Hallo,

ik had eventjes volgende vraag:

ik heb een mobistar abonnement MY10 van 24 maanden
ik ben nu 14 maanden klant en zou willen overschakelen naar andere provider...
normaal moet ik nog 10 maanden klant blijven,maar weet iemand wat de verbrekeingskosten zijn? vind deze nergens terug...
veel mensen zeggen alle maandne nog betalen,andere mensen zeggen weer een vast bedrag....
iemand die me kan helpen?

Bedankt
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Maximaal 150 euro bij Mobistar. In jouw geval zal dat 100 euro zijn (10 euro x 10 resterende maanden). (tenzij je extra opties genomen hebt, maar dat kan ik dan niet weten)
samsung2000
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 feb 2010, 14:10

Lord Utopia schreef:Maximaal 150 euro bij Mobistar. In jouw geval zal dat 100 euro zijn (10 euro x 10 resterende maanden). (tenzij je extra opties genomen hebt, maar dat kan ik dan niet weten)



heeey Lord utopia

bedankt voor het snelle antwoord,heb geen extra opties enkel gewoon die 10 euro maand...

bedankt voor de hulp!

Grtzz
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 mar 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Normaal gezien moet dat in de algemene voorwaarden van je contract vermeld staan.

Van BASE weet ik dat ze ook contracten van 24 maanden hebben, maar dat de kleine lettertjes vermelden dat er na 15 maanden geen verbrekingsvergoeding meer verschuldigd is. Ik heb eens na 16 maanden opgezegd en ik moest BASE wel zelf attent maken op die clausule.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”