Hoe lang loopt mijn contract nog

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

Kan ik ergens online zien hoelang mijn contract nog loopt?
Ik wil overstappen op iets met veel SMS voor weinig geld.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

online heb ik dit ook niet gevonden. gewoon effe naar mobistar helpdesk bellen en je klantennummer bij de hand houden (staat op je laatste factuur)
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

Ben van zin over te stappen op Base Mania. Net gezien dat ik meer dan jaar klant ben. Huidige formule is 1 jaar geldig (BestDealSMS)
Kan ik me an problemen verwachten bij het overschakelen? Ben daar nogal schuchter voor.
Na vele jaren mobistar toch Base is proberen.
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

Nog een extra vraagje als ik overstap, hoe zit het dan met mijn mobistarcontract. Wordt dit automatisch opgezegd of zeg ik dit zelf op?
Ik kies voor de optie nr behouden dus ik ga er vanuit dat ik dan niets zelf moet doen buiten mjin laatste factuur betalen :lol:
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Altijd zelf opzeggen, altijd via aangetekend schrijven.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Goztow schreef:Altijd zelf opzeggen, altijd via aangetekend schrijven.
Dit is niet correct... Als je je huidig nummer wil behouden, dien je enkel naar de nieuwe operator te gaan en te vermelden dat je wil overstappen met behoud van je nummer. De nieuwe operator doet dan het nodige om stop te zetten bij je vorige operator.
Als je een aangetekende brief stuurt, wordt alles stopgezet, inclusief je oproepnummer!
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ik heb dat gisteren nog gedaan;ik zit nog vast aan een proximus contract en ik ben naar een mobistar center geweest en had gevraagd van kijk,ik wil naar een herlaadkaart van mobistar overstappen met nummer behoud en dat ging,geen enkel probleem maar ik ga uiteraard wel nog een rekening krijgen van proximus waar ik nog een 7tal maanden voor moet betalen 7maand aan 10 euro=70 euro zal de rekening zijn die ik nog aan proximus moet betalen.
Nu moet ik nog eerst effe wachten want ik mag mijne nieuwe kaart van mobistar nog niet insteken heeft de verkoper gezegd omdat ik anders dat nummer krijg die op dat dooske staat die ik heb meegekregen.

Bij base heb ik een contract van 24 maanden en vanaf de 15de maand kan je gewoon opzeggen zonder extra kost of wat dan ook,die laatste 9maanden moet ik niets voor betalen,dus binnen een 3tal maanden(op de 15de maand dus) ga ik ook dat opzeggen en overstappen dan meteen naar base zero.

Ik heb dankzij mensen op een andere fora heel wat bijgeleerd ;).

Ik moet allesins geen abbo meer hebben,das stront,als je eens wat anders ziet ofzo of wil overstappen en noem maar op dan kan je niet enz....Gedaan dus met abbo.
Ge kunt ze kussen
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

malinwa001 schreef:Nog een extra vraagje als ik overstap, hoe zit het dan met mijn mobistarcontract. Wordt dit automatisch opgezegd of zeg ik dit zelf op?
Ik kies voor de optie nr behouden dus ik ga er vanuit dat ik dan niets zelf moet doen buiten mjin laatste factuur betalen :lol:


Ik weet nu hoe het zit mee proximus en base al maar mobistar moet ik zelf ook nog eens nagaan.
Bij base en proximus zijn het allesins andere manieren wat opzeggen betreft,zie mjn bovenste post.
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

zoals boven vermeld dus gewoon naar je nieuwe provider gaan en zeggen dat je je nummer wil behouden. zij regelen de rest voor jou.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

darkzero schreef:zoals boven vermeld dus gewoon naar je nieuwe provider gaan en zeggen dat je je nummer wil behouden. zij regelen de rest voor jou.


Yep,alleen rekening mee houden je dan zoals mij binnenkort dan nog een onaangenaam factuurke gaat krijgen maar ik neem dat er graag bij want ben content datk er vanaf ga zijn.;).
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

ik dus ook. ben op die manier van mobistar bestdealsms af.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”