Gevonden op Pub-Telenet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Uit een bericht van Airzimmy -Geplaatst: Wo Jul 23, 2003 10:54 am http://pub.telenet.be/menu_12___main_PB20030530.html

Zie volgende tekst in de link hierboven.
<
Dit heeft momenteel tot gevolg dat enkel Belgacom Skynet klanten de site volledig kunnen bekijken. Bovendien maakt Belgacom er reclame mee dat deze inhoud "exclusief voor Belgacom Skynet klanten" is. Dit is volgens onze info niet alleen onwaar, maar bovendien ook een flagrante schending van de VRT beheersovereenkomst.
&
PUB roept VRT en de overheid op om er voor te zorgen dat de inhoud van de VRT-site voor alle surfers toegankelijk wordt. Onafhankelijk van provider of gebruikt operating system en browser. Indien dit niet gratis kan, zou VRT een business model moeten zoeken dat een duidelijke kostprijs aanrekent aan de bezoeker en niet die kostprijs verdeelt over alle klanten -ook de niet geïnteresseerden- van de verschillende ISPs.
<

[mod="The Oddity"]
Foutje in titel verbeterd[/mod]
Afbeelding
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

En gelijk hebben ze.
Trouwens, waar ik me druk (nou ja :-) ) over gemaakt heb : wat is de VRT nu in hemelsnaam met een uitgebreide nieuwssite (met streaming video enzovoort) als een Belg in het buitenland deze zelfs nog niet kan bekijken (bij wijze van spreken) ?
If you can't beat them, confuse them.
airzimmy
Erelid
Erelid
Berichten: 1047
Lid geworden op: 19 sep 2002, 14:01
Contacteer:

blue-sky je komt hier met 2 maand oud nieuws, TN heeft ondertussen ook breedband van de vrtnieuws.net website
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

airzimmy schreef:blue-sky je komt hier met 2 maand oud nieuws, TN heeft ondertussen ook breedband van de vrtnieuws.net website


Ik had de zoeken functie in uw link niet gebruikt en die datum niet in 't oog gehouden, dat lukt natuurlijk wel, sorry dat ik die datum niet in het oog gehouden heb. :roll:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”