Poll over de nieuwe site

Nieuws omtrent telecom
Plaats reactie

Wat vindt u van de nieuwe site?

Zeer goed
19
53%
Goed
11
31%
Op het randje
4
11%
Slecht
0
Geen stemmen
Help, waar zijn de kotszakjes als je ze nodig hebt !
2
6%
 
Totaal aantal stemmen: 36
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Omdat wij het belangrijk vinden wat onze bezoekers vinden, stellen U nu de vraag wat U vindt van deze nieuwe site :)
NuKeM
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Mijn stem heb je

Greetz
Weetgraag :wink:
noppes
Premium Member
Premium Member
Berichten: 677
Lid geworden op: 17 sep 2002, 13:09
Locatie: Torhout
Contacteer:

De mijne ook !! 8)
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik wil niet diegene zijn die de pret komt bederven, maar eigenlijk zie ik geen echte vernieuwingen... Op de homepage na, waar de opties van phpBB een beetje in de verf zijn gezet. En een news-mod, da's wel leuk.
Maar ik mis eigenlijk 'echte' vernieuwingen. Of zijn die nog in de maak? (misschien klaag ik over dingen die in ontwerpfase zijn of zo).

Opmerking voor de smilies: een vreemde combinatie van smilies uit phpBB 1 en invision power board, plus nog een aantal nutteloze smilies (wie gaat die ooit gebruiken?)

Sorry als dit negatief overkomt, ik had gewoon iets 'meer' verwacht. Ik weet het wel, dit moet ook maar allemaal na het werk, schooltijd en zo gemaakt worden, maar ik mis eigenlijk de 'echte' nieuwe dingen.
Hmz... eigenlijk zou ik niet weten wat er nog bij zou moeten komen. Misschien iets als tutorials, manuals, ... instellingen.. ? De Skynet Solutions Center, maar dan beter :lol:

Nog een opmerking over die forum rules... moest dat echt als een sticky in elk forum gepost worden? Dat was iets dat me ervoor al ergerde, en het is er nog steeds! Dat je dat 1x post in een announcements-forum of zo, maar niet in elk forum opnieuw...

Enfin, ik ben misschien aan het zagen, het is laat, lange dag, misschien gewoon te veel aan m'n kop gehad vandaag, maar dat zijn een paar dingen die me hier opvielen...

Greetz,

--meon
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

tutorials zijn in de maak

maar meer kan ik daarover nog nie zeggen ;)

en wat de regels betreft ja meon waarom is dat nu vervelend ? die regels moeten gevolgd worden of mijn "ban button" zou wel eens van pas kunnen komen :mrgreen: maar goed wij hecten belang aan de feedback van onze bezoekers :) we zullen zien wat we deraan kunnen doen ;)
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Ik moet je gelijk geven als je zegt dat er uiterlijk eigenlijk niet zoveel veranderd is.
Echter, intern is veel veranderd. Zo hebben we nu onze eigen hosting en kan iedereen aan de files. Ook is er nu een Admin account die door de moderators kan gebruikt worden in geval van, waardoor Nob ontlast wordt van deze zaken :)
Een ranking systeem hebben we samen met nog enkele dingen die me momenteel ontlopen ook nog ingevoerd.

De 'newsportal' is ook iets nieuws en zal zeker veel gebruikt worden ;)
Die extra smilies heb ik erop gezet omdat af en toe eens een speciale smily best leuk kan zijn zolang er geen misbruik van wordt gemaakt natuurlijk (er waren er trouwens heel wat nuttelozere die eruit zijn gehaald ;) ).

Wat betreft extra content, daar wordt aan gewerkt.
Mijn tutorial over IPCop (internet sharing) is voor 95% af, ik wacht enkele nog op de andere mods hun tutorials om dan alles in één keer uit te brengen :)
Ook zal ik eens kijken of ik geen 'status/statistics' pagina kan maken over Skynet aan de hand van de speed test results van Adslbox.be
Extra tips over nuttige content zijn altijd welkom.

Het belangrijkste eigenlijk is dat we er nu iets beter voorstaan en dus officieel contact kunnen gaan zoeken met Skynet/Belgacom :)
Als we dat rondkrijgen zullen we al een heel andere Sub hebben.

Trouwens, aan het belangrijkste is niet in (a negative way) geraakt, namelijk het forum en zijn inhoudt :D

Btw meon, leuk dat je je gedacht zegt :)
Moest je nog dingen vinden die niet echt kloppen of die beter kunnen, laat het ons dan zeker weten zodat we eens kunnen kijken wat we eraan kunnen doen :)

Addition: Damn, ik slaag er ook altijd in om onze smily rule bijna te overtreden ;)
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Meon,

thx for your reaction, maar zoals ik in de welkom msg gezegd heb, zijn er nog veranderingen in de nabije toekomst geplanned. Voorlopig zijn de rules vb. als sticky geplaatst, wees gerust, die worden binnenkort vervangen door 1 pagina, die raadpleegbaar is zoals de FAQ van phpBB.
Dus dat is al een probleempje dat opgelost raakt.... - waarom ze eigenlijk in elk forum werden geplaatst, is omdat we voorheen geen news forum hadden ofzo... en nu gaan we dat daar niet plaatsen of het komt op de homepage... tevens, in deze eerste fase is het handiger dat ze nog in alle forums staat zo kan niemand beweren dat hij de rules nog niet gezien heeft... binnen een tijdje wordt dat dus aangepakt...

Verder wordt er gewerkt aan tutorials.. die binnenkort online zullen verschijnen, we moeten enkel nog eens uitzoeken hoe we die online gaan plaatsten...
JE mag er zeker van zijn dat er in de nabije toekomst nog handige links bijkomen, tutorials, manuals...zoals je zegt beetje Skynet Solution Center maar dan véél handiger :D

meon, que grafische ofzo hebben we echt geen aandacht aan besteed het moest gewoon iets worden dat praktisch is in gebruik en de aandacht vestigd op de hulp naar de gebruikers toe. Je kan een site mooie grafische aspecten geven, maar daar help je de users niet mee eh, dus we zijn nogal sober geweest.

Verder zijn de meesten onder ons studenten, zoals eerder al gezegd, en kunnen wij niet full-time bezig zijn met tutorials schrijven, posten, site-building, etc. etc. etc... het gaat dus in stukjes en ietsje trager... maar het komt! en dat is belangrijk. (we zijn trouwens nog steeds sneller dan Skynet die registratiemogelijkheden belooft in hun forum :D)

Wat Nukem ook aanhaalde, intern is er ook heel wat veranderd wat de users ten goede moet komen! En er wordt gewerkt aan een contact met Skynet en-of BGC.

Anyway ik hoop dat we je hier blijven zien eh!
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

The Oddity schreef:Anyway ik hoop dat we je hier blijven zien eh!


Natuurlijk! :wink:

Ik vind het al geweldig dat het algemeen niveau hier 'iets' hoger ligt dan op het skynet forum. Maar dat zal wel aan de mods liggen (of aan het gebrek er aan in het geval van skynet). Wel, ik kan niet wachten op jullie tutorials. Welke onderwerpen gaan daar in aangesneden worden? Hebben jullie verschillende niveau's van tutorials? Ik zeg maar iets, enerzijds een inleiding in IRC en anderzijds hoe je je eigen bots aanmaakt? Of is het toevallig dingen die ieder van jullie net goed in zijn?

De interne wijziging is natuurlijk voor mij, als bezoeker niet duidelijk natuurlijk, vandaar dat het me niet opgevallen was (al ergerde ik me meteen aan "admin" wegens z'n posts in elk forum. Duurde even eer ik alle sub-regels gelezen had om de oranje melding van nieuwe posts weg te krijgen - vandaar mijn ergernis).

In ieder geval, keep up the very good work; dit initiatief kan enkel maar aangemoedigd worden :-)
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Meon,

idd een interne wijziging daar merkt de gewone gebruiker niet véél van, maar ik moet zeggen, dat zo'n wijziging op termijn wel een positieve invloed zal hebben op het forum en zijn gebruikers. We zullen immers over een betere communicatie beschikken.

Die tutorials zullen in een eerste fase gaan over het sharen van een internetverbinding (via freebsd, ipCop, analogx,... beetje vanalles..)
Verder zal er op termijn handige info over adsl bijkomen, installaties, settinges etc. etc....
Op irc gebied hebben we nog niet echt iets tutioal achtigs, maar er zijn wel gevordere de plannen voor een public channel waar jullie opkunnen...
Dus kzou zeggen nog even geduld, zo'n irc tutorial kan er wel komen als we op public irc verder gaan ;-)

Wat die admin-posts betreft, je gebeden zijn verhoord :D Straks komt er een andere versie van de rules online (geen stickies niet meer :))
Wat je ook kon doen om die gele blokjes weg te doen: mark all as read, maarja, dan miss je ook gewone new posts ...

Blij te horen dat je zo positief over ons bent!
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 811
Lid geworden op: 03 jan 2003, 17:15
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Idd, zoals meon zegt, geen echte veranderingen, maar er staat nu toch eindelijk een deftige index-pagina op je scherm als je de site opent 8)

Ik had persoonlijk ook liever een andere URL gezien, zoals Skynetuserbase.be ofzo... Userbase is zo onbeduidend.

De regels van dit forum zijn in sommige gevallen wel redelijk absurd. Maximum 5 smileys. Als je 20 bladzijden uitleg typt vindt ik dat iets meer wel mag. Zelfs nukem kan hem niet aan zijn regel houden.

Ook het gebruik van de rode kleur die verboden is vind ik dom. Rood is nu eenmaal een kleur waar je vanalles mee kan accentureren. Met geel kan je niets benadrukken, je kan het zelfs niet lezen. Zeg dan dat bv. een combinatie van vet/rood/cursief verboden is ofzo...

Nu weet ge het he, de groeten.
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Max 5 smilies vind ik ook nogal raar, zeg gewoon dat de gebruikers niet moeten overdrijven ofzo.

Meon, bedankt voor de kritiek! Vind het leuk als de mensen echt hun gedacht zeggen!

Maar we willen wel een paar verandereingen nog doen, zoals dus vb die tutorials, manuals, ...

En ik zou persoonlijk de downloadsectie voor mijn rekening willlen nemen. (drivers van alle modems, voor alle OS'es) En bv ook firmware upgrades voor de Alcatel speed touch home enzo. En handige programmatjes voor adsl speed te testen (zoals dat van nukem), euhm om je modem te checken (zoals dat uit de tutorial op adslbox (van nukem dus)) en nog zo van die dingen. (misschien zelfs een iso van het 1 of het ander besturingssysteem/internetconnection sharing ding / ...
(don't worry voor onze data-limieten my fellow mods, 'k weet wel een goeie snelle mirror! :) )

greetz,

Nob
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

PiR²,

bedankt voor de kritiek.

Nu waarom hebben we geen url genomen zoals diegen die jij suggereerd. Wel dat hebben we om een aantal redenen gedaan: allereerst is hij nogal lang en afstompend.. er worden snel fouten getypt in langere urls, waardoor mensen niet op de site geraken. Tweede puntje: na een vriendelijke mail naar Skynet gestuurd te hebben, kregen we geen toelating om een domein te nemen waarin skynet stond. Volgens bepaalde bepalingen kan Skynet dit aanvechten idd er misbruik van de naam zou zijn, dus voor alle veiligheid hebben we skynet eruit gelaten.
Ons eerste gedacht was eerst www.sub.be maar die is al in gebruik. Je moet zelf maar eens zien door wat en wie :?

Met het kiezen voor userbase.be ligt de toekomst open voor andere zaken ook en blijven we niet gebonden aan skynet. We kunnen in de toekomst ook een userbase voor andere isp's worden. Vandaar de url: www.userbase.be.

Wat betreft die smileys, we gaan u natuurlijk niet editen of moderaten als er 6 smileys in uw post staan, ik zondig daar al eens aan, en Nukem ook. Maar als je het er niet zet, dan durven bepaalde mensen op een klein postje heel erg overdrijven. Het is gewoon, het staat er zodat je niet zou overdrijven eh.... Maar ik ga eens denken of ik die regel niet nog wat beter zou definiëren.. beetje aanpassen. Tevens gelden die regels voor een doorsnee post. En doorsnee post bedraag hier een 5tal (volle lijnen). Als je daarin al 10smileys zet wordt dat maybe wel té. Op een mega grote post is dat natuurlijk iets anders.

Ja, kijk die rode kleur die hebben we voorbehouden voor te kunnen moderaten. Waarom? idd omdat ze opvalt. Nu vindt ik niet dat jullie moeten klagen dat je rood niet meer hebt om iets te kunnen benadrukken want in de vorige 4000 berichten is er niemand, maar dan ook niemand, die iets in zijn post benadrukt heeft met rood... dus ik denk niet dat dat zo een probleem is. Wil je toch iets benadrukken, dan heb je nog altijd andere kleuren (blauw) en andere mogelijkheden (bold). Ik denk niet dat je een waaier van 14 kleuren nodig het in 1 post om verschillende dingen te benadrukken.
Kortom: afspraak: wij gebruiken rood om te moderaten indien nodig, de gewone users gebruiken een ander kleurtje of iets anders als ze de nadruk ergens willen opleggen. Denk niet dat dit onoverkomelijk is.?!
(trouwens die rode kleur wordt op heel wat forums gebruikt om te modden)

En opnieuw moet ik erop nadrukken dat er nog veranderingen op komst zijn.... geduld (zie post nob) - zucht -
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Om kort en duidelijk te zijn: dit is eigenlijk nog niet de nieuwe SUB (we zijn misschien ietwat voorbarig geweest nu al te met enkele veren te lopen pronken terwijl er nog enkele onderweg zijn).
Het skelet staat er wel al, aan de rest wordt nog gewerkt ;)

@Pi R²
Het is inderdaad zo dat de regels soms wat hard overkomen... maar er is ruimte voor wat speling :)
Dat rood is enigsinds wel te verstaan (blauw, donkergroen enzo vallen ook op).
De regels zijn er immers om het voor iedereen makkelijker en beter te maken, zonder regels of mods krijg je Skynet toestanden.
Laat het ons zo zeggen, jij en meon moeten jullie eigenlijk geen zorgen maken, want jullie zijn beschaafde posters. De regels zijn er voor de niet beschaafde ;)
NuKeM
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

NuKeM schreef:Laat het ons zo zeggen, jij en meon moeten jullie eigenlijk geen zorgen maken, want jullie zijn beschaafde posters. De regels zijn er voor de niet beschaafde ;)


Wat een eer ;-)

Als je zelf mod bent (op andere fora dan welteverstaan) heb je al iets meer inzicht in het leed van anderen eh ;-)

Nee, ik was ondertussen ook eens hardop aan het denken om de site van onze studierichting eens te herwerken, beetje community-achtig maken. ( www.c-md.org ) Momenteel is die site al in maanden niet meer bijgewerkt en is het leven op die site eigenlijk stilgevallen. Met alle ergernissen op blackboard (wat een rottig systeem!) wilde ik eigenlijk hetzelfde, maar dan beter. En er zijn een heleboel dingen op SuB die eigenlijk overeen zullen stemmen (files sharen, tutorials, forum, ...) maar ik zat nog een beetje met de twijfel of ik het zelf zou maken of iets kant-en-klaars (zoals phpNuke of zo) zou gebruiken. Welke mod is die homepage/portal eigenlijk? Ik heb die niet gevonden... Of is dat een zelfgemaakt ding? (zoja, proficiat ;-))

Net een foutje ontdekt (denk ik). Op de portal staat bij mij: 19 nieuwe berichten sinds laatst bezoek, terwijl dat er eigenlijk slechts 3 waren. Op geen enkele manier raak ik trouwens aan 19, dus ik ik weet niet wat er mis gaat... (misschien hidden forums?)
Gebruikersavatar
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 811
Lid geworden op: 03 jan 2003, 17:15
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

NuKeM schreef:Laat het ons zo zeggen, jij en meon moeten jullie eigenlijk geen zorgen maken, want jullie zijn beschaafde posters. De regels zijn er voor de niet beschaafde ;)


Idd, wat een eer... :roll: De niet-beschaafden lezen dat toch niet, maar kom, das mijn probleem niet.

Ik zal eens een wiskundige smily-definitie uitvinden:

Voor alle paragrafen waarvoor geldt lengte = 5 volle regels, aantal smily's = 1
=> aantal smilys = aantal volle regels / 5
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Pi R² schreef:Ik zal eens een wiskundige smily-definitie uitvinden:

Voor alle paragrafen waarvoor geldt lengte = 5 volle regels, aantal smily's = 1
=> aantal smilys = aantal volle regels / 5


Das wat weinig voor mij :D
Ik zie eerder iets in een niet lineaire (stijgende) toenamen van het aantal smilies als de post langer wordt :)
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

meon, het kan zijn dat dat foutje te maken heeft met hidden fora, we zullen dit eens bekijken. Np.

Wat betreft onze portal, het is een prefab :-) (ezportal). We zijn zelf nog studenten en de tijd ontbreekt ons een beetje om zelf snel een degelijk systeem in elkaar te zetten. Daarom hebben we gekozen voor een bestaand systeem, zodat we de accenten van de sub kunnen leggen op inhoud. Indien we ons zelf nog met de site zouden moeten bezig houden deze te ontwikkelen zouden jullie langer achter inhoud moeten wachten vrees ik...;-)

Mja, wat die smileys betreft ga ik die niet verder wijzigen in de rules. Er staat trouwens bij (25 is overdreven) wat een idee geeft van wat wel en wat niet...mja een wiskundige formule dat komt nogal stroef, strak, stijf over vind ik :D Ieder moet voor zich weten wat aanvaardbaar is, en wat niet. En voor zij die dat niet kunnen hebben we dus de regels... zoals Nukem zegt verwacht ik ook met jullie geen problemen. :p
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 811
Lid geworden op: 03 jan 2003, 17:15
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

NuKeM schreef:Das wat weinig voor mij :D
Ik zie eerder iets in een niet lineaire (stijgende) toenamen van het aantal smilies als de post langer wordt :)


Dan is een exponentiele functie iets voor u he nukem:

4^(X/10) en X is het aantal regels.

Op 10 regels 4 smileys, op 20 regels 16 smilys, op 100 regels 1048576 smileys, dat volstaat zeker :-D
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Pi R² schreef:Op 10 regels 4 smileys, op 20 regels 16 smilys, op 100 regels 1048576 smileys, dat volstaat zeker :-D


Pas op, ik ken mensen die, mocht dit een regel worden, effectief zouden toepassen (het zou niet de eerste keer zijn dat ik posts tegenkom met een zee aan smileys 8) )
Gebruikersavatar
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 811
Lid geworden op: 03 jan 2003, 17:15
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Khad nu een vraagske, en kwist nie goe of ik daarvoor nen nieuwe topic moet starten, dit is den besten topic peis ik:

Dus hier mijn vraag:

Worden er eigenlijk akties ondernomen om nu eens een officiële binding te krijgen met skynet, niet in de vorm van finaciering, maar van echt iets te zeggen krijgen en als officiele klantenvereniging erkent te worden, met persmededelingen het land teisteren enzoverder, enfin, eigenlijk hetzelfde worden als de PUB?
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Ik denk dat we in ons startjaar eerst de kat uit de boom moeten kijken,
het forum draait goed, veel posters komen over van het "official" forum
dus wil dit zeggen dat het de moeite is geweest om hier arbeid in te steken.
We mogen zeker niet te hard van stapel lopen want een officiele binding met Skynet/BGC brengt heel wat verantwoordelijkheden mee, niet dat we dit niet zouden aankunnen maar mijn medeMods en ik moeten ook nog alle dagen werken/studeren en ik denk dat dit wel prioriteit heeft.
We zien wel wat het wordt en mocht er een respons van Skynet komen zouden we er zeker op ingaan denk ik.

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Wel PiR²,

een eerste prioriteit was natuurlijk hier een deftig draaiend forum tot stand brengen... en die 10000 posts zijn daar wel een bewijs van denk ik. :)


Wat betreft de zaken die je aanhaalt, daar wordt aan gewerkt, zoals aan nog véél meer. Het enige wat ik kan zeggen, heb een beetje geduld mee ons. We bruisen van de ideen, maar meestal beperkt ons studie-werk leven ons meestal een beetje ;-)

maar ik denk dat je in de komende vakantiemaanden redelijk wat mag verwachten :)
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 811
Lid geworden op: 03 jan 2003, 17:15
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

ik heb maar geduld dan nodig, ik kan alleen niet wachten :whip:
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
Gebruikersavatar
Massachusetts
Plus Member
Plus Member
Berichten: 199
Lid geworden op: 18 jul 2003, 15:44
Locatie: Tongeren, Belgium

Ik ben pas nieuw. Maar mijn stem hebben jullie ook. :-)
Make a wish, make a move, make up your mind, you can choose.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”