opzeg abonnement
Geplaatst: 28 jan 2006, 16:36
Hallo ,
na veel miserie , zou ik nu graag mijn abonnement bij tele2allin opzeggen .
Mijn vraag is de volgende : moet ik een opzegvergoeding betalen ??
Want hier is nml. nog geen installateur geweest of ik heb ook nog geen modem ontvangen .
Het enige wat ik ontvangen heb is dat men de aansluiting zou komen doen in de week van 2 januari en dat ik dan geactiveerd zou worden .
Ondertussen had tele2 mijn abonnement al opgezegd bij Belgacom waarvan ik niets afwist en ik alzo zonder telefoon zat .
Belgacom was dan zo vriendelijk om onze lijn te herstellen .
Want als ik naar tele2 bel of e-mail duurt dit uren voor ik iemand aan de lijn krijg en op de koop toe , kunnen ze u dan nog geen antwoord geven
op de gestelde vragen .
Dank voor jullie reacties .
Louiske.
na veel miserie , zou ik nu graag mijn abonnement bij tele2allin opzeggen .
Mijn vraag is de volgende : moet ik een opzegvergoeding betalen ??
Want hier is nml. nog geen installateur geweest of ik heb ook nog geen modem ontvangen .
Het enige wat ik ontvangen heb is dat men de aansluiting zou komen doen in de week van 2 januari en dat ik dan geactiveerd zou worden .
Ondertussen had tele2 mijn abonnement al opgezegd bij Belgacom waarvan ik niets afwist en ik alzo zonder telefoon zat .
Belgacom was dan zo vriendelijk om onze lijn te herstellen .
Want als ik naar tele2 bel of e-mail duurt dit uren voor ik iemand aan de lijn krijg en op de koop toe , kunnen ze u dan nog geen antwoord geven
op de gestelde vragen .
Dank voor jullie reacties .
Louiske.