Ik wil nog even reageren op de onduidelijkheid die er was/is over het al dan niet gratis ongelimiteerd downloaden na het betalen van 5 euro extra.
Mijn vrouw werkt in een call center dat werkt voor Tele 2. Omdat ik ook zéér benieuwd was over hun all in formule heb ik haar gevraagd om eens te informeren bij de dienst die de telefoons over adsl behandelen.
De medewerkers aan de telefoon waren er zeker van dat het 1 euro/Gb kost als je over je limiet zit, zonder maximum. Mijn vrouw heeft dan een print screen getoond van de Tele 2 site waarop duidelijk stond dat het 1 euro/Gb is met een maximum van 5 euro, daarna gratis. Ze vielen daar uit de lucht

Daarna is mijn vrouw dan gaan navragen bij de Business Manager (die zou het echt toch moeten weten) en die bevestigde wel dat, wat op de Tele 2 site, staat juist is. Dus het is wel degelijk 1 euro/Gb tot een maximum van 5 euro en daarna gratis.
Bij deze werden ook de call desk agents geïnformeerd, want die hebben blijkbaar verkeerde info doorgekregen. Maar ik kan vermoeden dat dit wel in meerdere bedrijven zich voordoet wanneer er een nieuw produkt wordt gelanceerd.
Zelf denk ik er nu ook over om over te schakelen naar Tele 2 All In, maar zit nog tot augustus vast aan mijn Skynet contract