Als het goe is, mag da ook gezeg worde...
Geplaatst: 21 jan 2006, 19:25
.... om het zo maar plat te stellen.
Deze week niks anders als snelheidproblemen gehad met Tele2. Serieus van mijn oortje gemaakt, vrijdag krijg ik een "kan je ons een screenshot geven van speedtest.nl".
Vandaag : ipv 80~120 K (in het allerbeste geval) van de laatste 3 weken zit ik aan 280..340 K.
Nooit geziene snelheden (allersinds niet sinds de installatie van de Tele2 box). Ik hoop dat ik volgende week nog over dezelfde snelheid kan beschikken.
Allersinds, ondanks het feit dat ik nog aardig wat open tickets heb heeft men deze toch blijkbaar ernstig genomen.
Een tweede grote klacht (open poorten) heb ik ook een "soort" antwoord op gehad. Het was iets in de trend van : vanaf volgende week of de week erop zal de helpdesk beschikken over de applicatie nodig om de modem poorten te configureren. (da's dus NU NIET het geval !). "We" (tele2 dus) beseft dat de genomen beslissing zeer sterke reakties heeft losgemaakt, en dat het niet beschikbaar maken van de portforwarding voor de eindgebruiker geen goede oplossing is. We bekijken op dit moment op welke wijze we dit probleem het best kunnen oplossen, en houden U op de hoogte....
Geen idee of dit betekend dat Tele2 ons zal laten beschikken over dit soort kontrole van de modem, maar men weet dus effectief dat dit een serieus probleem is, zowel voor de gebruiker als voor de Tele2 infrastruktuur en da's een begin.
Moraal van het verhaal : klagen helpt, zolang je je verhaal maar bij de juiste mensen krijgt. Een pluim voor "An" van Tele2 hiervoor, en ik hoop dat ik hiervoor geen verdere klachten meer moet sturen.
Deze week niks anders als snelheidproblemen gehad met Tele2. Serieus van mijn oortje gemaakt, vrijdag krijg ik een "kan je ons een screenshot geven van speedtest.nl".
Vandaag : ipv 80~120 K (in het allerbeste geval) van de laatste 3 weken zit ik aan 280..340 K.
Nooit geziene snelheden (allersinds niet sinds de installatie van de Tele2 box). Ik hoop dat ik volgende week nog over dezelfde snelheid kan beschikken.
Allersinds, ondanks het feit dat ik nog aardig wat open tickets heb heeft men deze toch blijkbaar ernstig genomen.
Een tweede grote klacht (open poorten) heb ik ook een "soort" antwoord op gehad. Het was iets in de trend van : vanaf volgende week of de week erop zal de helpdesk beschikken over de applicatie nodig om de modem poorten te configureren. (da's dus NU NIET het geval !). "We" (tele2 dus) beseft dat de genomen beslissing zeer sterke reakties heeft losgemaakt, en dat het niet beschikbaar maken van de portforwarding voor de eindgebruiker geen goede oplossing is. We bekijken op dit moment op welke wijze we dit probleem het best kunnen oplossen, en houden U op de hoogte....
Geen idee of dit betekend dat Tele2 ons zal laten beschikken over dit soort kontrole van de modem, maar men weet dus effectief dat dit een serieus probleem is, zowel voor de gebruiker als voor de Tele2 infrastruktuur en da's een begin.
Moraal van het verhaal : klagen helpt, zolang je je verhaal maar bij de juiste mensen krijgt. Een pluim voor "An" van Tele2 hiervoor, en ik hoop dat ik hiervoor geen verdere klachten meer moet sturen.