Tele2 down (compleet) sinds 16/1/06 ...
Geplaatst: 17 jan 2006, 12:47
Huspakee...
Gisterenavond (16e) gemerkt dat Tele2 zijn inmiddels bekende DNS problemen weer had. Niet verder over nagedacht.
Vanmorgen (17e) nog steeds zo. Ga eens bellen, denk je dan. Hey, geen kiestoon !!!
Effe mijn SNA6500 op de lijn gezet : ADSL signaal is daar, inloggen gaat, maar niks-nada surfen tenzij rechtsteeks op IP.
Tele2 gebeld, in totaal 2 uur gewacht op een lijn. Situatie uitgelegd. Domme vragen beantwoord (staat uw modem aan ?). Situatie opnieuw uitgelegd. "Wacht ik verbind U door". Wederom 15 minuten wachten. Situaite opnieuw uitgelegd.
"Ja, wij hebben problemen met onze DNS"
weet ik
"wederom"
tell me about it
"maar dat heeft normaal niks met uw telefoon te maken"
leuk. Minstens 2 problemen dus ?
"Wij sturen een technicus om dit op te lossen".
Ah.
"En wij geven u een seintje als we nog vragen hebben of wanneer we weten wanneer het terug werkt"
Hoe ?
"per telefoon ..."
Die niet werkt
"euh, per email dan ..."
Die ook niet werkt.
"EEUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHH"
Jongens, dit is voor mij helemaal terug naar mijn griezelervaringen met Belgacom destijds ! Dat was ongeveer even erg. Ik vraag me af hoelang het NU gaat duren. In ieder geval is mijn counter gestart: service die niet wordt aangeboden wordt ook niet betaald.
God jongens, die gaat een heel lang jaar worden, dat jaar bij Tele2.
Gisterenavond (16e) gemerkt dat Tele2 zijn inmiddels bekende DNS problemen weer had. Niet verder over nagedacht.
Vanmorgen (17e) nog steeds zo. Ga eens bellen, denk je dan. Hey, geen kiestoon !!!
Effe mijn SNA6500 op de lijn gezet : ADSL signaal is daar, inloggen gaat, maar niks-nada surfen tenzij rechtsteeks op IP.
Tele2 gebeld, in totaal 2 uur gewacht op een lijn. Situatie uitgelegd. Domme vragen beantwoord (staat uw modem aan ?). Situatie opnieuw uitgelegd. "Wacht ik verbind U door". Wederom 15 minuten wachten. Situaite opnieuw uitgelegd.
"Ja, wij hebben problemen met onze DNS"
weet ik
"wederom"
tell me about it
"maar dat heeft normaal niks met uw telefoon te maken"
leuk. Minstens 2 problemen dus ?
"Wij sturen een technicus om dit op te lossen".
Ah.
"En wij geven u een seintje als we nog vragen hebben of wanneer we weten wanneer het terug werkt"
Hoe ?
"per telefoon ..."
Die niet werkt
"euh, per email dan ..."
Die ook niet werkt.
"EEUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHH"
Jongens, dit is voor mij helemaal terug naar mijn griezelervaringen met Belgacom destijds ! Dat was ongeveer even erg. Ik vraag me af hoelang het NU gaat duren. In ieder geval is mijn counter gestart: service die niet wordt aangeboden wordt ook niet betaald.
God jongens, die gaat een heel lang jaar worden, dat jaar bij Tele2.