Tele2 All In - Klacht ombudsdienst
Geplaatst: 30 dec 2005, 23:33
Zijn er hier al mensen die klacht hebben neergelegd bij de ombudsdienst van telecommunicatie tegen Tele2 ? Hebben jullie deze klacht ook eerst aangeboden bij Tele2 zelf zoals beschreven staat in de algemene voorwaarden van Tele2 , artikel 9.5:
http://www.tele2.be/nl/tele2-all-in/fra ... 0In_NL.pdf
Zoniet, werd jullie klacht dan ontvankelijk bevonden ?
Overweeg ook om klacht neer te leggen om de zaken te bespoedigen, want die helpdesk is de meest incompetente die ik ooit meegemaakt heb, een dossiertje is snel aangemaakt maar daar gebeurd niets mee...
http://www.tele2.be/nl/tele2-all-in/fra ... 0In_NL.pdf
Zoniet, werd jullie klacht dan ontvankelijk bevonden ?
Overweeg ook om klacht neer te leggen om de zaken te bespoedigen, want die helpdesk is de meest incompetente die ik ooit meegemaakt heb, een dossiertje is snel aangemaakt maar daar gebeurd niets mee...