3 maand gratis ADSL
Geplaatst: 10 dec 2005, 14:52
Belgacom geeft niet wat ze in hun promotie beloven.
Dus gaan we maar omslachtig te werk als volgt.
Belgacom belde me eind november op. als trouwe klant zou ik 1 maand adsl krijgen als ik een jaarabonnement neem.
Nu in December in hun acite geven ze 3 maanden.
Belgacom doet een actie in December met 3 maand gratis als je een nieuw jaarabonnement neemt volgens hun folder of volgens hun website een jaarabonnement.
Nu bel ik naar 0800 22 800 , ik wil een jaarabonnemnt afsluiten.
Jamaar je heb al een adsl aansluiting en die actie is voor nieuwe aansluitingen.
Dat staat dus niet in hun folder. ze spreken alleen over een nieuw jaarabonnement en op hun wbsite van een jaarabonnemnt en niet over een nieuwe aansluiting.
dus wat kan je doen en heb ik ook gedaan.
als je langer dan 1 jaar bij belgacom bent kan je vandaag op morgen telefonisch je adsl opzeggen en vraag je dezelfde tijd een nieuwe aan.
je krijgt een nieuwe login. en je bebespaart 3 maand abonnement. je krijgt ook nog gratis een modem. Die sturen ze op .
Normaal zouden ze de bestaande klanten die een jaarabonnement nemen zo 3 maand moeten geven volgens hun folderen hun website . in hun folder is geen sprake van nieuwe aansluiting.
zo, vanaf 15 december heb ik een nieuw login. dus een nieuwjaarabonnemnt, 3 maand gratis adsl. ondertussen blijf ik met mijn oude login tot 15 dec aangesloten.
als je ook belt voor een nieuw jaarabonnement ,wel zeggen dat je blijft aangesloten met je oude tot je het nieuwe hebt.
Eerst vertelde een onervaren telefoniste dat dit niet ging. maar die van de teschnische dienst zei dat je wel kan aangesloten blijven tot je het nieuwe hebt.
mooi kerstgeschenk 3 maand gratis adsl. gewoon bellen.
Dus gaan we maar omslachtig te werk als volgt.
Belgacom belde me eind november op. als trouwe klant zou ik 1 maand adsl krijgen als ik een jaarabonnement neem.
Nu in December in hun acite geven ze 3 maanden.
Belgacom doet een actie in December met 3 maand gratis als je een nieuw jaarabonnement neemt volgens hun folder of volgens hun website een jaarabonnement.
Nu bel ik naar 0800 22 800 , ik wil een jaarabonnemnt afsluiten.
Jamaar je heb al een adsl aansluiting en die actie is voor nieuwe aansluitingen.
Dat staat dus niet in hun folder. ze spreken alleen over een nieuw jaarabonnement en op hun wbsite van een jaarabonnemnt en niet over een nieuwe aansluiting.
dus wat kan je doen en heb ik ook gedaan.
als je langer dan 1 jaar bij belgacom bent kan je vandaag op morgen telefonisch je adsl opzeggen en vraag je dezelfde tijd een nieuwe aan.
je krijgt een nieuwe login. en je bebespaart 3 maand abonnement. je krijgt ook nog gratis een modem. Die sturen ze op .
Normaal zouden ze de bestaande klanten die een jaarabonnement nemen zo 3 maand moeten geven volgens hun folderen hun website . in hun folder is geen sprake van nieuwe aansluiting.
zo, vanaf 15 december heb ik een nieuw login. dus een nieuwjaarabonnemnt, 3 maand gratis adsl. ondertussen blijf ik met mijn oude login tot 15 dec aangesloten.
als je ook belt voor een nieuw jaarabonnement ,wel zeggen dat je blijft aangesloten met je oude tot je het nieuwe hebt.
Eerst vertelde een onervaren telefoniste dat dit niet ging. maar die van de teschnische dienst zei dat je wel kan aangesloten blijven tot je het nieuwe hebt.
mooi kerstgeschenk 3 maand gratis adsl. gewoon bellen.