Versatel/TELE2 factureert een dienst die ze niet leveren
Geplaatst: 08 dec 2005, 02:54
Hallo,
Ik had Versatel Always More.
Mijn abonnement liep telkens tot de 17e van elke maand.
In de maand november zat ik op de 19e reeds aan mijn limiet en werd er mijn 5 euro extra aangerekend (dit zou moeten volstaan voor mijn extra gebruik tot en met 16 december).
Half november heb ik echter ALLIN aangevraagd. Ik kreeg begin december een bericht dat ik een 4Mbit/s lijn had en kon op hun site zien dat allin geactiveerd was. De technieker zou echter pas de week van 18 december langskomen om alles te installeren.
Ik heb op verschillende tijdstippen 2 verschillende speedtests gedaan (die van adslbox en die van zdnet). Ze gaven me beiden hetzelfde resultaat : de snelheid was maximum 1,4Mbit/s, dus nauwelijks meer dan mijn always more lijn. Aan de afstand tot de centrale kan het niet liggen want mijn buur haalt 3404kbit/s (426kbyte) met zijn skynetlijn.
Toen ik vandaag mijn verbruik nakeek zag ik tot mijn verbazing dat tele2 de meter op 4 december terug op nul had gezet (zonder te verwittigen) en dat ik nu reeds 2 euro extra verbruik moet betalen.
Ik vind dit onaanvaardbaar ! Ik heb nog geen hogere snelheid, en mijn VOIP installatie staat er nog niet. Waarom factureren ze mij dan al ?
Zal mijn abonnement ook al beginnen te lopen van 4 december ?
Heb een mail gestuurd naar Versatel klantendienst, maar ervaring uit het verleden leren me dat ze zelden antwoorden.
Alles leek zo goed bij tele2, maar als ze zo beginnen.
Heeft er nog iemand anders deze ervaring ?
Ik had Versatel Always More.
Mijn abonnement liep telkens tot de 17e van elke maand.
In de maand november zat ik op de 19e reeds aan mijn limiet en werd er mijn 5 euro extra aangerekend (dit zou moeten volstaan voor mijn extra gebruik tot en met 16 december).
Half november heb ik echter ALLIN aangevraagd. Ik kreeg begin december een bericht dat ik een 4Mbit/s lijn had en kon op hun site zien dat allin geactiveerd was. De technieker zou echter pas de week van 18 december langskomen om alles te installeren.
Ik heb op verschillende tijdstippen 2 verschillende speedtests gedaan (die van adslbox en die van zdnet). Ze gaven me beiden hetzelfde resultaat : de snelheid was maximum 1,4Mbit/s, dus nauwelijks meer dan mijn always more lijn. Aan de afstand tot de centrale kan het niet liggen want mijn buur haalt 3404kbit/s (426kbyte) met zijn skynetlijn.
Toen ik vandaag mijn verbruik nakeek zag ik tot mijn verbazing dat tele2 de meter op 4 december terug op nul had gezet (zonder te verwittigen) en dat ik nu reeds 2 euro extra verbruik moet betalen.
Ik vind dit onaanvaardbaar ! Ik heb nog geen hogere snelheid, en mijn VOIP installatie staat er nog niet. Waarom factureren ze mij dan al ?
Zal mijn abonnement ook al beginnen te lopen van 4 december ?
Heb een mail gestuurd naar Versatel klantendienst, maar ervaring uit het verleden leren me dat ze zelden antwoorden.
Alles leek zo goed bij tele2, maar als ze zo beginnen.
Heeft er nog iemand anders deze ervaring ?