Pagina 1 van 1

problemen met trage snelheid (loginpagina werkt niet)

Geplaatst: 03 dec 2005, 22:20
door wezzer
Ik heb al 2 dagen nu een snelheid rond de 7kbyte/s

maar als ik naar mijn.scarlet.be wil gaan op te zien of ik al dan niet op smallband zit gaat dat niet

dan staat er dit bericht

---------------------
Onze website is momenteel onbeschikbaar wegens onderhoudswerken.
Onze excuses hiervoor.
Wij hechten veel belang aan uw bestelling, gelieve later opnieuw te proberen of onze commerciƫle dienst te contacteren op het nummer 0800/84000 tussen 8u30 en 21u.
Wij danken u voor uw begrip en uw vertrouwen,
Het Scarlet Team
----------------------

das nu al 2 dagen zo

ik kan niet inloggen op volume te zien of andere dingen te doen

nuja wat is scarlet aan het doen???
nog mense me dit probleem?

Geplaatst: 03 dec 2005, 23:17
door fusionbe
Ik surf nog aan normale snelheid.

Voor de rest hetzelfde probleem hier. Ik kan ook al verschillende dagen mijn meter niet meer controleren. Zou die meter nog doortellen?

Geplaatst: 04 dec 2005, 00:43
door wezzer
geen idee of meter nog telt 8)

maarueh dit is wel lastig
oelang zou da nu nog duren die werken pff :-(

de maandag is belle as da dan nog zo is

Geplaatst: 04 dec 2005, 12:06
door Kurt Breezer
Your current download speed:
2813kbit/s or 352kbyte/s

Your current upload speed:
315kbit/s or 39kbyte/s

En die meter ligt idd nog plat. Maar van m'n verbinding geen last.

Geplaatst: 04 dec 2005, 12:48
door rottekop
wezzer schreef:geen idee of meter nog telt 8)

maarueh dit is wel lastig
oelang zou da nu nog duren die werken pff :-(

de maandag is belle as da dan nog zo is

jaja die telt nog door. Heb ik al eens mogen ondervinden :oops:

Die site is nu nog steeds niet te bereiken. Ik ben er bijna vanaf, dat weet ik :lol:

Geplaatst: 05 dec 2005, 15:17
door Soffer
ik heb ook problemen met mn scarlet verbinding. Ik zit percies op smallband nu, maar dat kan niet omdat de meter elke 4de van de maand wordt gereset.

Het is echt erg tegenwoordig met scarlet.
Dit heb ik net gelezen: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 112005_035

greets

Geplaatst: 05 dec 2005, 15:23
door weske
heb ook problemen met mijn scarlet
nu 2 Ć  3 dagen dat mijn connectie cte uitvalt
en als ik dan trg verbinding heb heel traag.

grts

Geplaatst: 05 dec 2005, 15:33
door Soffer
hebt ge dat vaak voor? dat ge met een instabiele/trage verbinding zit?
Bij mij is da nu een dag of 2, ik weet dat we op een moderne centrale zitte, dus als het ga, dan gaat het wel goed.
Zelfs surfe ga nu echt slecht!

greets

Geplaatst: 05 dec 2005, 15:36
door weske
Soffer schreef:hebt ge dat vaak voor? dat ge met een instabiele/trage verbinding zit?
Bij mij is da nu een dag of 2, ik weet dat we op een moderne centrale zitte, dus als het ga, dan gaat het wel goed.
Zelfs surfe ga nu echt slecht!

greets


mijn connectie valt toch een 10 keer per uur uit de laatste 2 ,3 dagen.

Geplaatst: 05 dec 2005, 15:41
door Fluppeke
Snelheden bij mij zijn normaal.Meter werkt ook zoals het moet.mijn.scarlet is inderdaad aangepast met meer instelmogenlijkheden. 1 daarvan is een euro korting als je uw rekening via e-mail wil krijgen ipv post . Maar bij scarlet one was er toch een rekenign dat 1 euro kost met uitgebreide overzicht van telefoongesprekken ? Dat kun je daar niet aanvragen

Geplaatst: 05 dec 2005, 20:02
door fusionbe
Ik heb scarlet one en ik heb nu dat toch verandert. Vanaf nu mijn rekening via email en 1 euro korting.

Daarentegen betaal ik 1 euro voor een geheim nummer sinds maart. Verleden week krijg ik de nieuwe telefoonboeken en wat zie ik. Mijn adres en telefoonnummer schittert daar nog altijd in. Waarom dan maandelijks 1 euro betalen?

Geplaatst: 05 dec 2005, 22:19
door wezzer
Soffer schreef:ik heb ook problemen met mn scarlet verbinding. Ik zit percies op smallband nu, maar dat kan niet omdat de meter elke 4de van de maand wordt gereset.

Het is echt erg tegenwoordig met scarlet.
Dit heb ik net gelezen: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 112005_035

greets


mensen moeten zich aanmelden bij de helpdesk om het probleem opgelost te krijgen?

pfffff

Geplaatst: 06 dec 2005, 10:49
door Kurt Breezer
wezzer schreef:
Soffer schreef:ik heb ook problemen met mn scarlet verbinding. Ik zit percies op smallband nu, maar dat kan niet omdat de meter elke 4de van de maand wordt gereset.

Het is echt erg tegenwoordig met scarlet.
Dit heb ik net gelezen: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 112005_035

greets


mensen moeten zich aanmelden bij de helpdesk om het probleem opgelost te krijgen?

pfffff


Laat je es niet vangen door iemand die al overschalt naar een andere provider. Het is een bericht van vorige maand dus... is al lang opgelost.

Geplaatst: 06 dec 2005, 10:53
door Sparky
Hier ook geen problemen met internet (scarlet one).

Geplaatst: 06 dec 2005, 16:18
door julien
fusionbe schreef:Ik heb scarlet one en ik heb nu dat toch verandert. Vanaf nu mijn rekening via email en 1 euro korting.

Daarentegen betaal ik 1 euro voor een geheim nummer sinds maart. Verleden week krijg ik de nieuwe telefoonboeken en wat zie ik. Mijn adres en telefoonnummer schittert daar nog altijd in. Waarom dan maandelijks 1 euro betalen?

Die boeken waren al in druk.
Je betaalt niet om niet in de gids te staan, dit is gratis, je betaald om je nummer onzichtbaar te houden wanneer je belt.

Geplaatst: 06 dec 2005, 16:50
door fusionbe
Het was juist mijn bedoeling om niet in die boeken te staan. Ik wil 's avonds niet lastiggevallen worden door verkopers.

Geplaatst: 06 dec 2005, 17:30
door Fluppeke
Betalen voor geheim nummer ?? Deze optie is GRATIS bij scarlet one , ook bij belgacom .. en waarschijnlijk bij telenet ook.Mijn vermoeden is dit door bipt opgelegd...(of ken jij een dienst bij belgakoe waaraan ze nix verdienen , maar toch gratis geven ? ... Das just gelijk hun gratis antwoordapparaat dat ze ongevraagt activeren bij iedereen , om zelfs als er niemand thuis of als het bezet is er toch voor te zorgen dat ze connectiekost en geld kwijt zijn (bij proxi direct nen minuut , waarom niet) ... Arm vlaanderen)

Maar terug On topic.
Wij hebben bij scarlet one een code om nummerverzending tijdelijk uit te schakelen. Ik dacht zoiets als #33#nummer# . Dan wordt je nummer bij dat gesprek niet doorgestuurd . Heb het zelf getest door naar mn gsm te bellen en het werkt.Mssn dat belgacom en telenet ook zo"n codes hebben. Bij mobiele operatoren is dat zeker het geval.

Geplaatst: 06 dec 2005, 19:00
door rottekop
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Dec 6 2005 om 18:59:58 UTC+0100)

Download : 31.6 KByte/sec
Upload : 19.1 KByte/sec
Connection : 344.0 Conn/min

Dikke b*ll$h*t bij $carlet :evil:

Zaterdag ben ik er eindelijk vanaf. Bende prutsers.

Geplaatst: 06 dec 2005, 21:38
door wezzer
Your current download speed:
49kbit/s
or
6kbyte/s


Your current upload speed:
46kbit/s
or
6kbyte/s

WTF :|

al 2 jaar bij scarlet nooit problemen gehad me speed en nu dees :-(

Geplaatst: 08 dec 2005, 09:34
door DiViNO
Had vanaf begin deze week ook last van enorm traag internet, terwijl ik niet op smallband sta (volgens hun crappie meter).
Down: 6kb/s Up: 2-3kb/s

Vanmorgen dan toch naar Scarlet gebeld, ze hadden mijn account op smallband gezet...foutje. :roll:
Foutje ging rechtgezet worden in de namiddag, ben ik nu vet mee...vandaag werk ik thuis dus moet ik connecteren via VPN van het werk...met deze snelheid...ONMOGELIJK! :evil:

Geweldig, Scarlet!
Klachtenbrief zal wel aankomen en ohja dit jaar net iets te veel problemen gehad met internetverbinding, dus contract zal opgezegd worden.
Ik verwacht ook een brief met verontschuldigingen en uitleg aan het adres van mijn werkgever.

persoon hierboven, ik zou ook eens bellen naar de helpdesk (na 15mins krijg je wel iemand op dit uur...), als je op de dag wanneer je een reset zou gekregen moeten hebben ineens een lage snelheid had. 99% kans dat ze uwe account ook op smallband gezet hebben.

/me heeft het gehad met Scarlet :!:

Geplaatst: 08 dec 2005, 12:46
door rottekop
DiViNO schreef:/me heeft het gehad met Scarlet :!:

Join the club 8)

Geplaatst: 24 dec 2005, 16:57
door asilnevs
Ook ik had problemen met mijn ADSL verbinding, 7Kb download. Dit is begonnen op 5 december. Dit heeft 8 dagen zo geduurd. Na de eerste telefoontje (van een half uur) konden ze bevestigen dat ik onterecht op een trage verbinding was gezet. Hij zou dit doorgeven aan een andere dienst. Na 2 dagen zat ik nog altijd met een trage ADSL. Ook na een 2de telefoontje (weer een half uur) kreeg ik te horen dat het zou doorgegeven worden. De volgende dagen nog steeds geen verbetering, zelfs mails sturen naar hun helpdesk leverde helemaal geen reactie op. Ik merkte ook dat er vanalles scheef zat met mijn webruimte. Ik kom namelijk van heel ver: Freegates dat overgenomen is door Tiscali, Tiscali overgenomen door Scarlet. Op een bepaald moment had ik wel een 50tal emailadressen.
Voor mij was dit de druppel die de emmer deed overlopen.
Ik waag mijn overstap naar Dommel.
Goedkoper en een grotere datalimiet.

kick scarlet

Geplaatst: 02 jan 2006, 09:42
door rottekop
Het kan alleen maar beter worden 8)