telefoon ?
Geplaatst: 27 okt 2005, 15:42
ik krijg geen antwoord meer aan de telefoon geen antwoord aparaat zelfs niemand pakt op.
wat is er gebeurt

wat is er gebeurt
Mischien zijn ze zich aan het voorbereiden op de staking van morgenJonathanOppeel schreef:ik krijg geen antwoord meer aan de telefoon geen antwoord aparaat zelfs niemand pakt op.![]()
wat is er gebeurt
Buiten dat, iedereen heeft per 4u dat hij werkt legaal gezien recht op 15min pauze, plus 30min lunch per 8u dat hij werkt.JonathanOppeel schreef:was naar de fax aan het ebllen![]()
Wie liegt er?ditCh schreef:LEUGENS !!!
Is da zo? En ik wil nu niet **** klinken, maar is er dan niemand in't bedrijf die eventjes die telefoon kan opnemen in uw plaats?bjansens schreef: Buiten dat, iedereen heeft per 4u dat hij werkt legaal gezien recht op 15min pauze, plus 30min lunch per 8u dat hij werkt.
Niet als hij daar alleen werkt he slimmepoohbeer schreef:Is da zo? En ik wil nu niet **** klinken, maar is er dan niemand in't bedrijf die eventjes die telefoon kan opnemen in uw plaats?bjansens schreef: Buiten dat, iedereen heeft per 4u dat hij werkt legaal gezien recht op 15min pauze, plus 30min lunch per 8u dat hij werkt.
Tenzij hij thuis werkt lijkt het me sterk dat er verder echt niemand op dat kantoor aanwezig is. 't Zou daarentegen wel de delai op facturen verklarenprodata schreef:
Niet als hij daar alleen werkt he slimme
nee, facturen worden geoutsourced heb ik begrepen.poohbeer schreef:Tenzij hij thuis werkt lijkt het me sterk dat er verder echt niemand op dat kantoor aanwezig is. 't Zou daarentegen wel de delai op facturen verklarenprodata schreef:
Niet als hij daar alleen werkt he slimme
Hoeft niet perse helpdesk te zijn om te zeggen dat de helpdesk 15 minuutjes bprodata schreef:
Helpdesk is maar 1 man zover ik weet
volgens mij werken die thuis ja kijk maar naar de mail source smtp serverprodata schreef:nee, facturen worden geoutsourced heb ik begrepen.poohbeer schreef:Tenzij hij thuis werkt lijkt het me sterk dat er verder echt niemand op dat kantoor aanwezig is. 't Zou daarentegen wel de delai op facturen verklarenprodata schreef:
Niet als hij daar alleen werkt he slimme
Helpdesk is maar 1 man zover ik weet
en thuis werken
niet dat het mij interreseerd maar gingen ze bij realdsl niet de moeite doen om meer personeel in te zetten op de helpdesk..? herinner me dat ergens gelezen te hebben..prodata schreef:Niet als hij daar alleen werkt he slimmepoohbeer schreef:Is da zo? En ik wil nu niet **** klinken, maar is er dan niemand in't bedrijf die eventjes die telefoon kan opnemen in uw plaats?bjansens schreef: Buiten dat, iedereen heeft per 4u dat hij werkt legaal gezien recht op 15min pauze, plus 30min lunch per 8u dat hij werkt.