Pagina 1 van 1
Misleidende FAQ bij RDSL
Geplaatst: 21 okt 2005, 01:52
door nengast
Volgende punten uit de
FAQ mogen ze al schrappen/aanpassen:
4. Je kan gerust twijfelen aan het realisatievermogen van deze 'stunt'
5. Snelheden zijn niet effectief die ze opgeven
6. Er is al maanden geen nieuwsserver meer
9. Ze zijn al begonnen met te cappen
11. "free open internet"? Ze doen wel degelijk aan trafficmonitoring
18. ADSL modem moet PPPoE ondersteunen
Wordt ongetwijfeld vervolgd...
Geplaatst: 21 okt 2005, 08:27
door poohbeer
16 klopt ook niet bepaald, ik kreeg meer disconnects dan bij de providers die't elke 36 uur doen
Geplaatst: 21 okt 2005, 09:27
door Perkele
poohbeer schreef:16 klopt ook niet bepaald, ik kreeg meer disconnects dan bij de providers die't elke 36 uur doen
Klopt, mijn modem staat 'always-on" en volgens customer.realdsl.be heb ik op 10 dagen tijd 83 disconnects gehad en het ligt niet aan de modem...
Geplaatst: 25 okt 2005, 21:21
door ThaMan
9. Weten jullie zeker dat het ongelimiteerde volume blijft in de toekomst of is dit maar een trukje om mensen te lokken om dan over te schak elen op gelimiteerd volume (zoals de grote providers hebben gedaan)?
Wij hebben ENKEL maar zware gebruikers die ontzettend veel 'leechen', tot meer dan honderde gigs per maand... als we plotseling een limiet zouden durven inbouwen zijn we al onze klanten kwijt. Dat zou een zeer onverstandige beslissing zijn en heel onze investering zou dan waardeloos worden.
Ook niet echt wat het moet zijn, want ik lees dat er al een aantal members zijn gecapped
En klanten kwijt raken ... moeilijk met een ongeloofelijk mafia contract !
Geplaatst: 25 okt 2005, 23:01
door Phuncz
Er zijn wat Nederlandse minderjarigen die op Radar zelfs gepleit hebben voor een dood pixeltje op hun PSP en resultaat gehad hebben, misschien wordt het tijd om ook een verbond te organiseren om als één grote macht er wat aan te (laten) doen ipv. altijd klagen hoe kut RealDSL wel niet is ?
Begrijp me niet verkeerd, alle respect voor jullie problemen en vind het erg spijtig om te zien, maar klagen alleen haalt dus niets uit.
Geplaatst: 26 okt 2005, 00:28
door selder
I'm with phuncz ^^.... k volg deze problemen nu al een tijdje van ver af, en ik moet zeggen dat het alleen maar gezaag is dat ik hoor, k zie nergens concrete acties!
Een voorbeeld: ik had een digitale camera besteld bij Pixmania, bestelling van 400€ kwijtgedaan door Kiala. Awel, ik heb élke dag 2 keer naar Pixmania gebeld, héél veel gediscussieerd met die mensen, kwaad gemaakt, aangetekende brieven geschreven, naar het hoofdkantoor van Kiala gegaan in Brussel... Kost misschien wel wat moeite, maar ik héb nu m'n camera (2de pakje opgestuurd), en dat ander pakje is nog steeds kwijt....
Ik wil maar zeggen ... laat u toch niet zo doen! Draai toch van uw kreft! Telefoneer desnoods da-ge-lijks tot als uw problemen opgelost zijn? Als er iemand u een mot geeft, gaade dan ook lopen? Waarom zou ge u door uw ISP moeten laten doen?
Geplaatst: 26 okt 2005, 00:32
door Perkele
ThaMan schreef:Ook niet echt wat het moet zijn, want ik lees dat er al een aantal members zijn gecapped
Het cappen gebeurt niet eens enkel bij grootgebruikers, maar op plaatsen waar hun netwerk ondermaats is.
k heb al meer dan 2 maanden geen fatsoenlijke snelheid (vér onder 100 kByte/sec), enkel de laatste 3 nachten heb ik aan 170kByute/sec kunnen downloaden omdat er in de buurt iemand was gecapt. Blijkbaar zinde ze het niet dat ik eindelijk iets kon downloaden, want nu hebben ze me precies ook gecapt (ze zijn zo achterbaks om niet te verwittigen), ik haal max 50 kByte/sec, iets wat bij een andere ISP 20 euro/maand kost.
Dit is toch wel echt de laatste druppel, ik ben de incompetentie van RDSL méér dan beu. Ze leveren een slecht product, hun communicatie is onbestaande en hun facturatie is het ergste dat ik ooit heb gezien.
Als ze het niet aankunnen, kunnen ze gvd er beter mee stoppen voordat ze een 2de ADSL2fit worden, ze volgen hun voorbeeld perfect.
Aangetekend schrijven met ingebrekesteling is reeds onderweg, volgende stap is de ombudsdienst en de gasten van 'diskidee' hier in de buurt zal ik ook eens op de hoogte brengen.
Geplaatst: 26 okt 2005, 10:20
door Phuncz
Perkele schreef:Aangetekend schrijven met ingebrekesteling is reeds onderweg, volgende stap is de ombudsdienst en de gasten van 'diskidee' hier in de buurt zal ik ook eens op de hoogte brengen.
Dát is actie nemen, hopen dat de rest volgt en zich niet laat doen !
Geplaatst: 28 okt 2005, 11:43
door ThaMan
Ik zie ook dat de webspace van de Basic is verlaagd naar
20MB ipv de beloofde
50mb (alvast toen ik men contract tekende was dat zo)
Niet dat het me superveel uitmaakt maar heeft Iemand een enige verklaring hiervoor...
Geplaatst: 28 okt 2005, 15:11
door bjansens
ThaMan schreef:Ik zie ook dat de webspace van de Basic is verlaagd naar
20MB ipv de beloofde
50mb (alvast toen ik men contract tekende was dat zo)
Niet dat het me superveel uitmaakt maar heeft Iemand een enige verklaring hiervoor...
De verklaring is heel simpel: dat was een fout op de website, u krijgt uw webspace bij cheapass, en daar bestaat er geen pakket van 50MB.
Geplaatst: 28 okt 2005, 19:45
door Ken
Voor Low-quality & no service moet ge ook bij
cheapass zijn éh
Geplaatst: 28 okt 2005, 20:17
door BMaster
Inderdaad, cheapass antwoordt niet op mails. Heb er een aantal gestuurd, zonder reactie rus. Daarna een mail naar Cain hierover, dan kwam er plots een mail van cheapass waarin beweerd wordt dat mijn probleem opgelost zou zijn. Niet dus. Terug gemailed naar cheapass, en tot op heden niets meer van gehoord.
Geplaatst: 28 okt 2005, 21:08
door Ken
Cain zal gewoon enkele jaren geld in z'n zakken steken en een deel van de winst in handen nemen en daarna voor grof geld RealRoot verkopen
Simpel as it is. Zo gaat het tegenwoordig. Wedden? Hij is precies het type daarvoor.
Geplaatst: 28 okt 2005, 21:13
door poohbeer
Ken schreef:Cain zal gewoon enkele jaren geld in z'n zakken steken en een deel van de winst in handen nemen en daarna voor grof geld RealRoot verkopen
Simpel as it is. Zo gaat het tegenwoordig. Wedden? Hij is precies het type daarvoor.
Euhm.. da's een voorspelling die iedereen kon maken na z'n uitspraken in Trends een hele poos terug.
Geplaatst: 28 okt 2005, 21:18
door Ken
poohbeer schreef:Euhm.. da's een voorspelling die iedereen kon maken na z'n uitspraken in Trends een hele poos terug.
Ik heb dat tijdschrift nooit gelezen of zelfs in handen gehad dus ik zeg het gewoon op basis van z'n foto die ik ooit zag op zattevrienden.be
Cheap services = cheap support = no worries = big money
Geplaatst: 28 okt 2005, 22:53
door poohbeer
Ken schreef:poohbeer schreef:Euhm.. da's een voorspelling die iedereen kon maken na z'n uitspraken in Trends een hele poos terug.
Ik heb dat tijdschrift nooit gelezen of zelfs in handen gehad dus ik zeg het gewoon op basis van z'n foto die ik ooit zag op zattevrienden.be
Cheap services = cheap support = no worries = big money
http://www.trends.be/CMArticles/ShowArticle.asp?articleID=38198§ionID=1296