Bestelling geplaatst: Always More ADSL
Geplaatst: 17 okt 2005, 14:04
Vorige vrijdag eindelijk kunnen bestellen. BGC was langsgekomen om de Discovery Line te activeren.
Nu enkel wachten op activatie door Versatel. Ik heb gelezen hier dat ik dat kon opvolgen via "Mijn Versatel", maar ik vind dat niet terug in het menuuke daar. Dus niet meer op te volgen?
Hopelijk duurt het niet effectief 14 dagen zoals dat vriendelijk meisje van de helpdesk zei....
Momenteel zit ik dus reeds 3 weken zonder internet op mijn nieuw appartement. En verdoeme, ik begin serieus ontwenningsverschijnselen te vertonen
Nu enkel wachten op activatie door Versatel. Ik heb gelezen hier dat ik dat kon opvolgen via "Mijn Versatel", maar ik vind dat niet terug in het menuuke daar. Dus niet meer op te volgen?
Hopelijk duurt het niet effectief 14 dagen zoals dat vriendelijk meisje van de helpdesk zei....
Momenteel zit ik dus reeds 3 weken zonder internet op mijn nieuw appartement. En verdoeme, ik begin serieus ontwenningsverschijnselen te vertonen