Pagina 1 van 1
het gaat goed met realdsl
Geplaatst: 08 okt 2005, 14:53
door cyberbug
ik wens hierbij te vermelden dat ik tevreden ben over realdsl
De laatste dagen beginen de meeste problemem zich blijkbaar op te lossen
de snelhijd was voor mij bijna altijd ok bijna altijd net boven de 300kb en upload boven de 50kb dus dat is nooit een probleem geweest.
de laatste dagen moet ik ondervinden dat ik daarenboven nog zeer wijnig last heb van disconnects maw msn icq aol en andere vallen nog maar heel zelden/niet meer weg.
ook werken bebaalde sites zoals het laatste niuws eindelijk zonder problemen
http://www.hln.be
als nu samen met de officiele mail / brief, ons cheapass account voor mail en webspace ook nog een in werking treed is het helemaal in orde.
meestal leest men enkel de negative bericten omdat mensen eerder geneigd zijn om van zich te laten horen als er een probleem is.
wel bij deze laat ik ook maar een horen dat er ook tevreden klanten zijn bij realdsl
Geplaatst: 08 okt 2005, 16:32
door bke
Proficiat
Geplaatst: 08 okt 2005, 17:07
door laris
Is het zo speciaal dat iets waar je genoeg geld voor neerdokt per maand werkt?
Geplaatst: 08 okt 2005, 17:12
door PowerSoft
laris schreef:Is het zo speciaal dat iets waar je genoeg geld voor neerdokt per maand werkt?
toch interessant voor de mensen die eventueel realdsl willen nemen...
Geplaatst: 08 okt 2005, 17:29
door poohbeer
PowerSoft schreef:laris schreef:Is het zo speciaal dat iets waar je genoeg geld voor neerdokt per maand werkt?
toch interessant voor de mensen die eventueel realdsl willen nemen...
hahaha
Fra schreef:sorry hoor,
maar wtf is dit voor een isp.
Je belt, ik krijg geen connectie op me modem,
en dan ewa gezever blalba, en tenslotte zeggen ze
dat ze zullen zien wat ze gaan doen,
ondertussen weeral een week geleden, en weer geen telefoon.
dat ze dan iets doen
niet normaal.
en dat van de ombutsman zouw niet eens een slecht gedacht zijn...
amedee007 schreef:same here, ik bel naar hun, tzou belgacom zijn, bel naar belgacom die zegt alles inorde, ik bel terug naar hun , dan is het telenet, telenet zou het nog nie inorde gedaan (week verder) maandag zou ik op internet gekunt hebbe we zijn nu vrijdag nu is het al volgende week kunde op internet en we beloven u nie echt meer een dag kan maandag zijn of vrijdag, maar men skynet is nu wel al down... dus zit ik een weekend/week/maand??? zonder internet echt LEUK kmoet bij men lief op internet gaan. om men werk te doen voor school echt tof! En als ik niet bel dan gebeurd er niks... is echt pijnlijke situatie!!
PS: mail support kennen ze blijkbaar niet, 10mails gezonden geen 1 terug gekregen er is alleen telefoon support (als er dan opgepakt word)
Geplaatst: 08 okt 2005, 18:10
door PowerSoft
poohbeer schreef:
hahaha
twas dan ook ironie
Geplaatst: 08 okt 2005, 19:18
door CiBi
waarom iets posten over iets dat werkt ???
Geplaatst: 08 okt 2005, 19:30
door meon
CiBi schreef:waarom iets posten over iets dat werkt ???
Da's net het gevaar van een forum als userbase eh, je gaat enkel de mensen tegenkomen die klagen of problemen hebben (waarom zou je anders iets komen melden?).
Cyberbug wilt hier wat weerwerk geven met de melding dat het niet allemaal kommer en kwel is en dat sommigen net géén problemen hebben (die zullen namelijk veel minder snel hier terecht komen).
Geplaatst: 08 okt 2005, 19:48
door Greetings
Ikzelf ben ook een tevreden klant. Houden zo
En in de toekomst misschien beetje uitbreiden (kwa speed
)
Geplaatst: 08 okt 2005, 21:32
door poohbeer
meon schreef:CiBi schreef:waarom iets posten over iets dat werkt ???
Da's net het gevaar van een forum als userbase eh, je gaat enkel de mensen tegenkomen die klagen of problemen hebben (waarom zou je anders iets komen melden?).
mja, dat ze toevallig eens geluk hebben dat er totaal niks misloopt noem'k geen pluspunt. Negatieve zaken die gefixt worden zouden voor een provider spreken.
Helaas is rdsl daar erbarmelijk in.
Geplaatst: 08 okt 2005, 21:47
door Ofloo
ben ik toch akkoord mee het heeft te lang geduurt eerst zien wat de toekomst brengt voor ik er nog echt een possitieve uitlaat ga over geven..
het kan volgende week al terug slecht zijn ..
vertrouwen krijgt men verliest men het moet men ervoor werken !
ik zou eerst eens graag een vaste connectie van meer dan een maand willen zien voor ik zeg dat het goed gaat en of het dan wel of niet opgelost is ! vind het wat te voorbarig
laat niet weg dat het beter gaat maar daar laat ik het dan ook bij.
Geplaatst: 17 okt 2005, 11:24
door Braincel
Heb nooit connectie problem gehad met realdsl ,steed tussen de 300 en 350k.
Een opmerking en wel een belangrijke denk ik waar blijven de rekeningen.
Geplaatst: 18 okt 2005, 00:46
door Ofloo
Braincel schreef:Heb nooit connectie problem gehad met realdsl ,steed tussen de 300 en 350k.
Een opmerking en wel een belangrijke denk ik waar blijven de rekeningen.
zagen zagen zagen zagen
http://goofball.realdsl.be/contact.php , als ge dat niet doet krijgt ge ze niet !!!!!!!!! zaag tot ge ze krijgt want ze loopt elke maand op en om den duur is ze gewoon onbetaalbaar dan krijgde zoon rekening van 500 euro hehe, tja is niet onbetaalbaar maar zo ineens is toch een zware dopper vind ik..
Geplaatst: 20 okt 2005, 10:16
door Perkele
Toen ik nog geen klant was kreeg ik direct antwoord wanneer ik dat contactformulier gebruikte, sinds ik klant ben antwoorden ze niet meer.
Enkel de laatste email waarin ik zeg een ombudsdienst aan te spreken wanneer ik geen antwoord krijg, werd dezelfde dag nog beantwoordt.
Geplaatst: 21 okt 2005, 07:02
door wh4t3v3r
mja ikke ook content .. ben sinds augustus klant .. nooit echt geklaagd .. buiten dat activatie wat lang duurde .. maar nu sinds donderdag onmogelijk om boven de 50kb/sec te geraken (down speed)
Geplaatst: 21 okt 2005, 09:39
door nengast
wh4t3v3r schreef:... maar nu sinds donderdag onmogelijk om boven de 50kb/sec te geraken (down speed)
Da's dus die fameuze capping, een fatsoenlijk bedrijf zou eerst de klant vooraf verwittigen om het wat kalmer aan te doen, maar RDSL zegt gewoon niets, zelfs bij capping laten ze niets weten. Hebben die dan nog nooit over consumentenrechten gehoord?
Ik zou voor 1/6de van de snelheid ook maar 1/6de van de factuur betalen, eens zien of ze daar blij mee zijn.
Uit hun FAQ:
Lang leve vrij internet!
Geplaatst: 21 okt 2005, 12:49
door netdata
Graag een verwijzing naar volgende post
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 7190#87190
Ben jij dan een van de havy users aangezien je er zo over klaagt???
Geplaatst: 21 okt 2005, 12:59
door Ofloo
Perkele schreef:Toen ik nog geen klant was kreeg ik direct antwoord wanneer ik dat contactformulier gebruikte, sinds ik klant ben antwoorden ze niet meer.
Enkel de laatste email waarin ik zeg een ombudsdienst aan te spreken wanneer ik geen antwoord krijg, werd dezelfde dag nog beantwoordt.
schrijf een script dat u mail elk uur submit naar die site
Geplaatst: 21 okt 2005, 14:06
door poohbeer