Pagina 1 van 1
verhuis doorgeven aan RealDSL
Geplaatst: 06 okt 2005, 19:38
door proz
Hoe geef ik het best een verhuis door aan RealDSL ?
Op contactforms reageren ze niet, "helpdesk" blijkbaar steeds dringend weg-via IRC ook niet ...
Re: verhuis doorgeven aan RealDSL
Geplaatst: 06 okt 2005, 21:14
door poohbeer
proz schreef:Hoe geef ik het best een verhuis door aan RealDSL ?
Op contactforms reageren ze niet, "helpdesk" blijkbaar steeds dringend weg-via IRC ook niet ...
mwhoahahaha, je realdsl accoutn verhuizen.. 'k kan me momenteel effe geen engere nachtmerrie voorstellen
Geplaatst: 08 okt 2005, 12:47
door proz
inderdaad, het begin van een lange kruistocht blijkbaar ...
Geplaatst: 08 okt 2005, 13:14
door Tracer07
mss kan je beter opzeggen en op het nieuwe adres een acc aanvragen
Geplaatst: 09 okt 2005, 11:22
door proz
aangetekende zending verstuurd, als ze hier niet op antwoorden ...
Geplaatst: 09 okt 2005, 11:41
door netdata
proz schreef:aangetekende zending verstuurd, als ze hier niet op antwoorden ...
dan kan je je abbonement als opgezegt beschouwen...
Geplaatst: 09 okt 2005, 20:29
door Tomsworld
Ik vermoed als je gewoon je telefoon lijn verhuisd dat je dsl meegaat.
Geplaatst: 09 okt 2005, 21:24
door proz
ja normaal wel, werkte bij adsl2fit zo
blijkbaar niet bij realdsl
Re: verhuis doorgeven aan RealDSL
Geplaatst: 10 okt 2005, 04:28
door Robbe
proz schreef:Hoe geef ik het best een verhuis door aan RealDSL ?
Op contactforms reageren ze niet, "helpdesk" blijkbaar steeds dringend weg-via IRC ook niet ...
... telefonisch
Da gaat toch het snelste bij hen
'k Heb da indertijd ook gevraagd, ... of het zou kunnen, en buiten dat ge nog is aansluitingskosten moogt betalen, was da/ of zou da toch geen probleem geweest zijn
Geplaatst: 10 okt 2005, 14:05
door amedee007
good luck... bij mij hebbe ze me al 5dage van het internet gegooit en ik moet wachte op telenet voor ik aangeslote word...
Geplaatst: 12 okt 2005, 16:00
door proz
heb 2 dagen geleden de "helpdesk" nog is kunnen bereiken en ze gingen het in orde maken ...
nog steeds foutmelding" de externe computer reageert niet --"
Geplaatst: 14 okt 2005, 15:29
door andy-dsl
Bij A2F heb ik dat ooit ook eens gedaan. Gewoon BGC verwittigt dat ik ging verhuizen en dat er sync op mijn lijn zat die ik wilde meeverhuizen. BGC kan normaal de DSLAM instellingen controlleren en deze aanpassen zodat je bij je ISP gewoon een administratieve verhuis moet regelen.