Pagina 1 van 1

Versatel down 06/10/05 07:00-10:45

Geplaatst: 06 okt 2005, 10:42
door yoho
Blijkbaar algemene storingen op het netwerk van versatel, adsl modem maakt een perfecte verbinding, maar bij het surfen is niets bereikbaar, behalve www.versatel.be !!! Naar Versatel gebelt, blijkbaar algemene storingen over gans Vlaanderen. Wist mij niet te vertellen wanneer het opgelost zou zijn, waren ermee bezig.

Storing begon om 07:01
om 10:40 waren enkele Belgische sites terug bereikbaar, maar
nog niet alles is bereikbaar...
Wanneer probleem volledig opgelost zal zijn weet ik niet

Eerste keer dat ik dit voorheb met Versatel...

Groetjes

Geplaatst: 06 okt 2005, 11:11
door Generic Human
Nog steeds niet alles bereikbaar :?

Geplaatst: 06 okt 2005, 13:45
door yoho
Generic Human schreef:Nog steeds niet alles bereikbaar :?


11:13 alles terug bereikbaar, probleem lijkt hier in toch in West Vlaanderen opgelost te zijn...

Dus problemen van 07:01 --> 11:13
Dus toch een dikke 4 uur.

Hopelijk komt die "storing" maar één keer voor, stond niet aangekondigd op status van het netwerk op versatel.be

Geplaatst: 06 okt 2005, 13:51
door NickG
vind ik persoonlijk nog behoorlijk vlug opgelost (ligt natuurlijk aan het probleem)

Is er al een oorzaak gemeld ofzo? Dan pas zullen we kunnen oordelen of het effectief snel opgelost was of niet...

-edit: wat een kutsite heeft Versatel!

Geplaatst: 06 okt 2005, 14:01
door yoho
NickG schreef:vind ik persoonlijk nog behoorlijk vlug opgelost (ligt natuurlijk aan het probleem)

Is er al een oorzaak gemeld ofzo? Dan pas zullen we kunnen oordelen of het effectief snel opgelost was of niet...

-edit: wat een kutsite heeft Versatel!


op site versatel.be bij de link-->help stond pas na één uur "storing" verder geen informatie wat? hoe? waar?....

Geplaatst: 06 okt 2005, 14:09
door NickG
Ach, dáár staat netwerkstatus, man man, daar kijkt ge toch gewoon over, kan da niet in de navigatie ofzo bijkomen??

idd nogal weinig info, en klikken op "storing" geeft een 404... Vind'k persoonlijk nogal zwak, daar zou meteen een kleine uitleg moeten staan, zodat je (als je wat thuis bent in netwerken) zelf kan inschatten of het op een uurtje gefixt kan zijn ofdat het uren gaat duren...

Geplaatst: 06 okt 2005, 14:51
door yoho
NickG schreef:Ach, dáár staat netwerkstatus, man man, daar kijkt ge toch gewoon over, kan da niet in de navigatie ofzo bijkomen??

idd nogal weinig info, en klikken op "storing" geeft een 404... Vind'k persoonlijk nogal zwak, daar zou meteen een kleine uitleg moeten staan, zodat je (als je wat thuis bent in netwerken) zelf kan inschatten of het op een uurtje gefixt kan zijn ofdat het uren gaat duren...


inderdaad nogal moeilijk te vindien die netwerkstatus.

Toen ik om 8:15 belde naar helpdesk technische dienst, kreeg ik niemand aan de lijn, nam niemand op... ofwel een bandje met de boodschap dat het een nummer was dat niet meer wordt gebruikt, was nochtans het enige nummer ???? . Heb toen naar de commerciële dienst gebeld voor info over abbo's enzo en daar wist men mij te vertellen over netwerkproblemen...

Geplaatst: 06 okt 2005, 14:59
door NickG
MJa om 8u15 kunde moeilijk wa van zeggen, als ge nu om 9u15 had gebeld en dan NOG niemand te horen kreeg...

Of waren ze allemaal de problemen aan het oplossen mss?

Geplaatst: 06 okt 2005, 15:07
door yoho
NickG schreef:MJa om 8u15 kunde moeilijk wa van zeggen, als ge nu om 9u15 had gebeld en dan NOG niemand te horen kreeg...

Of waren ze allemaal de problemen aan het oplossen mss?


de uren die op de site staan vermeld voor helpdesk is van 08:00 tot 22:00. Het belangrijkste is dat het opgelost is... maar wat het probleem juist was zullen we waarschijnlijk nooit weten.

Geplaatst: 06 okt 2005, 15:10
door NickG
Als die uren op de site staan moeten ze ook maar zorgen dat er iemand de telefoon opneemt!

Anyway, als ik klant van Versatel was zou ik opnieuw bellen en vragen ernaar, je mag als klant toch best weten wat het probleem was?? Er is een probleem met de dienst die je maandelijks betaalt, dan mag je ook wat uitleg krijgen vind ik.

Geplaatst: 06 okt 2005, 15:17
door yoho
NickG schreef:Als die uren op de site staan moeten ze ook maar zorgen dat er iemand de telefoon opneemt!

Anyway, als ik klant van Versatel was zou ik opnieuw bellen en vragen ernaar, je mag als klant toch best weten wat het probleem was?? Er is een probleem met de dienst die je maandelijks betaalt, dan mag je ook wat uitleg krijgen vind ik.


Sorry ben mis... het is inderdaad vanaf 09:00

heb nog even nagekeken:

Administratieve vraag over je abonnement? 02 / 60 80 300
Ma. t/m vrij. van 9u00 tot 20u00
Zaterdag van 9u00 tot 17u00

Technische vraag? 02 / 60 80 100
Daar helpt een team van technisch getrainde collega’s je verder.

Ma. t/m vrij. van 9u00 tot 20u00

Geplaatst: 10 okt 2005, 14:38
door dietervanb
Dat is al veel beter dan hun 0900-nummer van vroeger.
Als er problemen waren belde ik telekns naar hun gratis nummer en als ze me doorverwezen naar de 0900 dienst merkte ik telkens op dat ik niet extra moest betalen omdat zij hun werk niet naar behoren vervulden, en dan kreeg ik toch nog altijd de bijstand, maar dan gratis :-D