Pagina 1 van 1

Betaling ?

Geplaatst: 06 okt 2005, 07:37
door wh4t3v3r
heeft er al iemand een factuurtje ontvangen ?

ik persoonlijk nog niets ... geen activatie .. rien du tout

Geplaatst: 06 okt 2005, 07:59
door khsw
Ik heb onlangs de vraag nog eens gesteld via hun contactformulier, maar wacht nog steeds op antwoord...

Misschien moeten we niet betalen tot zolang hun netwerk niet stabiel is :lol: Da's dan het voordeel voor de 'pioniers' :wink:

Geplaatst: 06 okt 2005, 08:07
door Ofloo
ik heb der zoon 8 contacts voor gedaan en dan pas :p hehe

Geplaatst: 06 okt 2005, 09:14
door fr3d0
ik wacht ook nog steeds op mijn factuur, en ik ben al klant sinds mei.
Zouden ze misschien doelen op het statuut vzw?

Geplaatst: 06 okt 2005, 10:00
door Vampier
ben al van 17/6 lid maar heb ook nog steeds geen nota gehad heb een paar keer gebeld en karel zei je krijgt vanzelf een nota maar heb nog steeds niks
ik leg wel steeds geld opzij want anders kom je in de problemen (grotenota ineens)

Geplaatst: 06 okt 2005, 10:44
door Braincel
khsw schreef:Ik heb onlangs de vraag nog eens gesteld via hun contactformulier, maar wacht nog steeds op antwoord...

Misschien moeten we niet betalen tot zolang hun netwerk niet stabiel is :lol: Da's dan het voordeel voor de 'pioniers' :wink:



Blijkbaar antwoorden ze alleen als je geen klant bent lol.
Vraag me ook af wannneer een factuur komt had een domiciliering aangevraagd maar die verloopt na 3 maanden als er geen activiteit is.
Zou wel eens een factuur willen zien .

Geplaatst: 06 okt 2005, 13:57
door Perkele
Factuur, waarom? Dat ze eerst eens zorgen dat het blijft werken zoals het moet. Gisteren even aan 320kByte gesurft, nu is't terug miserie.

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 322 kbit/s or 40 kbyte/s
- Upload speed : 198 kbit/s or 25 kbyte/s
Thu Oct 6 2005 at 13:56:24 UTC+0200

Geplaatst: 06 okt 2005, 16:11
door wmostrey
Zoals beloofd in een vorige thread, komen de facturen er binnenkort aan, en worden vanaf dan stipt maandelijks verstuurd. Vanaf volgende maand worden de facturen verstuurd naar het @realdsl.be adres, waarvan alle gegevens ook in die mailing zullen zitten.

Wim Mostrey
RealDSL

Geplaatst: 06 okt 2005, 16:19
door NickG
Karels opvolger is opgestaan ;-)

Geplaatst: 06 okt 2005, 16:22
door netdata
NickG schreef:Karels opvolger is opgestaan ;-)


Wim werkt al enige tijd voor RealDSL hoor.
Zover ik weet toch, heb hem al enkele keren aan de lijn gehad

Geplaatst: 06 okt 2005, 16:39
door wmostrey
Dat klopt ja ;) Karel's opvolger is gisteren begonnen, en zoals beloofd begint volgende maand nog een extra lid om de load te verdelen.

Geplaatst: 06 okt 2005, 17:08
door fr3d0
wmostrey schreef:Vanaf volgende maand worden de facturen verstuurd naar het @realdsl.be adres, waarvan alle gegevens ook in die mailing zullen zitten.


Vind ik wel grappig. Ben ik eens benieuwd waar ik mijn mail mag op verwachten daar ik geen @realdsl.be adres heb / gekregen heb.
Ik zou een brief thuis eerlijk gezegd net iets meer apprecieren, dan heb ik toch tenminste een eerste offcieel document dat ik klant ben bij jullie.
Ik ben tot nu toe zeker tevreden, ik ervaar weinig tot nooit snelheidsproblemen en zelden een totale uitval. Maar jullie administratie mag dringend eens vorm krijgen.
Graag zou ik ook eens een antwoord krijgen ivm die beloofde webspace + domeinnaam, ik heb reeds een bericht gestuurd en al gebeld daarvoor maar tot op vandaag nog steeds geen resultaat. Jullie product heeft zeker kans tot slagen maar ik krijg soms het gevoel dat jullie er zelf niet professioneel mee bezig zijn.

Mvg

Geplaatst: 06 okt 2005, 17:11
door Perkele
wmostrey schreef:Vanaf volgende maand worden de facturen verstuurd naar het @realdsl.be adres, waarvan alle gegevens ook in die mailing zullen zitten.

Dan moet ik wss geen facturen verwachten, want da's de eerste keer dat ik hoor van een @realdsl.be adres.

Nu we toch over facturen bezig zijn, is er een compensatie voorzien voor de 8 weken dat het netwerk hier zo goed als plat ligt zonder dat er een oplossing komt? Of moeten we de volle pot gaan betalen voor niet geleverde diensten?


Geen snelheidstest want de pagina opent niet door de traagheid.

Ping statistics for 66.249.93.104:
Packets: Sent = 100, Received = 66, Lost = 34 (34% loss)

Geplaatst: 06 okt 2005, 17:15
door wmostrey
Ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt. Iedereen ontvangt een mailing op zijn gewone email-adres, met daarin de log-in gegevens en volledige uitleg voor zijn @realdsl.be adres.

Geplaatst: 06 okt 2005, 17:18
door NickG
wmostrey schreef:Zoals beloofd in een vorige thread, komen de facturen er binnenkort aan, en worden vanaf dan stipt maandelijks verstuurd. Vanaf volgende maand worden de facturen verstuurd naar het @realdsl.be adres, waarvan alle gegevens ook in die mailing zullen zitten.


Ja is wel wat ongelukkig geformuleerd zo :-)

Geplaatst: 07 okt 2005, 07:39
door wh4t3v3r
beginnen we dan te betalen vanaf volgende maand of met terug werkende kracht ?

Geplaatst: 07 okt 2005, 08:37
door poohbeer
wh4t3v3r schreef:beginnen we dan te betalen vanaf volgende maand of met terug werkende kracht ?


Ohja, ze gaan iedereen zomaar paar maanden kado doen..
'k vind het geen slechte suggestie hoor :twisted:

Geplaatst: 07 okt 2005, 09:01
door Perkele
Ik ben niet van plan om de volle pot te betalen, wanneer zij een gebrekkige dienst leveren.

Vandaag ga ik nog eens trachten de helpdesk te bereiken en stel ze daarna aangetekend in gebreke, mijn geduld is al lang op. Ze mogen mijn contract verbreken omdat ze niet in staat zijn te leveren wat ze adverteren.


Te koop: auto die 320 kan (maar in de praktijk amper 100 haalt)

Geplaatst: 07 okt 2005, 09:24
door BMaster
wmostrey schreef:Ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt. Iedereen ontvangt een mailing op zijn gewone email-adres, met daarin de log-in gegevens en volledige uitleg voor zijn @realdsl.be adres.


Wim, ik betaal nie via domiciliering, en betaal daar dan ook 5 euro meer voor per maand (da's m'n eigen keuze). Ik mag dan voor die 5 euro toch wel verwachten dat ik elke maand een papieren factuur in de brievenbus krijg in plaats van een mail hoop ik? Anders weet ik niet goed waar die 5 euro voor kan dienen. Niet dat een postzegel 5 euro kost, maar kom..

Geplaatst: 07 okt 2005, 10:14
door wmostrey
BMaster, da's een veel voorkomende vraag waar we dan ook gevolg aan geven. Iedereen mag z'n factuur met begeleidende brief (waar dus ook alle @realdsl.be informatie zal staan) in de post verwachten binnenkort. Voor een enkele keer zal dit dus met terugwerkende kracht zijn. Hierna krijgt iedereen stipt op tijd z'n maandelijkse factuur toegestuurd.

Onze welgemeende excuses voor het enorme ongemak ivm de facturatie van de afgelopen maanden. We hopen dat uiteindelijk iedereen tevreden is met deze oplossing. Vragen en opmerkingen zijn steeds welkom.

Geplaatst: 07 okt 2005, 10:53
door wh4t3v3r
vraag: zoals zovele werkte mijn abo niet vanaf de dag dat het contract is ingegaan .. word daar rekening mee gehouden met de facturatie? aangezien ik niet van plan ben om te betalen voor iets dat niet werkte en ik ga er van uit dat niemand hier zo zot is om dit te doen.

Geplaatst: 07 okt 2005, 12:21
door The_Borg
Je betaalt voor iedere maand die binnen het contract valt voor zover ik weet.

Geplaatst: 07 okt 2005, 12:38
door netdata
The_Borg schreef:Je betaalt voor iedere maand die binnen het contract valt voor zover ik weet.


Inderdaad, jammer genoeg wel enzij je een SLA hebt dan kan het anders (RealDSL geeft SLA voor SDSL)

Maar asl gewone gebruiker is het betalen...
Tenzij je hen in gebreke stelt... en deze ook kan bewijzen....

Geplaatst: 07 okt 2005, 15:36
door doolbyd
Mijn lijn zou actief zijn op 15 augustus doch is pas ten werking getreden begin september. Ik veronderstel niet dat ik voor de maand augustus dien te betalen. Ik ben in volle verwachting van de factuur...

Geplaatst: 07 okt 2005, 15:39
door Ofloo
doolbyd schreef:Mijn lijn zou actief zijn op 15 augustus doch is pas ten werking getreden begin september. Ik veronderstel niet dat ik voor de maand augustus dien te betalen. Ik ben in volle verwachting van de factuur...


goh gade een factuur ontvangen, .. en voor wanneer is het .. allé proficiat eh.. hehe



binnen kort gaan ze bij rdsl loten we zijn factuur mag gaan betalen lol dan is het elke dag trekking de resultaten komen op de site hehe

Geplaatst: 07 okt 2005, 18:12
door BMaster
wmostrey schreef:BMaster, da's een veel voorkomende vraag waar we dan ook gevolg aan geven. Iedereen mag z'n factuur met begeleidende brief (waar dus ook alle @realdsl.be informatie zal staan) in de post verwachten binnenkort. Voor een enkele keer zal dit dus met terugwerkende kracht zijn. Hierna krijgt iedereen stipt op tijd z'n maandelijkse factuur toegestuurd.


Da's tof. Bedankt.

Geplaatst: 17 okt 2005, 11:38
door Braincel
Ben sinds medio juli aangesloten en we zijn oktober nu nog steeds niets ontvangen loopt een klein beetje de spuigaten uit als je het me vraagt.
Of wel is het een multi miljardair die ons gratis internet geeft lol.
In ieder geval de domilciliering is automatisch teniet gedaan door mijn bank,
vorige week doordat er geen activiteit was.

Geplaatst: 17 okt 2005, 16:01
door BMaster
Ik zou van m'n leven geen domilciliering gebruiken voor Realdsl. In 't begin heb ik het nog overwogen, maar na al wat er al gebeurd is? No way.

Trouwens, Wim, ik heb nog steeds geen brief gezien hoor.

Geplaatst: 21 okt 2005, 02:03
door nengast
wmostrey schreef:Onze welgemeende excuses voor het enorme ongemak ivm de facturatie van de afgelopen maanden. We hopen dat uiteindelijk iedereen tevreden is met deze oplossing. Vragen en opmerkingen zijn steeds welkom.

De facturatie is het minste van mijn problemen, zorg er eerst maar eens voor dat AL jullie klanten waar krijgen voor hun geld.
Ik neem aan dat in regio's waar het netwerk niet op punt staat (verre van zelfs) er een schadevergoeding is voorzien of moeten we die zelf via de Ombudsdienst van de Telecom bemiddelen?

PS. 5 euro administratiekosten bij niet gebruiken van domiciliëring is pure afzetterij.

Geplaatst: 21 okt 2005, 14:43
door Robbe
nengast schreef:De facturatie is het minste van mijn problemen, zorg er eerst maar eens voor dat AL jullie klanten waar krijgen voor hun geld.


Volledig mee eens, er zouden geen discrepanties mogen zijn

nengast schreef:PS. 5 euro administratiekosten bij niet gebruiken van domiciliëring is pure afzetterij.


Maar met die 5 euro afzetterij ben ik ni akkoord, voor de simpele reden, dat ge daar gewoon meer tijd & geld insteekt, alsge da elke maand moet controlere en bijhouden. Dat'r dus een meerkost is, is dus volledig normaal. Het zou mischien wel iets minder mogen zijn, maar zal toch zowiezo altijd wat extra kosten. :|