Pagina 1 van 1

Tevreden over Scarlet One

Geplaatst: 26 sep 2005, 00:08
door selder
Ik ben de eerste om te roepen en tieren als het niet goed gaat ... maar ik wil het in de omgekeerde richting ook wel eens proberen ...

Na wat problemen met stabiliteit en VoDSL telefonie werkt m'n Scarlet One de laatste weken uitzonderlijk goed! Ik haal snelheden die het practisch maximum aardig benaderen (432 kB/s constant), gewoon surfen gaat ook zoals ik het gewend ben (snel!) en de telefoon doet het ook zonder problemen!

Overlaatst nog 2 facturen in de bus gekregen van m'n oud Scarlet ADSL Premium abbonement, facturen van dezelfde periode dat m'n Scarlet One ook al actief was ... gebeld naar de Helpdesk, wat informatie doorgegeven, en 2 mooie creditnota's in de bus gekregen!

Dus ... moest er ooit iemand van Scarlet dit meelezen, jullie zijn goed bezig, doe ajb zo voort :p

;)

Geplaatst: 26 sep 2005, 10:19
door Maglor
Idem hier. Buiten de gekende kiestoon-problemen de eerste weken (nu al een half jaar geleden) ben ik nog geen enkel probleem tegen gekomen.

Eén maal heb ik echter een herinnering ve factuur gekregen omdat ik deze betaald had op de vervaldag. Blijkbaar was dit bij hen pas later doorgekomen. Eén telefoontje (en maar 3' moeten wachten!) en het was opgelost.

Geplaatst: 27 sep 2005, 00:39
door Block
Idem, werkt zoals het hoort :)

Geplaatst: 27 sep 2005, 18:53
door Sparky
Hier werkt het ook als het hoort! Geen telefoon/ADSL problemen.

(alleen kunnen ze die 20GB is verhogen :p kom er bijna nooit mee toe :( )

(voordeel aan box is wel zolang ge nie herstart dat ge de zelfde ip hebt (vind ik goed :D ) maar kan je mss ook als nadeel beschouwen :) )

Geplaatst: 01 okt 2005, 00:23
door Wanderer
Klein vraagje ivm uw Scarlet One. Ik weet niet of u veel telefoneert met uw vaste lijn, maar haalt dit veel van uw limieten af? Ik zie dat ze 5GB extra geven, kom je hiermee toe, heb je over? 'k Zit nu ongeveer maandelijks aan mijn 15GB, soms moet ik me zelfs enkele dagen inhouden. Maar als je die 5GB er snel doordraait met telefoneren, houd ik straks nog minder over...

Geplaatst: 01 okt 2005, 00:25
door selder
Nee, telefoongesprekken gebruiken geen limiet.

Geplaatst: 01 okt 2005, 00:26
door Wanderer
selder schreef:Nee, telefoongesprekken gebruiken geen limiet.

ah, nice. En betaal je dan nog steeds belgacom abbonement, of valt dat ook weg?
Dan ga ik het toch eens overwegen...

Geplaatst: 01 okt 2005, 00:28
door selder
Dit is allemaal te vinden op de Scarlet website hoor ... en dát is net het schone van Scarlet, géén facturen van Belgacom meer ... (die betaalt Scarlet transparant voor jou)

Het is een goed product, maar administratie en van die bijkomstigheden lopen soms al eens mis ...

Geplaatst: 01 okt 2005, 00:48
door Wanderer
selder schreef:Dit is allemaal te vinden op de Scarlet website hoor ... en dát is net het schone van Scarlet, géén facturen van Belgacom meer ... (die betaalt Scarlet transparant voor jou)

Het is een goed product, maar administratie en van die bijkomstigheden lopen soms al eens mis ...


'k weet dat het erop staat, maar wilde gewoon ff zeker zijn. 'k Heb er al eens voor gemaild naar Scarlet, maar laat dat nu net het enige zijn waar ik niet tevreden over ben bij scarlet. De helpdesk. :lol:

Geplaatst: 08 okt 2005, 10:44
door pointbreak
Toch oppassen, Scarlet begint dreigbrieven te laten sturen door een incassobedrijf uit Nederland.
Dit zijn facturen over de tijd van de migratie van Tiscali.
Destijds zijn bij Tiscali veel administratieve fouten gebeurt en heeft de migratie bijna een jaar aangesleept !
Gelukkig heb ik nog alle betalingsbewijzen van 2003, maar voor degenen die ze niet meer hebben...
Het incassobedrijf gebruikt de Nederlandse wetgeving en deze is in België verboden !
Deze brief heeft mij zeer verontwaardigd in Scarlet en het vertrouwen tot nihil herleid.
Ook al was ik in het verleden zo enthousiast over Scarlet.
Maar helaas ben ik ook getroffen door de praktijken van Scarlet !

Jammer, Maar ik laat me zeker niet uitkleden !!

Geplaatst: 25 nov 2005, 16:55
door julien
Ik ben ook vrij tevreden, alleen de geluidskwaliteit van de telefoon laat soms wat te wensen over.