Pagina 1 van 1
Die helpdesk toch :D
Geplaatst: 15 sep 2005, 14:26
door boxrox
'k bel naar telenet om m'n verbinding te sluiten, krijg ik ondertussen het liedje "please don't go" te horen
wanneer ze vragen waarom ik naar adsl wil, antwoord ik omdat de limieten en de upload te weinig zijn, en zegt de medewerker dat ik 3 maanden gratis kan hebben als ik blijf

(misschien ideetje voor diegene die nog bij telenet zijn

)
ze gaan m'n installatie (modem en co) laten staan, dus ik kan fluiten naar m'n waarborg
nu gewoon die brief zenden en tis ok
na 5 jaar baai baai

Geplaatst: 15 sep 2005, 14:36
door Block
Idd, die modem hangt hier ook maar wat te hangen(hoe krijg je die waarborg terug?). Maar naar welke provider ga je?
Geplaatst: 15 sep 2005, 14:38
door boxrox
naar versatel, liever een tragere verbinding zonder een limiet dan ene 10mbit met een limiet om slecht van te komen
'k ging misschien wel blijven indien ze het verkeer naar de nieuwsgroepen niet gingen meerekenen
nu naar versatel en een payserver

Geplaatst: 15 sep 2005, 14:39
door boxrox
Block schreef:Idd, die modem hangt hier ook maar wat te hangen(hoe krijg je die waarborg terug?). Maar naar welke provider ga je?
peis da ge moogt fluiten naar je waarborg, tenzij na veel vijven&zessen met de helpdesk

Geplaatst: 15 sep 2005, 14:42
door boxrox
'k dacht ook om naar realdsl te gaan, maar kreeg adsl2fit achtige ervaringen te zien, en ook het feit dat ze zo "open" omgaan met hun reclame (warez.be, leechdsl.be enzoverder) denk ik dat ze het niet lang gaan trekken
en ge moogt waarschijnlijk geen >200gig binnentrekken bij ze

Geplaatst: 15 sep 2005, 14:43
door Block
Voor die nieuwsgroepen, is tweaknews.nl eigenlijk een goeie? 70 euro voor een jaar onbeperkt vind ik wel interessant.
Geplaatst: 15 sep 2005, 14:44
door boxrox
Block schreef:Voor die nieuwsgroepen, is tweaknews.nl eigenlijk een goeie? 70 euro voor een jaar onbeperkt vind ik wel interessant.
yep, tis goedkoper dan eweka en ze hebben betere retentie en snelheden

Geplaatst: 15 sep 2005, 16:43
door cL
Hier hebben ze van Telenet ook de modem laten staan en ik kreeg mijn waarborg gewoon terug. Die ouwe CDLP modems moeten ze toch nie meer, das voor de schroothoop

Geplaatst: 15 sep 2005, 17:24
door brooklyn
Ik kan je geen ongelijk geven die 10giga limiet is belachelijk en niet meer van deze tijd.
Geplaatst: 15 sep 2005, 19:26
door KK
Ik heb hier ondertussen al een jaar Versatel Always More, en ben er tevreden van.
Enkel de eerste maanden een beetje probs gehad met snelheid en uitvallen van de verbinding, maar het laatste half jaar draait dat hier perfect
Ik had ook even zitten denken van misschien over te stappen naar RealDSL, maar na het lezen van de vele problemen heb ik het toch maar niet gedaan.
Enige nadeel aan Versatel is dat je enkel jaarlijks kan opzeggen, terwijl je bij de meeste andere providers na het eerste jaar maandelijks of zelfs wekelijks kunt opzeggen.
Re: Die helpdesk toch :D
Geplaatst: 15 sep 2005, 19:43
door ubremoved_983
boxrox schreef:'k bel naar telenet om m'n verbinding te sluiten, krijg ik ondertussen het liedje "please don't go" te horen
wanneer ze vragen waarom ik naar adsl wil, antwoord ik omdat de limieten en de upload te weinig zijn, en zegt de medewerker dat ik 3 maanden gratis kan hebben als ik blijf

(misschien ideetje voor diegene die nog bij telenet zijn

)
ze gaan m'n installatie (modem en co) laten staan, dus ik kan fluiten naar m'n waarborg
nu gewoon die brief zenden en tis ok
na 5 jaar baai baai

Toch ff iets rechtzetten ... tis niet de helpdesk die je aan de lijn hebt gehad, maar wel customer retention !
Geplaatst: 16 sep 2005, 00:36
door boxrox
brooklyn schreef:Ik kan je geen ongelijk geven die 10giga limiet is belachelijk en niet meer van deze tijd.
euh 'k zat al aan 35gig, echt belachelijk voor die prijs

Re: Die helpdesk toch :D
Geplaatst: 16 sep 2005, 00:37
door boxrox
ditCh schreef:boxrox schreef:'k bel naar telenet om m'n verbinding te sluiten, krijg ik ondertussen het liedje "please don't go" te horen
wanneer ze vragen waarom ik naar adsl wil, antwoord ik omdat de limieten en de upload te weinig zijn, en zegt de medewerker dat ik 3 maanden gratis kan hebben als ik blijf

(misschien ideetje voor diegene die nog bij telenet zijn

)
ze gaan m'n installatie (modem en co) laten staan, dus ik kan fluiten naar m'n waarborg
nu gewoon die brief zenden en tis ok
na 5 jaar baai baai

Toch ff iets rechtzetten ... tis niet de helpdesk die je aan de lijn hebt gehad, maar wel customer retention !
excuseer
wel goeie gasten die medewerkers
Geplaatst: 16 sep 2005, 00:38
door boxrox
cL schreef:Hier hebben ze van Telenet ook de modem laten staan en ik kreeg mijn waarborg gewoon terug. Die ouwe CDLP modems moeten ze toch nie meer, das voor de schroothoop

was dat zo'n zwarte doos?
ik heb/had inmiddels ne witte kleine modem
Geplaatst: 16 sep 2005, 01:26
door cL
Ja zo'n Motorola Cybersurfr Wave, een grote zwarte platte modem, die ongeveer 4x de plaats van mijn ADSL modem nu inpakt

Geplaatst: 21 sep 2005, 11:37
door Raindog
de installatie mag idd meestal gewoon blijven hangen, als je indertijd een waarborg betaald hebt, krijg je die gewoon terug. Als je echt wil dat de installatie verwijderd wordt, kan je hiervoor inbellen om een afspraak te maken (gratis uiteraard).
greetz
Geplaatst: 21 sep 2005, 11:40
door ubremoved_983
Raindog schreef:de installatie mag idd meestal gewoon blijven hangen, als je indertijd een waarborg betaald hebt, krijg je die gewoon terug. Als je echt wil dat de installatie verwijderd wordt, kan je hiervoor inbellen om een afspraak te maken (gratis uiteraard).
greetz
Ze laten eigenlijk liever de installatie hangen (vooral in verhuurde appartementen), zodat nieuwe bewoners het zien hangen en eventueel onmiddellijk klant kunnen worden
