Pagina 1 van 1

wegvallende verbinding

Geplaatst: 08 aug 2005, 16:18
door hanzo
Hallo,

Ik heb adsl bij scarlet maar de verbinding valt met momenten weg, soms kan ik zelfs een halve dag geen verbinding maken.

SCarlet technicus gestuurd en die zei: steek in elk telefoongat een splitter (ook waar geen telefoon aan hangt) en alles zou ok moeten zijn.

Niet dus, nog altijd dezelfde problemen en een technicus die €40 heeft gekost.

Zou het iets helpen als ik een andere provider neem of gaat dat niets uitmaken?

MVG

Hans vdb

Geplaatst: 08 aug 2005, 17:00
door MaRtO
Het kan zijn dat je te ver van de centrale woont om adsl te hebben.
Je kunt eens bellen naar hun helpdesk of ze je syncsnelheid kunnen verlagen. En als dat dan niet lukt kun je eens proberen om naar skynet over te schakelen, want zij zitten op een ander netwerk. Oftewel gewoon kabel van Telenet nemen.

Geplaatst: 08 aug 2005, 17:11
door meon
Welke modem heb je?

Geplaatst: 08 aug 2005, 20:48
door hanzo
een topcom met ethernet (vrij oud) aan een draadloze router. Maar de modem heeft voordien prima gewerkt, alleen de laatste maanden heb ik deze problemen.

Zit edpnet op een ander netwerk dan scarlet?

Geplaatst: 08 aug 2005, 23:21
door Sub Zero
EDPnet zit zowel op turboline als op scarlet als ik mij niet vergis...

Geplaatst: 06 sep 2005, 20:43
door miaauw
al eens zonder die wirreles geprobeerd???

trouwens, router no support

Geplaatst: 06 sep 2005, 22:00
door hanzo
ja met een andere modem maar tblijft hetzelfde, scarlet heeft nu een dossiertje gemaakt maar traag dat dat gaat