Dreigementen tot betalen aan mijn adres van Adsl2fit
Geplaatst: 23 jun 2005, 15:24
beste userbase mensen,
hier even mijn verhaal over ADSL2fit, ik was een gebruiker van hen een paar maanden nadat A2F was gestart en enkel de eerste maand was ik tevreden over mijn abonnement. De maanden erna had ik last van 95% uitval, totale wegval van mijn verbinding, mails die verdwenen, troubletickets die nooit beantwoord werden, facturen die helemaal niet klopten en veel meer van dit moois. Na ongeveer 3 maanden van deze pure ellende aangezien te hebben dacht ik van ik ga eens even bellen met de helpdesk die nagenoeg nooit opnam.
Na verscheidene dagen aan een stuk geprobeerd te hebben werd ik eindelijk doorverbonden met een zogenaamde helpdeskmedewerker, wat ik al heel raar vond was het feit dat ze onmiddelijk wisten wie ik was en al meteen een reply klaar hadden. Wat me toen verteld werd aan de telefoon was dat ik maar moest leren leven met mijn mooie snelheid van 5Kb/s en dat ik blij mocht zijn om nog uberhaupt abbonee te zijn?????? Ik kreeg hier werkelijk de schok van mijn leven, ik werd behandeld als een rasechte crimineel om het nog maar op zijn minst zo te zeggen. Ze legden alle schuld daadwerkelijk in mijn schoenen, alsof ik de schuld was dat ik maar 5kb/s had bijna een maand aan een stuk?? Ik werd dan ook vriendelijk verzocht om al mijn mailing met hen stop te zetten en niet meer te hopen op enige hulp, ik moest maar zien wanneer mijn problemen opgelost werden. Ik ben in mijn mailingen en troubletickets die ik gemaakt heb met hen uiterst vriendelijk geweest, ik ben zo vriendelijk nog niet eens met mijn eigen moeder?? Waaraan had ik dit verdiend?
Nu een jaar later, nadat A2F mijn contract ook had opgezegd zonder mij te melden dat dit ging gebeuren kom ik hier binnengerold op userbase. En na een hele resem posts hier te lezen zie ik dat ik dus niet alleen ben. Ook ik heb een factuur gekregen die ik nog diende te betalen, 485€ voor uitstaande kosten. Ik dacht bij mezelf WTF 485€ voor dingen waarvan ik hut nog haar weet waar ik die kosten opgedaan heb, ik heb alle maanden betaald totdat A2F mij persoonlijk gebeld had om mij te melden dat mijn contract sito presto was opgezegd. Ik werd ook nog verteld dat ze het mij zeer moeilijk gingen maken om over te schakelen naar een andere provider. Ik wou overschakelen naar Telenet(wat nu mijn huidige provider is)en naar het schijnt bleef A2F mijn lijn dus voor verschillende weken vasthouden opdat ik maar niet kon overschakelen. Na ettelijke telefoontjes met Telenet werd ik verteld dat zij niets konden doen zolang A2F mijn lijnsynch vasthield. Dan na 2.5 weken van mailingen en telefoontjes van Telenet hadden ze dan eindelijk mijn lijn vrijgegeven, ik dank Telenet dan ook voor hun vastberadenheid, het moet inderdaad niet makkelijk zijn geweest te spreken met dit soort van mensen.
Na het ontvangen van die aanmaning van Juridesk heb ik meteen met A2F gebeld en hen gevraagd waar deze kosten van kwamen, ik werd gewoon uitgescholden aan de telefoon, het was alsof ik met de mafia te maken had, hun toon was in de zin van, jij gaat betalen kereltje of er zal wat gaan zwaaien. Ik heb gelukkig deze gesprekken stiekem opgenomen en mijn advocaat gaat er nu verder mee aan de gang(en ik kan je vertellen het zijn gepeperde gesprekken). Wat al wel duidelijk is is dat deze mensen gewoon de reinste oplichters zijn, ze willen snel geld verdienen door de gerechterlijke gang van zaken te verdraaien en zo mensen een waas voor de ogen op te hangen denkende dat wij "De gebruikers" degene zijn die in de fout zijn. De realiteit is dus heel wat anders, deze mensen van A2F zijn licht aan het breken op manieren die voor Albert Einstein zelfs onbekend waren:) Mijn advocaat heeft me al verteld dat ze mij een mooie schadevergoeding kunnen gaan betalen voor de morele schade die ze me berokkend hebben. Wat een geluk dat ik mijn taperecorder in aanslag had en alle mailings en papierwerk had bijgehouden. Nog nooit in mijn hele leven heb ik dit meegemaakt, ik heb soms nog last van paranoia en vrees dat op een blauwe maandag iemand aan mijn deur staat om me een mooie oplawaai te verkopen:( Dit trauma heb ik dus opgelopen aan het hele A2F gebeuren.
Wat ook ironisch is is het feit dat een vriend van mij ook was overgeschakeld op A2F 1 maand nadat ik erbij ging(net toen ik nog tevreden was over hun service), en ook hij krijgt nu brieven aan met aanmaningen. Dit na aangetekende brieven teruggestuurd te hebben met uitleg waarom hij dit geld helemaal niet dient te betalen aangezien hij niet degene is die in de fout is gegaan en A2F zijn contract had verbroken. Hij kreeg hier nada reply op terug. Dan een maand later zat er weeral een extra brief in de bus met 50€ extra kosten omdat hij de eerste aanmaning niet betaald had. Ook zijn abo was zonder boe of ba opgezegd(waarschijnlijk ook een troubleticket gestuurd hahah), je zou toch denken dat een oprecht advocatenkantoor of incassobureau je dan verwittigd dat je brief in behandeling is, maar mooi niet dus, geen reactie en gewoon blindelings maar nieuwe aanmaningen sturen om mensen verder af te schrikken en een snelle cent te verdienen.
Ik maak deze post hier om maar aan te tonen dat dit wanpraktijken zijn, jullie hebben hier helemaal niet te maken met mensen die recht in hun schoenen staan, ik kan jullie dan allemaal ten zeerste afraden om ook maar 1 cent te betalen. Betalen aan hen is onrecht in de wereld aanwakkeren, gezien alle reviews en klachten die ik gister gelezen heb kan ik dit alleen maar beamen. Eenheid maakt macht, de ombudsman kan al die brieven van misbruikte A2F klanten niet blijven negeren dus blijf ze sturen als jouw ook een groot onrecht is aangedaan.
Groeten,
Pieter
hier even mijn verhaal over ADSL2fit, ik was een gebruiker van hen een paar maanden nadat A2F was gestart en enkel de eerste maand was ik tevreden over mijn abonnement. De maanden erna had ik last van 95% uitval, totale wegval van mijn verbinding, mails die verdwenen, troubletickets die nooit beantwoord werden, facturen die helemaal niet klopten en veel meer van dit moois. Na ongeveer 3 maanden van deze pure ellende aangezien te hebben dacht ik van ik ga eens even bellen met de helpdesk die nagenoeg nooit opnam.
Na verscheidene dagen aan een stuk geprobeerd te hebben werd ik eindelijk doorverbonden met een zogenaamde helpdeskmedewerker, wat ik al heel raar vond was het feit dat ze onmiddelijk wisten wie ik was en al meteen een reply klaar hadden. Wat me toen verteld werd aan de telefoon was dat ik maar moest leren leven met mijn mooie snelheid van 5Kb/s en dat ik blij mocht zijn om nog uberhaupt abbonee te zijn?????? Ik kreeg hier werkelijk de schok van mijn leven, ik werd behandeld als een rasechte crimineel om het nog maar op zijn minst zo te zeggen. Ze legden alle schuld daadwerkelijk in mijn schoenen, alsof ik de schuld was dat ik maar 5kb/s had bijna een maand aan een stuk?? Ik werd dan ook vriendelijk verzocht om al mijn mailing met hen stop te zetten en niet meer te hopen op enige hulp, ik moest maar zien wanneer mijn problemen opgelost werden. Ik ben in mijn mailingen en troubletickets die ik gemaakt heb met hen uiterst vriendelijk geweest, ik ben zo vriendelijk nog niet eens met mijn eigen moeder?? Waaraan had ik dit verdiend?
Nu een jaar later, nadat A2F mijn contract ook had opgezegd zonder mij te melden dat dit ging gebeuren kom ik hier binnengerold op userbase. En na een hele resem posts hier te lezen zie ik dat ik dus niet alleen ben. Ook ik heb een factuur gekregen die ik nog diende te betalen, 485€ voor uitstaande kosten. Ik dacht bij mezelf WTF 485€ voor dingen waarvan ik hut nog haar weet waar ik die kosten opgedaan heb, ik heb alle maanden betaald totdat A2F mij persoonlijk gebeld had om mij te melden dat mijn contract sito presto was opgezegd. Ik werd ook nog verteld dat ze het mij zeer moeilijk gingen maken om over te schakelen naar een andere provider. Ik wou overschakelen naar Telenet(wat nu mijn huidige provider is)en naar het schijnt bleef A2F mijn lijn dus voor verschillende weken vasthouden opdat ik maar niet kon overschakelen. Na ettelijke telefoontjes met Telenet werd ik verteld dat zij niets konden doen zolang A2F mijn lijnsynch vasthield. Dan na 2.5 weken van mailingen en telefoontjes van Telenet hadden ze dan eindelijk mijn lijn vrijgegeven, ik dank Telenet dan ook voor hun vastberadenheid, het moet inderdaad niet makkelijk zijn geweest te spreken met dit soort van mensen.
Na het ontvangen van die aanmaning van Juridesk heb ik meteen met A2F gebeld en hen gevraagd waar deze kosten van kwamen, ik werd gewoon uitgescholden aan de telefoon, het was alsof ik met de mafia te maken had, hun toon was in de zin van, jij gaat betalen kereltje of er zal wat gaan zwaaien. Ik heb gelukkig deze gesprekken stiekem opgenomen en mijn advocaat gaat er nu verder mee aan de gang(en ik kan je vertellen het zijn gepeperde gesprekken). Wat al wel duidelijk is is dat deze mensen gewoon de reinste oplichters zijn, ze willen snel geld verdienen door de gerechterlijke gang van zaken te verdraaien en zo mensen een waas voor de ogen op te hangen denkende dat wij "De gebruikers" degene zijn die in de fout zijn. De realiteit is dus heel wat anders, deze mensen van A2F zijn licht aan het breken op manieren die voor Albert Einstein zelfs onbekend waren:) Mijn advocaat heeft me al verteld dat ze mij een mooie schadevergoeding kunnen gaan betalen voor de morele schade die ze me berokkend hebben. Wat een geluk dat ik mijn taperecorder in aanslag had en alle mailings en papierwerk had bijgehouden. Nog nooit in mijn hele leven heb ik dit meegemaakt, ik heb soms nog last van paranoia en vrees dat op een blauwe maandag iemand aan mijn deur staat om me een mooie oplawaai te verkopen:( Dit trauma heb ik dus opgelopen aan het hele A2F gebeuren.
Wat ook ironisch is is het feit dat een vriend van mij ook was overgeschakeld op A2F 1 maand nadat ik erbij ging(net toen ik nog tevreden was over hun service), en ook hij krijgt nu brieven aan met aanmaningen. Dit na aangetekende brieven teruggestuurd te hebben met uitleg waarom hij dit geld helemaal niet dient te betalen aangezien hij niet degene is die in de fout is gegaan en A2F zijn contract had verbroken. Hij kreeg hier nada reply op terug. Dan een maand later zat er weeral een extra brief in de bus met 50€ extra kosten omdat hij de eerste aanmaning niet betaald had. Ook zijn abo was zonder boe of ba opgezegd(waarschijnlijk ook een troubleticket gestuurd hahah), je zou toch denken dat een oprecht advocatenkantoor of incassobureau je dan verwittigd dat je brief in behandeling is, maar mooi niet dus, geen reactie en gewoon blindelings maar nieuwe aanmaningen sturen om mensen verder af te schrikken en een snelle cent te verdienen.
Ik maak deze post hier om maar aan te tonen dat dit wanpraktijken zijn, jullie hebben hier helemaal niet te maken met mensen die recht in hun schoenen staan, ik kan jullie dan allemaal ten zeerste afraden om ook maar 1 cent te betalen. Betalen aan hen is onrecht in de wereld aanwakkeren, gezien alle reviews en klachten die ik gister gelezen heb kan ik dit alleen maar beamen. Eenheid maakt macht, de ombudsman kan al die brieven van misbruikte A2F klanten niet blijven negeren dus blijf ze sturen als jouw ook een groot onrecht is aangedaan.
Groeten,
Pieter