Pagina 1 van 1
net4all duikt weer op met factuur
Geplaatst: 18 mei 2005, 09:54
door pat
Hallo,
Ik ben overgeschakeld van webvisie naar edpnet. Ontvang terug een standaardbriefje van net4all dat ze weer zelf gaan factureren, het gaat om mijn email account?
Ik maakt ondertussen een email mailbox bij edpnet aan.
Weet iemand meer hierover??
pat
Geplaatst: 18 mei 2005, 10:53
door alfadude
Lijkt mij typisch net4all.
Geplaatst: 18 mei 2005, 11:02
door deej
Heb jij die email account ooit besteld bij hen? En een orderbevestiging ontvangen? Ze mogen niet factureren voor wat je nooit besteld hebt. Dus niet betalen, de bewijslast ligt bij hen.
Geplaatst: 18 mei 2005, 11:21
door pat
Ik had vroeger een gratis email bij net4all. Begin dit jaar begonnen ze de aliassen plots wel te factureren (op factuur van webvisie), email account bleef wel gratis. Ik zegde de aliassen via mail op, maar deze bleven er toch nog bijkomen op de volgende facturen. Uiteindelijk mailde ik hen dat ik akkoord was om de aliassen te behouden.
Ik dacht dat door het overzetten van adsl (van net4all, webvisie, adsl2fit) naar edpnet de gratis mail ook gecanceld werd, evenals de bijhorende aliassen.
Nu blijkt dat volgens net4all niet zo te zijn, ik moet account blijkbaar aangetekend opzeggen (en dan verbrekingsvergoeding betalen). Het is maar enige euro's, maar ja.......................
Geplaatst: 25 apr 2006, 17:17
door g-force
Ik heb nu ongeveer hetzelfde voor.
Vorig jaar hadden zij van hun kant uit het contract opgezegd, wegens failisement ofzo.
Dus ben ik overgeschakeld op EDPNET.
Mijn e-mailaccount en website die ik kreeg van net4all blijken na al die tijd nog te werken.
Nu kreeg ik deze week een brief in de bus voor het betalen van 72€ voor het gebruik van het e-mail adres. (achterstallige betaling zogezegd)
Ik heb in het jaar dat ik bij EDPNET zit nooit enig factuur gekregen, dus hoezo achterstallige betaling ???
in de tijd dat ik me had aangesloten bij Net4all heb ik maar 1 contract ondertekend, en dat bevatte ook het e-mail adres.
Als zij het eenzijdig opzeggen geldt dat voor alles.
Hoe moet ik nu zelf het e-mail account opzeggen bij een bedrijf dat failliet is ?!?!
Volgens mij zit er weer iets frauduleus aan het zaakje, Want de brief die ik kreeg is van een firma '21red' gevestigd op de oudaan in Antwerpen ... doet dat een belletje rinkelen ...
Dus Paul, of andere personen van het spinneweb net4all-adsl2fit-red21-webvisie-eenderswelkzaakjenognoemt
Ik betaal niets !
Trouwens laat het contractje maar eens zien wat ik zogezegd heb ondertekend bij '21red'
Geplaatst: 25 apr 2006, 22:27
door Styno
Je vermoeden lijkt inderdaad correct.
De Licentienemer is wel <> van de agent, maar als jij er facturen van krijgt...
1 pot nat(tigheid) dus.
21red
Code: Selecteer alles
Domain: 21red
Status: REGISTERED
Registered: Thu Dec 29 2005
Licensee:
Naam Davy D******
Organisatie 21RED Comm. V.
Taal Nederlands
Adres Oudaan 15
B-2000 Antwerpen
Telefoon +323.23*****
Email ****@21red.be
Agent Technical Contacts:
First Name: Paul
Last Name: Broothaers
Company Name: Net For All
Language: N
Street: Oudaan 15
Location: B-2000 Antwerpen
Country: BE
Phone: +323.23*****
Fax: +327.04*****
Email: *****@net4all.be
Agent:
Name: Net For All
Website: www.net4all.be
Nameservers:
ns.net4all.be
ns2.net4all.be
Edit: beetje sterretjes gezet en aangevuld (en ja zelfs de telefoonnr. is dezelfde)
Geplaatst: 26 apr 2006, 11:10
door deej
Die gangsters geven het gewoon niet op hé... Straffe kerel die Broot aars.
net4all/21red
Geplaatst: 29 mei 2006, 12:40
door eklektik
Ja dat zaakje stinkt!
Iets anders , die 21Red is een webdesign firma, nu ja webdesign is een groot woord als je hun portfolio eens bekijkt.
Als je zoiets aan je klanten durft te leveren (lijken websites van begin 1998) dan ben je ook al niet goed bezig. Ik heb bij hun bijna een website besteld tot ik hun gedrochten zag. Gelukkig heb ik mij niet in het zak laten zetten en na al deze berichten over net4all/webvisie/21red ben ik nog contenter!
http://www.21red.be
Wegblijven is de boodschap!
Geplaatst: 03 jun 2006, 23:39
door Seal
Volgens mij leest het Polleke hier nog altijd een beetje mee.
Moet nu nog maar eens kijken op dns.be wie de licensee en contact is.
4 dagen na het hier op het forum komt heeft 'm het aangepast.
Da's foei de mensen zo bedriegen!
Polleke, je kan het beestje wel verbergen maar niet verstoppen!
toch tevreden
Geplaatst: 08 aug 2006, 11:47
door LowLandZ
Hoi,
Ik ben nieuw hier, maar ik kwam jullie artikel tegen ivm 21RED, nu ik ben daar klant en heb daar eigenlijk niet van te klagen. Die mensen hebben mij goed geholpen en tegen een redelijke prijs (ik ben de prijzen gaan natrekken), dus ik zou niet weten wat daar allemaal zo slecht is.
Ik weet wel wat meer over die situatie met Net4All, en dat is dat 21RED alles overgenomen heeft van Net4All. En dat deze bezig zijn om nu alles terug recht te krijgen. En alles uit te zoeken. zodat alle wrevel weg kan vallen en alle problemen opgelost zijn.
@ ekletik: ik weet niet of je zomaar iemand kunt aanvallen ivm hun werk, als jij het beter kunt waarom zou je dan daar iets gaan inkopen, het bedrijf is pas gestart en ik denk dat elk startend bedrijf een beetje krediet verdient. Ook denk ik ekletik dat ik jouw op andere forums ook al tegengekomen ben, en dat je hen daar ook aan het afbreken was, zou het niet beter zijn om met die mensen gewoon te gaan klappen, ipv hun overal te gaan afbreken.
Re: toch tevreden
Geplaatst: 08 aug 2006, 11:55
door meon
LowLandZ schreef:Hoi,
Ik ben nieuw hier, maar ik kwam jullie artikel tegen ivm 21RED, nu ik ben daar klant en heb daar eigenlijk niet van te klagen.
... niet klant; maar eigenaar.
Re: toch tevreden
Geplaatst: 08 aug 2006, 11:57
door deej
meon schreef:LowLandZ schreef:Hoi,
Ik ben nieuw hier, maar ik kwam jullie artikel tegen ivm 21RED, nu ik ben daar klant en heb daar eigenlijk niet van te klagen.
... niet klant; maar eigenaar.
21Red, nu ook met spoofed forum deelnemers.
Re: toch tevreden
Geplaatst: 08 aug 2006, 11:57
door ubremoved_539
LowLandZ schreef:Ik weet wel wat meer over die situatie met Net4All, en dat is dat 21RED alles overgenomen heeft van Net4All. En dat deze bezig zijn om nu alles terug recht te krijgen. En alles uit te zoeken. zodat alle wrevel weg kan vallen en alle problemen opgelost zijn.
De persoon erachter is dezelfde, het adres is hetzelfde, het telefoonnummer is hetzelfde... enkel heeft het bedrijf een andere naam (het werd nu eenmaal te warm voor Net4All). Als jij dus wil geloven dat Net4All is overgenomen door iemand met goede intenties dan vrees ik dat je een beetje naief bent.
Trouwens 30 euro voor een .be ... en jij spreekt over een redelijke prijs
tja
Geplaatst: 08 aug 2006, 12:05
door LowLandZ
De persoon erachter is dezelfde, het adres is hetzelfde, het telefoonnummer is hetzelfde... enkel heeft het bedrijf een andere naam (het werd nu eenmaal te warm voor Net4All).
spijtig genoeg moet ik je melden dat de vorige eigenaar weg is, daar deze is moeten stoppen met hart-problemen. adres en telefoonnummer klopt wel, maar ik kan je ook zeggen dat net4all wel nog bestaat.
Re: tja
Geplaatst: 08 aug 2006, 12:39
door ubremoved_539
LowLandZ schreef:spijtig genoeg moet ik je melden dat de vorige eigenaar weg is, daar deze is moeten stoppen met hart-problemen. adres en telefoonnummer klopt wel, maar ik kan je ook zeggen dat net4all wel nog bestaat.
Jij denkt het jouwe ervan, ik het mijne...
Geplaatst: 08 aug 2006, 13:29
door Kwabber
Trouwens, websites die
volledig in Flash gemaakt zijn klik ik op X bovenaan.
Re: toch tevreden
Geplaatst: 10 aug 2006, 11:09
door eklektik
LowLandZ schreef:...
@ ekletik: ik weet niet of je zomaar iemand kunt aanvallen ivm hun werk, als jij het beter kunt waarom zou je dan daar iets gaan inkopen, het bedrijf is pas gestart en ik denk dat elk startend bedrijf een beetje krediet verdient. Ook denk ik ekletik dat ik jouw op andere forums ook al tegengekomen ben, en dat je hen daar ook aan het afbreken was, zou het niet beter zijn om met die mensen gewoon te gaan klappen, ipv hun overal te gaan afbreken.
Je kan zeker iemand aanvallen ivm hun werk als het niet naar behoren is, je gaat er immers vanuit dat iemand die 'gespecialiseerd' is in webdesign degelijke websites kan leveren. Ook het feit dat je SEO en SEM (gebakken lucht!) aanbiedt bewijst dat het gaat om geld te verdienen en niet om kwaliteit.
Waarom plaats je niet wat links van wat recent werk zodat de mensen hier ook eens kunnen beoordelen?
Van naam veranderen betekent niet dat je een nieuw bedrijf start. Ik ben namelijk klant geweest bij webvisie/net4all en de praktijken van 21red komen me bekend voor.
Moet ik naar Meneer lowLandz vragen om te 'klappen'?
En ja je bent me al op ander fora tegengekomen (actionscript.org ?) en zal me in de toekomst misschien nog op meerdere tegenkomen...
Geplaatst: 15 aug 2006, 12:21
door pluppie
Ik kan hier maar één antwoord op geven. Grootaerts, stop met mensen afzetten en zoek je eens fansoenlijk werk. Je hebt al genoeg mensen bezeikt. In mijn ogen ben je een crimineel.
wijziging: een paar vieze woordjes uitgehaald.
Geplaatst: 15 aug 2006, 12:53
door airzimmy
Toch de taal een beetje fatsoenlijk houden. Uw eigen eer hoog houden ;)
Geplaatst: 15 aug 2006, 13:00
door AnD
airzimmy schreef:Toch de taal een beetje fatsoenlijk houden. Uw eigen eer hoog houden
Vind ik ook, mensen die aan die praktijken doen lopen toch eens tegen de lamp.
Geplaatst: 15 aug 2006, 13:23
door Ofloo
of de vuist..
Geplaatst: 15 aug 2006, 15:19
door The_Borg
Ocharme wordt jullie naam door het slijk gehaald? Hoe erg nu, ik stel voor dat er een UB-visite bij 21red geregeld wordt. Dan kunnen we eens vriendschappelijk over alle misverstanden spreken (met of zonder baseballknuppel).
Geplaatst: 20 aug 2006, 14:33
door eklektik
Amaai aan die reacties te zien heeft net4all/webvisie/21red/... echt wel al veel slachtoffers gemaakt, eens kijken hoe lang de volgende op zich laten wachten.
Geplaatst: 20 aug 2006, 15:22
door Lion
Ja iedereen was hier op dit forum eerst vol lof erover en zo zijn er velen in de val getrapt ook ik
Geplaatst: 20 aug 2006, 15:45
door The_Borg
Eigenlijk liep het al van in het begin mis, met laattijdige leveringen van de door hen verkochte modems, ik moest al 2 maand abo betalen terwijl ik nog geen modem gezien had. Maar ja, de goedkope prijs van de Blast abo's jaren terug, was de enige manier om ADSL aan mijn ouders verkocht te krijgen
. Silly me.
Geplaatst: 20 aug 2006, 16:56
door Limburg
Ach velen, ook vaste bezoekers van dit forum, hebben geprofiteerd van deze provider.
300GB/m was niet ongewoon, sommigen wisten tot 700GB/m te gaan.
Een ADSL2FIT klant vertelde me eens op irc dat hij altijd maximaal downloade, geeft niet wat, ook zaken die hij niet gebruikte. Hij had er immers recht op vond hij.
Jammer dat ze niet op tijd een FUP hebben ingevoerd die ook gehandhaafd werd, dit had veel problemen kunnen voorkomen.
Ik hoop dat Realdsl hiervan geleerd heeft en wel strikt de FUP zal (blijven) handhaven.
Geplaatst: 21 aug 2006, 10:36
door Ofloo
Kijk ze verkochten unlimited zo dus nee niemand heeft geprofiteerd, m'n had ervoor betaald ! En het gaat nog niet zozeer over hun snelheid want die was eigenlijk wel inorde.. het gaat mij over de praktijken die ze toepasten ! Mij hebben ze 4 keer in de maand afgesloten waarvan het telkens een week duurde.. en elke keer ze mij afsloten was om 17 uur voor het weekend en hun helpdesk was open tot 16:30, dan als ze je opbelde zegden ze dat ik aan het abusen was, en dat ik een fax ging sturen dat ik het nooit meer zou doen, omdat ik dit niet wou doen, aangezien ik niks verkeerd gedaan had, .. duurde het telkens 3 dagen tot 3 weken voor ze de persoon gevonden hadden die mij afgesloten had, soms was die blijkbaar in vakantie (nogal regelmatig). om uiteindelijk mijn verhaal te doen en dan zegden ze 't ja je draait services voor derde (server) dus abuse, nee ik draai een service voor mij, http server is ook voor derden hangt ervanaf hoe je het bekijkt, .. maar dan zei ik nee op jullie site is een http server specifiek aangehaald als voorbeeld dat het toegelaten is.. en dus werd mijn internet terug opgezet.. en zo heeft het een jaar geduurd ! ' k Kwam thuis geen internet, om den duur heb ik soms maanden zonder gezeten !
Dus dat is A2F !! Kijk dus heel goed uit voor je een vergelijking maakt met andere providers.. A2F is niet snelheids gebrek maar het zijn bedriegers !
Geplaatst: 21 aug 2006, 11:16
door The_Borg
Yeap, hoe vaak mijn lijn er niet even 2-3 dagen mee stopte, toch wel net voor het weekend. Ik vermoedde op den duur dat ze dit expres deden om binnen bepaalde bandbreedte limieten te blijven. Tevens was de helpdesk amper bereikbaar, ook niet tijdens de zogezegde openingsuren. Ik was overigens geen échte grootverbruiker. 20 GB, soms 30 GB per maand, soms ook maar 10 GB, en dan nog klaagden ze over excessief gebruik? Zever in pakskes.
De vele schimmige bedrijfjes die er rond hingen waren maar met één reden opgezet; geld verdienen en doorsluizen daarna het schip op tijd kunnen verlaten wanneer het zonk.
Geplaatst: 24 aug 2006, 09:14
door vanidian
Je zou eens moeten nakijken, waar die "kemels" nu werken... Je zou versteld staan... Ik ben toendertijd eind november in A'pen nog geweest. Er waren nog ongeveer 4 PCs en de helpdesk PC was offline.... Het was daar een echte praatbarak geworden... Werken deed men daar niet meer... De scenarios lagen gereed om er eind februari reeds mee te kappen... Een regelingetje met een andere provider om de vroegere klanten (en enkele personeelsleden) te versassen was reeds getroffen...
Geplaatst: 14 nov 2007, 23:16
door eklektik
Late reactie op een oud topic, maar ik kan het niet laten!
21red is failliet!
Normaal lach ik niet met de mensen hun miserie, maar hiervoor maak ik graag een uitzondering!
https://www.unizo.be/eurodb_fal.jsp?pc= ... &x=11&y=11