Pagina 1 van 1

Respons opzegbrief a2f

Geplaatst: 06 apr 2005, 11:59
door kikker46
Wie heeft er al respons gekregen op die opzegbrief ?

Mvg,

Kikker

Geplaatst: 06 apr 2005, 13:33
door PowerSoft
is het eigenlijk nodig een opzegbrief te sturen?

adsl2fit beëindigt toch eenzijdig het contract door het niet meer leveren van diensten

Geplaatst: 06 apr 2005, 14:53
door Ofloo
met die geldwolven weet ge maar nooit

Geplaatst: 06 apr 2005, 15:00
door CoDE
Ik heb zelf moeten bellen om een bevestiging te krijgen...

respons

Geplaatst: 08 apr 2005, 16:18
door digitalboy
Heb schriftelijke bevestiging gekregen dat mijn ingebrekestelling goed ontvangen is en mijn abonnement onmiddellijk wordt afgesloten.

Waarvan ik nog GEEN bevestiging heb gekregen is mijn abonnementsaanvraag bij Realdsl, desondanks deze van vorige vrijdag verzonden is.
Als ik even vergelijk met mijn aanvraag bij Adsl2fit, na nog geen 7 dagen na mijn aanvraag kreeg ik al schriftelijk bevestiging MET logingegevens en een voorstel tot betaling voor de aansluiting.
Nu bij Realdsl niets, noppes, nada. Men kan zelfs niet bevestigen dat mijn aanvraag goed ontvangen is.
Dit ervaar ik als een slecht begin, mogelijk ook een slechte keuze ?

Kan een aanvraag nog geannuleerd worden als je nog niets vernomen hebt van betreffende isp ?

Re: respons

Geplaatst: 08 apr 2005, 17:11
door zertox
digitalboy schreef:Nu bij Realdsl niets, noppes, nada. Men kan zelfs niet bevestigen dat mijn aanvraag goed ontvangen is.
Dit ervaar ik als een slecht begin, mogelijk ook een slechte keuze ?

Kan een aanvraag nog geannuleerd worden als je nog niets vernomen hebt van betreffende isp ?


Ik had 5 minuten later een bevestiging op irc ...

Re: respons

Geplaatst: 08 apr 2005, 18:01
door Joe Sixpack
zertox schreef:
digitalboy schreef:Nu bij Realdsl niets, noppes, nada. Men kan zelfs niet bevestigen dat mijn aanvraag goed ontvangen is.
Dit ervaar ik als een slecht begin, mogelijk ook een slechte keuze ?

Kan een aanvraag nog geannuleerd worden als je nog niets vernomen hebt van betreffende isp ?


Ik had 5 minuten later een bevestiging op irc ...

mjah irc :) ook nogal een medium om u klanten in te lichten ;)

Geplaatst: 08 apr 2005, 20:32
door Liquidz0r
true,

Als je weet dat 75% van de mensen (als het niet meer is) niet beschikt over IRC...dan is het volgens mij toch ook geen efficiente manier om om te gaan met je klanten...

Geplaatst: 08 apr 2005, 21:18
door meon
Wacht ... een Internet Service Provider (dus iemand die Internet aanbiedt) verwacht dat je via het Internet met hen contact opneemt?
Ah natuurlijk, het doelpubliek (g33ks) heeft natuurlijk 2 internetverbindingen thuis :p

Geplaatst: 08 apr 2005, 22:42
door kikker46
Ik heb antwoord gekregen van A2f, ik brengn morgen verslag uit.

Mvg,

Kikker

Geplaatst: 09 apr 2005, 00:02
door Liquidz0r
meon schreef:Wacht ... een Internet Service Provider (dus iemand die Internet aanbiedt) verwacht dat je via het Internet met hen contact opneemt?
Ah natuurlijk, het doelpubliek (g33ks) heeft natuurlijk 2 internetverbindingen thuis :p


Mja, je hebt ook andere bronnen zoals VRIENDEN waar je naartoe kan om even te checken, of nog betere vrienden die zo vriendelijk zijn om je hun login even te geven (ik heb btw ontdekt hoe je met 1 account van scarlet op 2 verschillende plaatsen online kan ... wrsch is dat al wel gepost maar kom) en zo even te checken.

Toch vind ik dat dit niet de bedoeling is en dat je ook offline je bestelling kan volgen in zijn proces. Nja, alleszins al een goede start voor RealDSL als ik de replies van hierboven correct heb gelezen :roll:

Geplaatst: 09 apr 2005, 18:53
door kikker46
Hier het antwoord op mijn brief.

"Hiermee bevestigen wij de goede ontvangst van uw schrijven dd 01/04/05. We hebben de nodige acties ondernomen en uw contract zal het onmiddelijke ingang worden onpgezegd.

Indien u nog verder vragen zou hebben, aarzel niet om ons te contacteren.

Tom Verhaegen"

Mvg,

Kikker