homeftp.tiscali.be ?
Geplaatst: 08 maa 2005, 15:11
Humm... leve Scarlet.
In 5 jaar tijd is mijn internetprovider al 2 keer van naam veranderd: Wanadoo -> Tiscali en nu Scarlet... Allemaal goed, maar ik moet al mijn gegevens telkens wijzigen.
Het probleem: Ik probeer al twee weken mijn webpagina's up te loaden naar mijn webspace (nog altijd Tiscali voor zover ik weet)... zoals gewoonlijk gebruik ik SmartFTP met als servernaam (ftp://)homeftp.tiscali.be... en ik krijg als foutmelding terug.
"SmartFTP v1.1.984.17
Resolving host name homeftp.tiscali.be...
Connecting to (homeftp.tiscali.be) -> IP: 62.235.14.9 PORT: 21
Connected to (homeftp.tiscali.be) -> Time = 0ms
Socket connected waiting for login sequence.
An established connection was aborted by the software in your host machine.
Active Help Link: http://www.smartftp.com/support/kb/index.php/58
Cannot login waiting to retry (30s)...
Continue to login attempt 2..."
... en na de 50ste attempt nog altijd van het zelfde.
Systeemstatus op de Tiscali portal zegt al twee maand lang dat alles perfect werkt, mon oeil!
Ik heb al proberen te bellen (43m51s lang naar mozart en de "Al onze medewerkers zijn momenteel bezet..."-bitch moeten luisteren en uiteindelijk opgehangen) en te mailen (nog steeds [email protected] denk ik) naar de helpdesk en die f*ckers antwoorden niet! Help? Weet er iemand wat er aan de hand is toevallig?
* Leve het lachend vierkantje! *
In 5 jaar tijd is mijn internetprovider al 2 keer van naam veranderd: Wanadoo -> Tiscali en nu Scarlet... Allemaal goed, maar ik moet al mijn gegevens telkens wijzigen.
Het probleem: Ik probeer al twee weken mijn webpagina's up te loaden naar mijn webspace (nog altijd Tiscali voor zover ik weet)... zoals gewoonlijk gebruik ik SmartFTP met als servernaam (ftp://)homeftp.tiscali.be... en ik krijg als foutmelding terug.
"SmartFTP v1.1.984.17
Resolving host name homeftp.tiscali.be...
Connecting to (homeftp.tiscali.be) -> IP: 62.235.14.9 PORT: 21
Connected to (homeftp.tiscali.be) -> Time = 0ms
Socket connected waiting for login sequence.
An established connection was aborted by the software in your host machine.
Active Help Link: http://www.smartftp.com/support/kb/index.php/58
Cannot login waiting to retry (30s)...
Continue to login attempt 2..."
... en na de 50ste attempt nog altijd van het zelfde.
Systeemstatus op de Tiscali portal zegt al twee maand lang dat alles perfect werkt, mon oeil!
Ik heb al proberen te bellen (43m51s lang naar mozart en de "Al onze medewerkers zijn momenteel bezet..."-bitch moeten luisteren en uiteindelijk opgehangen) en te mailen (nog steeds [email protected] denk ik) naar de helpdesk en die f*ckers antwoorden niet! Help? Weet er iemand wat er aan de hand is toevallig?
* Leve het lachend vierkantje! *