Pagina 1 van 1

Automatische betaling is ok, maar te veel betaald?

Geplaatst: 03 apr 2025, 19:17
door Joop
Eindelijk is de automatische betaling in orde.

Voor de zekerheid had ik alle fakturen met de hand betaald.

Net gekeken op My-Digi en ze staan allemaal betaald.

Maar er staat nergens wat mijn salso is, ik heb gebeld en ze gingen het oplossen.

Terugstorting is nog niet gebeurd.

Ik ga de volgende fakturer afwachten en dan hopen dat er een correctie volgt.

Ben overigens zeer tevreden van Digi en neem dit als opstart problemen.

We gaan het volgende maand zien......

Re: Automatische betaling is ok, maar te veel betaald?

Geplaatst: 04 apr 2025, 09:21
door DIGI Belgium
Dag Joop,

Fijn om te horen dat zeer tevreden bent over DIGI!
Ik zou je willen vragen om een betaalbewijs van jouw manuele betaling te sturen naar [email protected].
Dan kan onze boekhoudkundige afdeling hiermee aan de slag en kan dit bedrag z.s.m. teruggeboekt worden op jouw rekening.

We danken je voor je medewerking!

Groeten,
Noah van DIGI

Re: Automatische betaling is ok, maar te veel betaald?

Geplaatst: 05 apr 2025, 15:43
door Joop
Dit is allemaal al verstuurd, meer dan een week geleden, maar tot op heden niks gemerkt.
Ik kan me voorstellen dat het druk is op de boekhouding.

Wacht nog wel een week af of tot volgende rekening.

Zijn nu ook weer geen enorme bedragen.

Re: Automatische betaling is ok, maar te veel betaald?

Geplaatst: 12 apr 2025, 18:25
door Joop
Update, net nieuwe rekening gekregen en het te veel betaalde is daar netjes mee verrekend.
Zal vermoedelijk op de volgende afrekening ook zo zijn.

Helemaal TOP! :banana:

Re: Automatische betaling is ok, maar te veel betaald?

Geplaatst: 18 apr 2025, 18:53
door conexio
Zonet kreeg ik een mail dat ik binnen 7 dagen een factuur van februari zou moeten betalen, anders wordt ik op mimimumservice gezet, dat wil zeggen van 256 Kbps voor downloads en 64 Kbps voor uploads en voor bellen enkel de noodnummers en de klantendienst. Was een duidelijke mail met ineens ook de gegevens voor een overschrijving.
Wij betalen met een domiciliƫring en in in mydigi staan alle facturen op betaald. Voor de zekerheid even de klantendienst gebeld (kreeg onmiddelijk iemand aan de lijn) maar alles was correct betaald.
Dus ik zou zeggen: als je ook zo'n mail krijgt, kijk dan even na of de betaling al niet in orde is.

Re: Automatische betaling is ok, maar te veel betaald?

Geplaatst: 27 apr 2025, 18:42
door Joop
Boekhouding durft er nogal eens achter te lopen...ook al gemerkt. Zal wel beteren op termijn. Ben er zeker van.