Simkaart plots niet meer gedetecteerd
Geplaatst: 03 apr 2025, 12:31
Ik sloot een abonnement af voor mijn dochter bij de lancering van Digi, tot nu geen problemen gekend (buiten de eerste week wachten op nummeroverdracht). Maar sinds gisteren wordt haar simkaart niet meer herkend door haar smartphone. Toestel opnieuw opgestart, simkaart eruit gehaald, wat over "gefrot" en opnieuw ingestoken, simkaart eruit gehaald en in ander simslot gestoken... hebben allemaal niet gewerkt. Ik had gezien dat de facturen lange tijd niet betaald werden via domiciliƫring en dacht dat het daar misschien mee kon te maken hebben, maar ik ging net kijken en nu staan ze wel als betaald. Gebeld naar Digi, zij kunnen niets zien wat erop zou wijzen dat de kaart geblokkeerd staat of een probleem zou veroorzaken. De technische dienst zou me terugbellen indien ze iets vinden.
Vervelend gezien mijn dochter nog maar 13 is, en van gisteren tot vanmiddag weg van huis was, en vandaag de rest van de dag opnieuw weg moet en ze dus niet bereikbaar is.
Iemand met gelijkaardige problemen? Enig idee voor een oplossing? Gaat die simkaart zelf stuk zijn en ga ik een andere kaart moeten aanvragen? Het toestel is te oud om updates te krijgen (dus het kan niet zijn dat er een update is doorgekomen die iets om zeep heeft geholpen), maar anderzijds niet zo oud dat het plots niet meer zou werken (Xiaomi Mi 10 Lite).
Vervelend gezien mijn dochter nog maar 13 is, en van gisteren tot vanmiddag weg van huis was, en vandaag de rest van de dag opnieuw weg moet en ze dus niet bereikbaar is.
Iemand met gelijkaardige problemen? Enig idee voor een oplossing? Gaat die simkaart zelf stuk zijn en ga ik een andere kaart moeten aanvragen? Het toestel is te oud om updates te krijgen (dus het kan niet zijn dat er een update is doorgekomen die iets om zeep heeft geholpen), maar anderzijds niet zo oud dat het plots niet meer zou werken (Xiaomi Mi 10 Lite).