Hey telecom - sim werkt niet meer na wijziging tarief
Geplaatst: 12 sep 2024, 19:33
ik heb net mijn tarief van hey telecom van €15 naar € 9 gewijzigd, en hier ook bevestiging per sms van gekregen.
Sindsdien werkt niets meer (ook niet na een herstart van mijn toestel)
- geen mobile data
- bellen gaat wel over maar de ontvanger krijgt geen inkomende oproep.
- een sms naar mezelf sturen komt ook niet aan.
Ook kreeg ik tijdens mijn bestelling 20GB ipv 10GB als promo maar op mijn het account heb ik toch maar 10GB data alsik op mijn account krijg.
Ter info mijn huidig verbruik zit onder de 2GB (nu 0GB) dus dat kan ook het probleem niet zijn...
ik hoop precies dat digi met competitieve tarieven komt...
EDIT: uitbellen werkt ondertussen
Toegevoegd na 39 minuten 43 seconden:
Dit lijkt een algemeen probleem bij hey momenteel ook andere hey klanten hebben hetzelde probleem als ze overstappen.
https://community.heytelecom.be/t5/Foru ... /td-p/5779
Sindsdien werkt niets meer (ook niet na een herstart van mijn toestel)
- geen mobile data
- bellen gaat wel over maar de ontvanger krijgt geen inkomende oproep.
- een sms naar mezelf sturen komt ook niet aan.
Ook kreeg ik tijdens mijn bestelling 20GB ipv 10GB als promo maar op mijn het account heb ik toch maar 10GB data alsik op mijn account krijg.
Ter info mijn huidig verbruik zit onder de 2GB (nu 0GB) dus dat kan ook het probleem niet zijn...
ik hoop precies dat digi met competitieve tarieven komt...
EDIT: uitbellen werkt ondertussen
Toegevoegd na 39 minuten 43 seconden:
Dit lijkt een algemeen probleem bij hey momenteel ook andere hey klanten hebben hetzelde probleem als ze overstappen.
https://community.heytelecom.be/t5/Foru ... /td-p/5779