Overstap Proximus: geen internet
Geplaatst: 05 apr 2024, 17:52
Vandaag geswitcht van Proximus Fiber naar EDPNet Fiber: internet Proximus is weggevallen en klantendienst EPDNet bevestigde dat het internet geactiveerd werd.
Alleen was er daarbij sprake van activatie op de tweede poort van de Fiber modem (wordt ook zo beschreven: "maar als er al een glasvezelverbinding actief was in uw wooneenheid, activeren we de lijn op de volgende poort, 1-2.").
Maar nu is het probleem dat de modem maar één poort heeft: die tweede poort bestaat dus niet.
Er is dan ook geen internet, en de klantendienst is ondertussen dicht.
Iemand tips/ervaringen hier mee? Of wordt het effectief wachten tot maandag?
(Het gaat om het rechtse model:)

Alleen was er daarbij sprake van activatie op de tweede poort van de Fiber modem (wordt ook zo beschreven: "maar als er al een glasvezelverbinding actief was in uw wooneenheid, activeren we de lijn op de volgende poort, 1-2.").
Maar nu is het probleem dat de modem maar één poort heeft: die tweede poort bestaat dus niet.
Er is dan ook geen internet, en de klantendienst is ondertussen dicht.
Iemand tips/ervaringen hier mee? Of wordt het effectief wachten tot maandag?
(Het gaat om het rechtse model:)
