orange --> hey
Geplaatst: 01 dec 2023, 09:01
In het kort :
- Bij orange hebben ze opeens de voice mail standaard aangezet , en die valt niet meer uit te schakelen (zie viewtopic.php?t=64640) .
Dus ik ben in de markt om over te stappen naar een andere provider .
Nu zie ik het aanbod van 10 euro per maand bij hey!telecom , en dat ziet er heel goed uit ? 20GB data en onbeperkt bellen , contract op elk moment op te zeggen .
Vragen waar jullie misschien een antwoord op kennen :
- Valt de voicemail bij hey!telecom WEL uit te schakelen ?
- Mijn wederhelft zit ook bij Orange en wij hebben dus zo'n network extender staan omdat wij anders geen bereik binnen hebben (https://business.orange.be/nl/mobiel/indoor-coverage) . Gaat hey!telecom (aangezien zij op orange netwerk zitten) , hier gebruik van kunnen maken zolang die orange range extender hier staat ?
- van hun website : "Mobiel internet
Wanneer je 80% en 100% van de in jouw abonnement voorziene data verbruikt hebt, zullen we je per SMS verwittigen. Daarna blijf je surfen tegen €0,01/MB tot je het bedrag van €50 bereikt hebt."
Is het bij hen (zoals bij orange) mogelijk om wanneer ik 100% verbruikt heb (god weet hoe) , gewoon de internetverbinding te stoppen en dus niet betalend verder te surfen ?
- "chat met ons!" functie op de website van heytelecom.be werkt niet . is dit een eerste waarschuwing om best niet naar die provider over te stappen ?
- Bij orange hebben ze opeens de voice mail standaard aangezet , en die valt niet meer uit te schakelen (zie viewtopic.php?t=64640) .
Dus ik ben in de markt om over te stappen naar een andere provider .
Nu zie ik het aanbod van 10 euro per maand bij hey!telecom , en dat ziet er heel goed uit ? 20GB data en onbeperkt bellen , contract op elk moment op te zeggen .
Vragen waar jullie misschien een antwoord op kennen :
- Valt de voicemail bij hey!telecom WEL uit te schakelen ?
- Mijn wederhelft zit ook bij Orange en wij hebben dus zo'n network extender staan omdat wij anders geen bereik binnen hebben (https://business.orange.be/nl/mobiel/indoor-coverage) . Gaat hey!telecom (aangezien zij op orange netwerk zitten) , hier gebruik van kunnen maken zolang die orange range extender hier staat ?
- van hun website : "Mobiel internet
Wanneer je 80% en 100% van de in jouw abonnement voorziene data verbruikt hebt, zullen we je per SMS verwittigen. Daarna blijf je surfen tegen €0,01/MB tot je het bedrag van €50 bereikt hebt."
Is het bij hen (zoals bij orange) mogelijk om wanneer ik 100% verbruikt heb (god weet hoe) , gewoon de internetverbinding te stoppen en dus niet betalend verder te surfen ?
- "chat met ons!" functie op de website van heytelecom.be werkt niet . is dit een eerste waarschuwing om best niet naar die provider over te stappen ?