Pagina 1 van 1

Jim Mobile (MV) VoWIFI/VoLTE wanneer???

Geplaatst: 22 aug 2023, 15:42
door satsurfer
Maar 5 jaar achter op de concurrentie :x
https://business.orange.be/nl/discover/ ... wifi-en-4g

Re: Jim Mobile (MV) VoWIFI/VoLTE wanneer???

Geplaatst: 22 aug 2023, 21:37
door TheCeet
Als je die vraag nu aan Jim Mobile zelf stelt?
Van low budget ISP kan je niet de ‘high tech’ verwachten he… da’s mijn mening.
Wil je die functie toch, verander van ISP. Easy toch?

Re: Jim Mobile (MV) VoWIFI/VoLTE wanneer???

Geplaatst: 23 aug 2023, 00:34
door satsurfer
Wat een geïrriteerde reactie? MV werknemer?

Ik zit al lichtjaren niet meer bij die prutsers en marktbevuilers.

Heb dat al om het jaar of zo gevraagd.
Hoor je telkens hetzelfde riedeltje.
J***l (Mobile Vikings)
10 mei 2021 10:43 CEST

Hey satsurfer!

Bedankt voor je bericht.

Ik snap dat het wel saai overkomt als je meermaals hetzelfde antwoord krijgt. Ik ben dan zelf meteen even de Telco-dienst gaan inlichten en specifiek vragen waarom VOLTE/VOWIFI nog niet op tafel ligt.

Kort samengevat: Mobile Vikings heeft hier momenteel de infrastructuur niet voor. Met andere zaken voor ogen, is het momenteel voor ons niet mogelijk om VOLTE/VOWIFI op de markt te brengen. Als VOLTE/VOWIFI echt een noodzaak voor je is, dan zou ik persoonlijk aanbevelen gewoon om bij de provider te blijven die het momenteel wel aanbiedt. Wees maar zeker dat we onze Vikings wel op de hoogte brengen eens het zover is. :)

Kind regards & stay safe!
J***l
Mobile Vikings crew member"
De helpdesk weet met moeite wat vowifi is, en gebruikers hebben beter zicht.

Niet innovatief en géén prijsbrekers.
Wil mijn bejaarde moeder een jim prepaid geven. Maar in haar appartement geen ontvangst.
Om te bellen zal ik binnenkort de 6850 LTE plaatsen met een Hey! Sim (40 GB). Die kunnen wél dit aan. Maar om buiten occassioneel te bellen met jim evt.

Re: Jim Mobile (MV) VoWIFI/VoLTE wanneer???

Geplaatst: 23 aug 2023, 08:27
door devilkin
Aan dit soort topics en reacties hebben geen nood.

Iedere provider doet zaken op hun manier. Als het aanbod je niet aanstaat schakel je over naar een andere provider.