code kbc Touch probleem

Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 29 keer

vandaag kon ik met de code van 5 cijfers niet inloggen op kbc touch op de ipad van mijn moeder. Er komt in het rood Geheime code is geblokkeerd. klik onderaan om een nieuwe aan te maken. Ik open de kbc touch app op haar Android Phone en daar lukt het inloggen wel met dezelfde code en kon de betaling aan Bol.Com doorgaan. Hoe komt het dat de ene Touch de al lang in gebruik zijnde code ineens geblokkeerd heeft en dat het inloggen bij de andere Touch nog steeds lukt?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 480 keer
Bedankt: 114 keer

Als ik me niet vergis is de vijfcijferige code gelinkt aan je app specifiek op dat toestel en niet aan je account bij KBC. Je zou dus op twee toestellen een verschillende code kunnen hebben.
Bijgevolg kan je ook op één toestel uitgesloten worden door bijvoorbeeld te veel mislukte inlogpogingen.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 29 keer

butskristof schreef:Als ik me niet vergis is de vijfcijferige code gelinkt aan je app specifiek op dat toestel en niet aan je account bij KBC. Je zou dus op twee toestellen een verschillende code kunnen hebben.
Bijgevolg kan je ook op één toestel uitgesloten worden door bijvoorbeeld te veel mislukte inlogpogingen.
ah dat wist ik niet. Bedankt voor de uitleg.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”