Wat kan ik doen? Enkele dagen DSL-kabel uitgetrokken... nu geen internet meer via EDPnet... en er zijn feestdagen!
Geplaatst: 08 apr 2023, 12:00
Hallo
Ik heb 4 dagen geleden per ongeluk de DSL-kabel uitgetrokken uit mijn Fritz!Box 7590 vlak voordat we op midweek vertrokken en nu krijg ik geen internetverbinding meer.
Gisterenavond heb ik de kabel opnieuw ingestoken en de modem herstart, maar deze morgen had ik nog steeds geen internet.
Op dit moment heb ik de modem uitgeschakeld. Ik probeer een andere Fritz!Box als WiFi-repeater van het WiFi-signaal van de buren (met hun goedkeuring) in te stellen: alle hulp hierbij is ook welkom.
Als ik het mij goed herinner, moet de helpdesk van EDPnet ergens "iets" doen zodat onze verbinding terug "van start kan gaan". Of is er iets dat ik zelf kan doen om ervoor te zorgen dat ik sneller terug internet heb?
@EDPnet: Heeft het zin om een ticket aan te maken, want ik kan dinsdag zelf zonder problemen naar de helpdesk bellen (maar hoop wel dat ik tegen dan opnieuw kan internetten...)?
Bedankt om me verder te helpen en met vriendelijke groeten
Guy
Ik heb 4 dagen geleden per ongeluk de DSL-kabel uitgetrokken uit mijn Fritz!Box 7590 vlak voordat we op midweek vertrokken en nu krijg ik geen internetverbinding meer.
Gisterenavond heb ik de kabel opnieuw ingestoken en de modem herstart, maar deze morgen had ik nog steeds geen internet.
Op dit moment heb ik de modem uitgeschakeld. Ik probeer een andere Fritz!Box als WiFi-repeater van het WiFi-signaal van de buren (met hun goedkeuring) in te stellen: alle hulp hierbij is ook welkom.
Als ik het mij goed herinner, moet de helpdesk van EDPnet ergens "iets" doen zodat onze verbinding terug "van start kan gaan". Of is er iets dat ik zelf kan doen om ervoor te zorgen dat ik sneller terug internet heb?
@EDPnet: Heeft het zin om een ticket aan te maken, want ik kan dinsdag zelf zonder problemen naar de helpdesk bellen (maar hoop wel dat ik tegen dan opnieuw kan internetten...)?
Bedankt om me verder te helpen en met vriendelijke groeten
Guy