Pagina 1 van 1
Eerste artikel in de kennisbank: ombudsdienst
Geplaatst: 24 dec 2022, 07:07
door Goztow
app.php/kb/viewarticle?a=2
Indien iemand graag suggestie doet tot verbetering en tegelijkertijd wil meehelpen om de functie kennisbank te testen, feel free!
Re: Eerste artikel in de kennisbank: ombudsdienst
Geplaatst: 26 dec 2022, 18:43
door Goztow
Het tweede artikel geeft aan hoe je je GSM langer kunt doen rinkelen alvorens die naar voicemail gaat.
app.php/kb/viewarticle?a=3
Graag nog aanvullingen voor de andere providers. Je kan die zelf toevoegen in het artikel.
Re: Eerste artikel in de kennisbank: ombudsdienst
Geplaatst: 27 dec 2022, 07:13
door Flippi
Goztow schreef: 26 dec 2022, 18:43
Graag nog aanvullingen voor de andere providers. Je kan die zelf toevoegen in het artikel.
Ik zie niet direct hoe of waar ik zelf nog iets kan toevoegen...
Re: Eerste artikel in de kennisbank: ombudsdienst
Geplaatst: 27 dec 2022, 10:39
door Goztow
Dank voor de reactie. Kan je nu nog eens kijken of je een edit knop ziet?
Re: Eerste artikel in de kennisbank: ombudsdienst
Geplaatst: 27 dec 2022, 11:05
door Flippi
Ja, de edit-knop zie ik en heb ik ondertussen ook al gebruikt.
Ik zie ook 2 verschillende pictogrammen om het artikel te weigeren. Wat doen die 2 precies en is er een verschil tussen beide?
Ik heb ook nog een knop om het artikel te verwijderen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Op de één of andere manier mis ik de mogelijkheid om te reageren op een artikel of op een wijziging die werd aangebracht door een lid.
Ik zie bijvoorbeeld bij Scarlet het aantal seconden tussen haakjes staan en vraag me af of dit wel klopt. Ik kan de persoon die dit heeft toegevoegd er niet over aanspreken want ik weet niet wie dat was. Ik kan ook niet op het artikel reageren. Enkel wijzigen kan, maar is dit niet te gewaagd als iedereen zomaar kan beginnen klooien in een ander zijn kennisbank-artikel of aangebrachte toevoeging?
Ik heb momenteel de laatste wijziging aan het artikel toegevoegd.
Mijn nickname staat naast "Last modified by", in het Engels terwijl de rest in het Nederlands is.
Mijn nickname staat ook naast "Geschreven door", dit klopt niet want ik was niet de originele auteur.
Re: Eerste artikel in de kennisbank: ombudsdienst
Geplaatst: 27 dec 2022, 11:27
door Goztow
Ik heb je toegevoegd als kennisbank beheerder vlak voordat ik hier postte. Ik vermoed dat iemand die niet in die groep zit een artikel niet kan wijzigen maar enkel nieuwe artikels kan toevoegen. Deze moeten dan aanvaard worden door een kennisbank beheerder.
Ik kan zelf de 'geschreven door' manueel wijzigen, kan jij dat ook?
Toegevoegd na 1 uur 36 minuten 38 seconden:
Ik heb de scarlet info aangepast, dit was inderdaad niet juist. Ik had zelf die info gepost.
Toegevoegd na 12 minuten 40 seconden:
"Last modified by" is nu ook in het NL vertaald.
Re: Eerste artikel in de kennisbank: ombudsdienst
Geplaatst: 27 dec 2022, 13:33
door Flippi
"Geschreven door" kan ik niet manueel wijzigen.
De knop "verwijderen" is nu niet meer aanwezig.
Re: Eerste artikel in de kennisbank: ombudsdienst
Geplaatst: 27 dec 2022, 14:13
door Goztow
Flippi schreef: 27 dec 2022, 13:33
De knop "verwijderen" is nu niet meer aanwezig.
Waarschijnlijk omdat hij het artikel nu aanziet als geschreven door mij. Indien je het opnieuw zou wijzigen, dan komt die knop waarschijnlijk terug. Dit lijkt me een kleine bug te zijn.
Re: Eerste artikel in de kennisbank: ombudsdienst
Geplaatst: 04 feb 2023, 10:39
door Goztow
Het lijkt me dat de kennisbank artikelen niet zo goed worden gevonden door google. Iemand enig idee wat we daarvoor kunnen doen om dit te verbeteren?