Pagina 1 van 1

Keytrade blijft zich heruitvinden: cashbackprogramma

Geplaatst: 30 jun 2022, 19:16
door satsurfer
Beste satsurfer,

Onze klanten steeds meer bieden. Dat doen we bij Keytrade Bank graag. U kent ons al als de bank die u betaalt. Vandaag worden wij ook de bank die een deel van uw aankopen terugbetaalt!

We lanceren ons eigen cashbackprogramma. Omdat u over een bankkaart van Keytrade Bank beschikt, kan u er nu al van genieten.

Onze cashbacks: wat houden ze in?

Keytrade Bank beloont u voor elke aankoop met uw debet- of kredietkaart bij de deelnemende handelaars. Op het bedrag van deze aankoop (aankopen) wordt maandelijks een vast percentage (dat varieert volgens de deelnemende handelaar) rechtstreeks op uw rekening teruggestort.

Kortom: eenvoudig, snel en vooral lonend!

Wat moet u doen?
1
Log in op onze app en klik op 'Meer' en dan op 'Cashbacks'.

2 Teken in op ons cashbackprogramma.

3 Gebruik uw kaart van Keytrade Bank (debet- of kredietkaart) van Keytrade Bank om te betalen bij de deelnemende handelaars.

2 Ontvang elke maand cashback op uw aankopen, rechtstreeks gestort op uw rekening bij Keytrade Bank.

Ons cashbackprogramma is enkel beschikbaar in onze app.

https://www.keytradebank.be/nl/bankieren/cashback/

Met vriendelijke groeten,

Het Keytrade Bank-team
Screenshot_20220630-193825.jpg
Screenshot_20220630-193840.jpg
Screenshot_20220630-193851.jpg
Screenshot_20220630-193901.jpg

Re: Keytrade blijft zich heruitvinden: cashbackprogramma

Geplaatst: 30 jun 2022, 19:19
door cadsite
Aha.
Bedankt om dit hier te zetten. Ik heb een keytrade rekening, maar ik kan (nog?) niet intekenen.
In de app zie ik dat niet staan.
Zal wel komen zeker.

Re: Keytrade blijft zich heruitvinden: cashbackprogramma

Geplaatst: 30 jun 2022, 19:24
door Stroper
KBC heeft al lang zoiets(maar moet wel zeggen dat de cashbacks daar serieus minder interessant geworden zijn).

Re: Keytrade blijft zich heruitvinden: cashbackprogramma

Geplaatst: 30 jun 2022, 19:27
door cadsite
Bij Keytrade ziet het er totaal niet interessant uit voor mij, maar misschien wordt het wel beter in de toekomst.
Bij argenta is het soms wel de moeite.

Re: Keytrade blijft zich heruitvinden: cashbackprogramma

Geplaatst: 30 jun 2022, 19:32
door Maglor
Ze zouden dat geld van die cashback foefkes beter in het uitbreiden van hun klantendienst steken, want dat is echt wel huilen met de pet op...

Wacht al weken op het afsluiten van een Keyplan + aanvraag nieuwe rekening voor mijn jongste... Ze blijven zich maar verstoppen achter het corona-excuus, maar dat is nu toch wel al een tijdje achterhaald denk ik.

Re: Keytrade blijft zich heruitvinden: cashbackprogramma

Geplaatst: 30 jun 2022, 20:43
door Jack Daniels
Van alle handelaars ken ik enkel Delsey, van al de rest heb ik nog nooit gehoord. En het is niet zo dat ge elke week een nieuwe valies koopt hee. Valt dat niet onder de noemer "iemand blij maken met een dode mus"?

Re: Keytrade blijft zich heruitvinden: cashbackprogramma

Geplaatst: 30 jun 2022, 22:46
door jutuiz
Maglor schreef:Ze zouden dat geld van die cashback foefkes beter in het uitbreiden van hun klantendienst steken, want dat is echt wel huilen met de pet op...

Wacht al weken op het afsluiten van een Keyplan + aanvraag nieuwe rekening voor mijn jongste... Ze blijven zich maar verstoppen achter het corona-excuus, maar dat is nu toch wel al een tijdje achterhaald denk ik.
Het heeft bij mij midden vorig jaar bij het "online" openen van m'n rekening, exact 1 maand geduurd tegen dat ik al gewoon reactie kreeg op een herinneringsmail, nog een herinneringsmail en een laatste herinneringsmail. En dat was dan gewoon van "Rustig, we hebben uw mails ontvangen". De rekening was dan vermoedelijk pas 5 of 6 weken later effectief geopend. En bellen zat er al helemaal niet in. Dan heb ik wel eens moeten bellen rond het jaareinde voor iets anders, en dat ging wel redelijk vlot. Maar hoe dan ook. Die eerste ervaring belet me om voluit te gaan met Keytrade Bank.

Re: Keytrade blijft zich heruitvinden: cashbackprogramma

Geplaatst: 01 jul 2022, 10:20
door fryelectro
Als je van Keytrade iets moet hebben= bellen. Mail is sinds corona een ramp geworden bij Keytrade. Verder, naar eigen zeggen, ziet het personeel ook heel hard af met de backlog die ze krijgen door de peterschapacties. Maw personeel klaagt gewoon dat ze met te weinig zijn en er geen collega's bijkomen.

Hoe dan ook vind ik dit een leuke ontwikkeling echter hopelijk niet ter vervanging van de 5 cent per transactie actie.

Re: Keytrade blijft zich heruitvinden: cashbackprogramma

Geplaatst: 04 jul 2022, 12:38
door fredo66
Soms heb ik bancontactbetalingen waar ik niet direct van weet waar dit opsloeg. Je vraagt dat dan na bij hen, krijgt het antwoord na een maand dat ze dat zelf ook moeten vragen aan derden en vervolgens hoor je er nooit meer iets van.
Ze zouden eens moeten stoppen bij bancontact met terminals te zetten als er niet de nodige identificatie aan gekoppeld is.

Re: Keytrade blijft zich heruitvinden: cashbackprogramma

Geplaatst: 04 jul 2022, 18:30
door Stroper
Dat is een probleem van Keytrade zelf. Met mijn KBC of Hello Bank kaart is er wel duidelijke info(zelfde winkel, zelfde kassa).

Re: Keytrade blijft zich heruitvinden: cashbackprogramma

Geplaatst: 04 jul 2022, 18:36
door fryelectro
idd is een probleem met parsen van maestro aankoopdata. Ik snap niet hoe moeilijk dit kan zijn maar blijkbaar moeten ze daar eens een import scriptje op loslaten die hun DB aanvult met details ivm de gedane transactie... Heb de klantendienst hier al een paar keer over aangesproken en ze beweren al heel lang dat dit in de toekomst opgelost gaat worden :(

Re: Keytrade blijft zich heruitvinden: cashbackprogramma

Geplaatst: 04 jul 2022, 18:39
door cadsite
fryelectro schreef:Heb de klantendienst hier al een paar keer over aangesproken en ze beweren al heel lang dat dit in de toekomst opgelost gaat worden :(
Dat is dan ook een standaard antwoord.

Weet je het niet: "gelieve te herstarten"
Is het de klant zijn/haar fout? "sorry, we kunnen niet helpen".
Is het de eigen fout? "Dit wordt in de toekomst opgelost."

Re: Keytrade blijft zich heruitvinden: cashbackprogramma

Geplaatst: 05 jul 2022, 10:22
door fredo66
fryelectro schreef:idd is een probleem met parsen van maestro aankoopdata. Ik snap niet hoe moeilijk dit kan zijn maar blijkbaar moeten ze daar eens een import scriptje op loslaten die hun DB aanvult met details ivm de gedane transactie... Heb de klantendienst hier al een paar keer over aangesproken en ze beweren al heel lang dat dit in de toekomst opgelost gaat worden :(
Dat is wel straf dat. Mij maken ze wijs dat die fout bij derden ligt. Ik herinner me wel dat bij mijn vorige zichtrekening (axxa) ik dat soms ook eens voor had. Maar niet zo vaak als bij keytrade.

Re: Keytrade blijft zich heruitvinden: cashbackprogramma

Geplaatst: 05 jul 2022, 11:37
door fryelectro
inderdaad, vind dat ook niet kunnen. Om de zoveel weken stuur ik eens een screenshot met een transactie waar ik niet wijs uit word en vraag ik om te verduidelijken. 2 antwoorden mogelijk:
- sorry meneer, over die data beschikken wij niet, dat ligt aan de tegenpartij die ons die data niet bezorgt *LIE LIE LIE*
- geklaag en gezaag en dan gaan ze in hun master data kijken en bezorgen ze me die ;)

Als iedereen deze transacties eens zou doorsturen naar hun klantendienst, misschien dat er dan sneller iets zal gebeuren?

Re: Keytrade blijft zich heruitvinden: cashbackprogramma

Geplaatst: 05 jul 2022, 21:18
door BertG3
Het is precies hit or miss. Soms staat er wel degelijk bijvoorbeeld "AD Delhaize Merelbeke", maar soms ook gewoon "Betaling GENT".

Snap niet echt wat er soms misloopt