synalogy Nas camerabeelden

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
tweety1959
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 20 okt 2020, 20:50
Bedankt: 2 keer

Hallo,


Ik heb eens een vraagje...

ik heb buiten aan de woning 4 ip camera's deze beelden worden op mijn synology nas geschreven...

nu had ik graag een copy van die beelden naar een andere synology nas geschreven op een andere locatie( buiten het netwerk)
dus concreet van edpnet naar een telenet verbinding op andere locatie...

kan iemand me uitleggen hoe ik zoiets instel?

Groetjes
Tazmanian79
Member
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 21 aug 2008, 12:57
Twitter: yvessoers
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 2 keer

Dat kan via Hyperbackup.

Hou er wel rekening mee dat je hiervoor een aanzienlijke upload snelheid zal nodig hebben.
Anders kan het zijn dat uw upload constant aan het maximum zit.

https://kb.synology.com/nl-nl/DSM/tutor ... n%20backup).
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

Doe je het via surveillance station (met bijhorende licenties) of heb je een andere methode om het op de NAS op te slaan?

Met hyperbackup ga je volgens mij enkel volledige files overdragen zodra een nieuwe file begint. Mijn inziens (als je de offsite backup wilt voor bvb de laatste minuten bij een inbraak te kunnen recuperen als uw NAS beschadigd wordt, of bvb internet/stroom uitvalt) is dat niet de beste oplossing.

Ikzelf heb offsite een 2de NVR die via VPN rechtstreeks naar de IP-camera's thuis verbindt en ze zo opneemt. Leg je de internetverbinding of stroom plat, dan heb je nog altijd de laatste seconde opgenomen beeld ...
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”